6 Haziran 2017 Salı

MAYBELLİNE THE ERASER EYE CONCELER

MAYBELLİNE THE ERASER EYE CONCELER
MAYBELLİNE THE ERASER EYE CONCELER 
Merhaba güzel bayanlar 
Kozmetik sektörü  her gün yeni ürünler çıkarmakta bizde gıptayla ülkemize gelmesini sabırsızla beklemekteyiz.Ülkemize gelen ve en çok da merak edilen ürünleri Maybelline markasına ait.O da sağ olsun gün geçmiyor ki yeni bir ürün getirmesin.Benim son zamanlarda en sık alışveriş yaptığım marka oluyor. Ülkemize getirdiği en güzel ürünlerin başında tabi ki hiç kuşkusuz MAYBELLİNE THE ERASER EYE CONCELER  geliyor.
MAYBELLİNE THE ERASER EYE CONCELER
MAYBELLİNE THE ERASER EYE CONCELER 
İlk piyasaya çıktığında bir çok intagram satıcısı ülkemize getirmişti ve maalesef vaiz fiyatlara satış yapıyorlardı. Ülkemize geleceği duyulunca büyük bir heyecan ve merak uyandırdı.Başta indirim dönemleri olmak üzere diğer dönemlerde de bulmak çok zor oldu.Benim de almak için indirimi kolladığım ve indirim sabahı mağaza kapası aşındırdığım doğrudur.
MAYBELLİNE THE ERASER EYE CONCELER
MAYBELLİNE THE ERASER EYE CONCELER 
Aslında 7 rengi olmasına rağmen ülkemize sadece iki rengi gelmiş ve ,bendeki en koyu tonu olmasına rağmen medium denilebilecek bir tonda olduğunu söylemeliyim.Koyu ten rengine sahip arkadaşların kendine uydurması oldukça zor.Nude tonlu olanını almış olmama rağmen bana 1 ton kadar koyu geliyor.Diğer her türlü özelliğini sevdiğim için koyu olmasını bile umursamadan bayıla bayıla kullanıyorum .
  • Kullandığım en başarılı kapatıcı
  • Benim cildimde full denilebilecek bir kapatıcılığa sahip
  • Yüzümde ve göz atlarım da uyguladım ve pudra uygulaması yapmadan tüm gün dayandı.
  • Çizğilere dolmadı ve gün içinde  pudra uygulamadı yapmadan sabit bir şekilde kaldı.
  • Elimdeki en koyu olan nude çeşiti ama bu bitince light olan versiyonunu da alacağım.
Benim çok severek kullandığım MAYBELLİNE THE ERASER EYE CONCELER  ile ilğili yorumlarım bunlardı.Çok severek kullandığım ve herkese önerdiğim bir kapatıcı size de öneririm.

Hiç yorum yok: