24 Ağustos 2016 Çarşamba

AVON NATURALS BODY MİST -COCONUT&STARFRUİT

AVON NATURALS BODY MİST
AVON NATURALS BODY MİST -COCONUT&STARFRUİT 
Merhaba kızlar ;
Yaz ayarında sıcakların etkisiyle hepimiz terliyorum malum , ama bu ter kokusunu deodorantlarla, deosticklerle  kamufle ediyoruz. Parfüm kullanıyoruz ve kokularımızla  insanları rahatsız etmiyoruz (umarım ) Yazın parfüm kokuları agır geldiği için de  daha hafif ürünlere body mistlere yöneliyoruz.Benimde son zamanlarda arayışında olduğum ürünler body mistler. Bunun içinde çeşitli markaların body mistlerini deniyorum.Bu arayışlarım içinde denediğim AVON NATURALS BODY MİST -COCONUT&STARFRUİT  ile ilğili deneyimlerimi buğün sizlere paylaşacağım.

AVON NATURALS BODY MİST -COCONUT&STARFRUİT
AVON NATURALS BODY MİST -COCONUT&STARFRUİT 
Açıkçası almamdaki temel sebep uygun fiyatlı olmasıydı. Beğenmezsem çok bir şey kaybetmem düşüncesiyle aldığım bir üründü.Aldığım kişinin de arkadaşım olması bunun en büyük sebeplerinden biriydi.
  • Hafif bir kokusunun olacağını biliyordum ama varla yok arasında bir koku olacağını  tahmin etmemiştim. Bolca sıkıyorum ve 2-3 dakikalık bir su kokusu alıyorum.Hepsi bu kadar.O da hemen kayboluyor.
  • Spreyli şişesi ,plastik olması, spreyinin eşit dağılması güzel özellikle ama ürün kötü.
  • Vücudumda ancak evde kullanıyorum,genellikle eve sıkıyorum,toz almaya çalıştığım yere sıkıyorum kısaca bitirmeye çalışıyorum.
Benim hiç memnun kalmadığım bir ürün oldu.Sanırım tekrar Avon'dan vucüt spreyi almam. Parfümlerini fiyat performans ilişkisi olarak sevdiğim için almıştım ama verdiği 5,5 TL 'yi bile hak etmeyen bir ürün çıktı. Avon katalogların da denk gelirseniz uzak durmanızı tavsiye ediyorum.
Benim memnun kalmadığım AVON NATURALS BODY MİST -COCONUT&STARFRUİT  ile ilğili yorumlarım bu kadardı.Kendinize iyi bakın .Hoşçakalın:)

Hiç yorum yok: