28 Ekim 2016 Cuma

ACNECİNAMİDE GEL CREAM

ACNECİNAMİDE GEL CREAM
ACNECİNAMİDE GEL CREAM
Herkese merhaba
Daha önce yazısını yazdığım ACNECİNAMİDE CLEANSİNG GEL yazımda bahsettiğim üzere son zamanlar da cilt bakımında nemlendirici krem olarak ACNECİNAMİDE GEL CREAM 'i kullanıyorum.Oldukça memnun kaldığım  bu kremle ilğili deneyimlerimi bugün sizlerle paylaşmak istedim.Ve işte karşınızdayım :)

ACNECİNAMİDE GEL CREAM
ACNECİNAMİDE GEL CREAM
Normalde karma bir cilde sahibim ama bu cilt yapım yazın oldukça yağlanıyor ve hassaslaşıyor.on zamanlarda aldığım kilolardan dolayı da oldukça fazla yağlanmaya  sivilcelenmeye başladı. Sanırım ergenlik döneminden sonra yaşadığım en sivilceli dönemim bu dönem diyebilirim.Ben de bu sivilceleri engellemek için temizleme jellerine ve maskelere ağırlık verdim. Yağlı bir cildim olduğu içinde nemlendirici kremi akşam rutinime almıştım.Cildime her türlü nemlendirici ağır geliyordu.Cildim kremi emmiyor ve kusuyordu.Bu kremi denediğim süre boyunca cildim gündüzde akşamda kremi kusmadı,güzelce emdi ve nemlendirdi.ağsız formülü sayesinde yağlanmaya sebep olmadı.
Temizleme jeliyle birlikte kullandığım içinde sivilcelerim iyice azaldı.Genel olarak çok beğendiğim bu kremi yağlı ve sivilceli ciltli arkadaşlara şiddetle öneririm.Makyaj altında bile rahatlıkla kullanılabilir. Gratis de ve Migros 'da bulabilirsiniz.Migros indiriminde  bu serinin tüm ürünlerini stoklamanızı öneririm :)Benim çok memnun kaldığım ACNECİNAMİDE GEL CREAM ile ilğili yorumlarım bu kadardı.Kendinize iyi bakın ve hoşçakalın :)

Hiç yorum yok: