15 Aralık 2020 Salı

MAC ALIŞVERİŞİ-HEDİYELER

 Herkese merhaba 😇 

Bugün sizlere küçük bir Mac alışverişimden   bahsetmek istiyorum. Black friday sebebiyle sadece tek bir üründen oluşan küçük bir alışveriş yaptım.

MAC ALIŞVERİŞİ
MAC ALIŞVERİŞİ-HEDİYELER
Uzun zamandır Mac rujlardan chilii rengini istiyordum. Hatta hatırlarsınız (yazım okuduysanız tabii ki okumak için buradan ulaşabilirsiniz 😅) dünya ruj günü sebebiyle    rujlarda indirim yaptığı zaman bu ruju  alacaktım ama maalesef stok dışı  olduğu için alamamıştım. Bu ruj  yerine powder Kiss  serisinden ruj  almıştım onu da ayrı seviyorum.
MAC ALIŞVERİŞİ-HEDİYELER
MAC ALIŞVERİŞİ
Black friday sebebiyle indirim olunca dayanamadım ve chilii rujun mini boyunu satın aldım. Elimde çok fazla ruj  olduğu için bu tonun da  yakışıp yakışmayacağını da bilemediğim için mini boyunu tercih ettim.
Ben bu ruju aldığım  gün bir kampanya vardı ;  makyaj çantası ile makyaj fırçası sepetime otomatik eklendi.
MAC ALIŞVERİŞİ-HEDİYELER
MAC ALIŞVERİŞİ
Makyaj fırçasına bayıldım tek tarafı sünger diğer tarafı ise sık kıllı  bir fırça. Seyahatler de  yanında taşımalık güzel olabilir diye düşünüyorum. Bu sayede  Mac fırçalarını da deneme fırsatı bulmuş oldum.
MAC ALIŞVERİŞİ-HEDİYELER
MAC ALIŞVERİŞİ
Makyaj çantasına ise ayrı bir bayıldım. Sanırım bir koleksiyonda yer alıyordu bu çanta ,hatırlayamadım hangi koleksiyon olduğunu ama  siz biliyorsanız lütfen benimle paylaşın. Siyah Gold detaylarına ve  yıldız ucuna bayıldım. Ben çanta çanta ürünlerimi ayırmayı seviyorum. Bu da benim için kullanışlı bir hediye oldu.
Benim küçük Mac alışverişim bu şekildeydi. Ruja indirimde 54 lira ödedim. Dudağımda çıkan uçuğun iyileşmesini bekliyorum bu ruju deneyebilmek   için. Özellikle eyeliner çektiğim  günlerde severek kullanacakmışım gibi hissediyorum 😇

Umarım faydalı olmuştur aldıklarım hoşunuza gitmiştir benim söyleyeceklerim bu kadardı kendinize iyi bakın hoşçakalın 

3 yorum:

LerzanKaradan.com dedi ki...

Rengi çok güzelmiş güle güle kullan canım

buraliolmayan dedi ki...

Hediyelerle birlikte karlı bir alışveriş olmuş. Güzel günlerde kullan canım :)

Beauty&Life Türkiye dedi ki...

Merhaba Bloggerlar arası blog Canlandırma Projesi yapıyoruz sayfamda anlattım katılırsan çok sevinirim 😇