25 Nisan 2017 Salı

BEE BEAUTY ÇİFT ETKİLİ GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİSİ

Herkese merhaba ;
Günlük hayatımı  da çok fazla şeyle uğraşıyoruz,hayatın bu yoğun akışı içinde sürekli bir koşuşturma içindeyiz.Hayatımızı  kolaylaştıran  pratik ve çok işlevsel ürünleri daha ok tercih ediyoruz haliyle de daha çok seviyoruz.En azından benim  için durum o yönde :)
BEE BEAUTY ÇİFT ETKİLİ GÖZ  MAKYAJ TEMİZLEYİCİSİ
BEE BEAUTY ÇİFT ETKİLİ GÖZ  MAKYAJ TEMİZLEYİCİSİ 
Uzun süre evin dışında olduğum  için eve gelince yaptığım ilk şey makyajımı çıkarmak oluyor ,bunun içinde son zamanlarda su formundaki temizleyicileri kullanıyorum.özellikle suya dayanıklı maskara kullandığım zamanlarda ise çift faza sahip temizleyicilerle  makyajımı çıkarmaya çalışıyorum.Bu sayede makyajım  kısa sürede çıkıyor ve beni uğraştırmıyor.Son zamanlarda makyajımı çıkarak için kullandığım çift etkili göz  makyaj temizleyicisi ise BEE BEAUTY ÇİFT ETKİLİ GÖZ  MAKYAJ TEMİZLEYİCİSİ .
BEE BEAUTY ÇİFT ETKİLİ GÖZ  MAKYAJ TEMİZLEYİCİSİ
Açıkçası ilk aldığım  zaman bir beklentim olmayarak sırf indirim de olduğu için aldım  ama sonrasında  beni  çok şaşırtan bir ürün oldu. BEE BEAUTY  markası  son zamanlarda çıkardığı her ürünle beni kendine çekiyor ve bende   indirim  döneminde almaya ve denemeye çalışıyorum.Serinin başka bakım ürünlerini de aldım  ve onları da denemeye başladım  şimdilik genel olarak kullandığım ürünlerini sevdiğimi söyleyebilirim.
Çift etkili  makyaj temizleyicilerinin normal temizleyicilerden daha iyi makyajı temizlediği doğrudur.Yağlı formülü sayesinde suya dayanıklı makyajı onlar olmadan çıkarmak bence eziyet.Yağlı bir formüle sahip olduğu işin de çoğu ürün yağlı his bırakıyor ve uzun kullanım sonucunda yağ butonu oluşumuna neden olabiliyor.
İki fazlı olduğu için çalkalayarak kullanıyorum,yaklaşık iki  aydır kullanıyorum ve kullandığım  süre boyunca cildimde iritasyona ve yağ butonuna neden olmadı.Kirpiklerimi dökmedi.En yoğun ve en suya dayanıklı makyajımı bile hemen çıkardı.Normal bir çift etkili kadar yağlı formülü var aşırı değil .İçinde paraben olmaması da oldukça güzel bir özellik.Tek kötü yanı  markanın sadece Gratis de satılıyor olası ki çoğu yerde Gratis olduğu için de bence bu kabul edilebilir ve kolayca halledilebilir bir sorun. Fiyati 5-6  TL  indirimde bence herkesin  şans vermesi gereken bir ürün.
Beni şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı.Kendinize iyi  bakın :)

Hiç yorum yok: