2 Temmuz 2017 Pazar

NATURAL THERAPY PEEL OFF MASK

NATURAL THERAPY PEEL OFF MASK
Herkse merhaba
Umarım iyisinizdir kızlar.Yazın yaklaşmasıyla benim yüzümde iyice yağlanmaya ve sivilceler,siyah noktalar için ideal zemin haline gelmeye başladı.Karma ciltli biri olarak yaz için yeni  bir cilt bakım  rutini oluşturmaya başladım ve bu rutinimin başında da kil maskeleri yer alıyor. Buğün de  sizlere voklanik bir kil maskesi olan NATURAL THERAPY PEEL OFF MASK 'i inceleyeceğim.
NATURAL THERAPY PEEL OFF MASK
Bu maskeyi bir COSMETİCA indiriminden almıştım.8 tl ye 300 ml boyutu olmasıyla dikkatimi çekmişti.Diğer bir dikkatimi çeken şey ise peel off denilmesiydi.Volkanik bir kil maskesi nasıl olur merak ettim ama beni yanılttı.Bildiğimiz volkanik kil maskesi peel off özelliği yok maalesef :(


İçinde küçük küçük partiküller bulunan bir volkanik kil maskesi bu. Tanecikleri yüzümü çizmiyor ve beni rahatsız etmiyor.Çok az bir kısmını tüm yüzüme sürüyorum ve yaklaşık 10 dakika sonra kuruyor.Kuruduktan sonra yüzümü ılık suyla yıkıyorum ve tonikliyorum.
  • Genel olarak çok sevdiğim bir maske oldu.
  • Yüzümdeki tüm yağı temizledi ama germemesi beni çok mutlu etti.
  • Yüzümdeki yağ arındığı için sivilcelerimde de azalma olmaya başladı.
  • Peeling tanecikleri çok büyük değil,açıkçası pek peeling etkisini göremedim çok hafif bir peeling etlisi oluyor.
  • Çok büyük bir boyutu var ve çok da uygun fiyatlı.
  • Adının içinde peel off germesi ama peel off olmaması biraz kötü oldu adının düzeltilmesi gerekiyor :)
Genel olarak çok başarılı bulduğum ve elimdeki maskeler bitince yenisini alabileceğim  NATURAL THERAPY PEEL OFF MASK ile ilğili yorumlarım bunlardı.Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Hiç yorum yok: