12 Kasım 2015 Perşembe

ISANA HACİM VERİCİ SERT TUTUŞ SAĞLAYAN SAÇ KÖPÜĞÜ

Herkese merhaba ;
Günlük hayatımızda;  saçların, saç şeklinin  önemli olduğu hepimiz tarafından  kabul edilen bir gerçek ; sağlıklı, gür ,hacimli saçlarsa hepimizin ortak hayali  malumunuz.Özellikle benim gibi ; ince telli ,seyrek ve hacimsiz saçlara sahip olanlar  içinse  gür ve hacim neredeyse  hayal.Kaynak saç dışında; piyasada bulunan  hiç bir ürünün uzun süreli hacim yada dolgunluk  katacağını düşünmüyorum.Yapılan her işlem ; kullanılan her ürün kısa süreli, günü kurtaracak nitelikte oluyor.Bunun farkında  olan biri olarak ; buğün size beni günlük olarak kurtarsın diye Rossmann'dan aldığım ISANA HACİM VERİCİ  SERT TUTUŞ SAĞLAYAN   SAÇ KÖPÜĞÜ ile ilğili yorumlarımı paylaşacağım.
rossmann ısana saç köpüğü


Normal hayatımda saçlarıma pek şekil vermem o da pek şekile de  ğirmez zorladığımda da küser ve kırılmaya ,dökülmeye başlar.Ben de olduğu ğibi kabul etmeye karar verdim.Özel zamanlar dışında günlük yaşamımda saçlarımı akşamdan  örerim  ve gündüzleri de  salar yada toplarım.Saçlarımın gözümün önüne gelmesinden ise nefret ederim :(
rossmann saç köpüğü

Bu saç köpüğünü özel zamanlarda lazım olur,elimde bulunsun diye geçen bayram indirimden almıştım.Daha önce hem uygun fiyatlı hem de pahalı markaları denedim ve benim saçım için hep aynı sonucu aldım.O nedenle saç şekillendirici ürünlere fazla para vermenin gereksiz olduğunu düşünüyorum.
rossmann ısana ürünü

Ürünü almamda ki temel neden hacim verici demesi ve mor rengi.Mor renge karşı az biraz zaafım var :)Genelde saçımı akşamları yıkarım ve gece örüp öyle uyurum sabahta o saç seklini olduğu gibi açarak yada at  kuyruğu yaparak kullanırım.Saç köpüğünü ise ikinci gün saçıma şekil vermek için kullanırım.Çok hacim verdiği söyleyemez ama benim pırasa gibi olan saçlarımda örgünün verdiği hafif dalgayı 3-4 saat kadar tutmayı başarıyor.Güçlü sertlik ise tamamen hikaye çok sert bir saç köpüğü değil ve bu durum benim için daha iyi jölemsi sert yapılı saç köpüklerini sevmiyorum.


ısana saç ürünü

Yapısı çok güzel,normal saç köpüklerini  kullandıktan sonra uzun bir süre ellerde yapışkanlık hissi kalırken  bu üründe  o his kısa sürede kayboluyor.(bu kalıcılığıyla da ilğili olabilir tabi ki )Ayrıca kokusu çok güzel ; pudralı bir kokusu var.Ben kokusunu sevdim.


ısana saç ürünü

Saç köpüğünün 150 ml boyutu var.Az bir miktar kullandığım için bana  uzunca bir süre yeter diye düşünüyorum.Normal fiyatı 8-9 TL olan bu saç köpüğünü indirimde 5 TL ye almıştım.Tekrar alacağım bir saç köpüğü değil belki diğer çeşitlerine göz atabilirim.İçinizde ISANA HACİM VERİCİ  SERT TUTUŞ SAĞLAYAN   SAÇ KÖPÜĞÜ kullanan var mı ? Yorumlarınızı bekliyorum.

Hiç yorum yok: