24 Mart 2018 Cumartesi

MODERYA.COM KIYAFET ALIŞVERİŞİM

Herkese merhaba
Son zamanlarda internetten  alışveriş yapmaya kendimi iyice kaptırdım.Kıyafetlerimi,kitaplarımı ,kozmetik ürünlerimi hatta evin market ihtiyaçlarını bile internetten alır oldum.Pratik olmaları,yolda zaman kaybetmeme ,tek tuşla ulaşma ve zaman kaybı olmaması  gibi bir çok neden sayabilirim sizlere.Durum böyle olunca yeni sitelerde keşfetmek kaçınılmaz oluyor.

Bugün sizlere  kardeşime doğum günü hediyesi ararken keşfettiğim moderya.com'dan ve aldığım kıyafetlerden bahsetmek istiyorum.

Ben ilk olarak sitenin instagram sayfasını keşfettim ve oradan normal sayfasına geçiş yaptım.Uygun fiyata çok güzel parçalar olması ilğimi çekti.
MODERYA.COM  KIYAFET ALIŞVERİŞİM

İnstagram sayfasını incelerken bayan giyiminin yanı sıra erkek giyiminin olması ve parçaların oldukça şık olması ilk dikkatimi çeken şey oldu.
MODERYA.COM  KIYAFET ALIŞVERİŞİM
İnstagram sayfası üzerinden web sayfasına gittim ve web sayfasının ara yüzünün oldukça sade ve basit olması ilk dikkatimi çeken şey oldu.Bu durum  aranılan şeyin hemen bulanmasına olanak veriyor ve kafa karışıklığına sebep olmuyor.
MODERYA.COM  KIYAFET ALIŞVERİŞİM
Tesettür kısmının ayrı bir sekmede olması çok hoşuma gitti.Genellikle internet sitelerinde bayan sekmesinin içinde yer aldığı için aranılanı bulmak oldukça zor oluyordu.
Sitede grup sekmelerinin yanında açıklayıcı alt sekmelerinin de hazırlanmış olması aranılanı bulmayı iyice kolaylaştırıyor.

Sitede birbirinden güzel modeller vardı ,size önce o modellerden bir kaçını göstermek istiyorum.

Özellikle antrasit kabana bayıldım.Harika bir modeli var ,bordo olanda da gözüm kalmadı değil.


Sitede diğer sitelerin sunmadığı  bambu giyim seçeneği sunuyor ki sağlık açısından bu harika bir imkan.Çok güzel gecelik modelleri olan harika bir site.Kırmızı olana bayıldım ,bu alışverişimde tercih etmedim ama sonraki alışverişimde alacağım kesinlikle.
Sitede beğendiğim çok fazla model oldu ama şimdi gelelim benim aldıklarıma ;
Choker yaka nakışlı bit bluz be antasit renkli uzun bir hırka aldım kendime bu mevsim geçişlerinde çok iyi gider diye düşündüm.Genellikle bu tarz choker yaka bluzlar fazla yerin olup çok dekolte vermemize sebep oluyor bu modelin bitiş yeri tam yerinde aşırıya kaçmayan güzel bir açıklık sağlanmış.
 Kardeşime doğum günü hediyesi olarak bir sweat aldım buna bayıldık ailecek.1 haftadır giyiyor ve 2 kez yıkadık bir şey olmadı genellikle bu tarz kalın kumaşlı ürünler tüylenme yapabilir yıkama sonrasına ama bunda öyle bir sıkıntı olmadı kesinlikle diğer modellere de bakacağız.

Kendime pudra renkli çok güzel bir elbise aldım.Siyah kemerle kombin yapmayı düşünüyorum tezatlık yaratmak için :)Elbisenin boyun ve kol kenarlarındaki detaylar çok hoşuma gitti.Elbise standart beden ama bu sizi korkutmasın etek kesimi açılan ve A model denilen tarzda olduğu için basenleri saklıyor.Güzel bir topuklu ayakkabı ile bu elbise çok şık bir tarza dönüşeceğine eminim.

Son olarak kardeşime aldığımız sweat bu şekilde görünüyor.İçi polarlı yani oldukça sıcak tutacak bir  model.Özellikle bu yağmurlu ve serin  havalarda giymek için ideal bir parça.

Alışveriş ile ilğili yorumlarıma geçecek olursam;salı günü verdiğim sipariş cuma günü elime ulaşmıştı ,hızlı bir kargolama süreçleri var.Sitede genel olarak fiyatlar çok uygun ,ürünlerin kalitesi de oldukça başarılı.Kargo bedava olan ürünleri ve kapıda ödeme imkanı da var.Müşteri hizmetleriyle hızlı bir şekilde iletişim kurabiliyorsunuz geri dönüşleri hızlı oluyor.
Benim memnun kaldığım bir alışveriş deneyimi oldu.Eğer sizde alışveriş yapmak ve siteyi incelemek isterseniz buradan ulaşabilirsiniz.


Hiç yorum yok: