11 Ağustos 2017 Cuma

GOSH FOUNDATION PRİMER CREAM

GOSH FOUNDATION PRİMER CREAM
GOSH FOUNDATION PRİMER CREAM
Herkese merhaba ;
Umarım hepiniz iyisinizdir.Uzun bir aradan sonra sizlerin karşınızdayım.Bazı teknik sebeplerden dolayı sizleri ihmal  ettim ama artık geri döndüm.
Bir süredir günlük makyajım da base kullanmaya özen gösteriyorum.Bunun nedeni de  sıcak havalardan dolayı dayanmayan makyaj mı dersiniz yada benim iyice açılan gözeneklerimi gizleme çabam mı dersiniz bilmiyorum ama base kullanmayı kendime alışkanlık haline getirmeye çalışıyorum.Benim base olarak kullandığım son zamanlardaki favorim ise GOSH FOUNDATION PRİMER CREAM  oldu, o kadar çok sevdim ki indirimde arkadaşlarıma da  aldırdım :)

GOSH FOUNDATION PRİMER CREAM
GOSH FOUNDATION PRİMER CREAM

Krem formunda olması sizleri korkutmasın ,cilde uyguladığınız anda hızlı bir şekilde emiliyor ve yağlı his bırakmıyor.Bir mercimek tanesi boyutundaki krem benim t bölgeme ve yanaklarıma yetiyor.Hızlı emiliyor olması ve uygulama sonrasında verdiği kadifemsi pürüzsüz görüntü sebebiyle  favori ten makyaj ürünüm olduğunu söylemeliyim.

Bendeki eski ambalajlı hali, yeni  versiyonu maalesef pompalı değil.Pompalı olması kullanımını inanılmaz kolay hale getiriyordu umarım tekrar pompalı bir şişeli hale  getirilir.
Yapısını,emilmesini,yazın bile ağırlık yapmamasını çok sevdim.Kullandığım zamanda yaptığım makyajın kalıcılığını 3-4 saat daha arttırdığını rahatlıkla söyleyebilirim.Uygun fiyatlı kullanımı kolay bir base arıyorsanız GOSH FOUNDATION PRİMER CREAM 'e bakmanızı öneririm.Sağ olsun Gratis sık sık indirime giriyor  ve normalde de base olarak uygun fiyatlı olan bu ürünü daha da uygun fiyata alabiliyorsunuz.

Hiç yorum yok: