18 Nisan 2017 Salı

MAYBELLİNE BABY LİPS BALM&BLUSH - FLIRTY PİNK-

MAYBELLİNE  BABY LİPS BALM&BLUSH
MAYBELLİNE  BABY LİPS BALM&BLUSH  - FLIRTY PİNK-

 Pespembe günler ;
Nasılsınız kızçeler ,umarım iyisinizdir ,Maybelline baby lipsleri denemeyen  ,duymayan yoktur sanırım bende her çıkardığı üründen bir tane alıp büyük bir ümitle deniyorum ama açıkçası şimdiye kadar sevdiğim bir tane ürüne rastlamadım maalesef. Balm-blush serileri çıkıncada büyük bir ümitle ilk indirimde  kendime uygun bir rengi aldım ama yine fiyasko yine fiyasko maalesef :(

MAYBELLİNE  BABY LİPS BALM&BLUSH
MAYBELLİNE  BABY LİPS BALM&BLUSH  - FLIRTY PİNK-
Tasarım olarak uç kısmı Eos balmlara benzetilmiş bu nedenle de kullanımı baya zor. 2 yönlü olarak kullanılabilir olması çok iyi ama  ne allık olarak nede balm olarak ben kullanmayı beceremedim.
Allık olarak  kullandığımda ;  yapış yapış bir his veriyor ve parlıyor ,altına bir şey uyguladığınızda da onunda yerinden kaymasına neden oluyor maalesef,Lip balm olarak da hem şekli açısından hemde nemlendirmesi yetersiz olduğu için sevemedim.
MAYBELLİNE  BABY LİPS BALM&BLUSH
MAYBELLİNE  BABY LİPS BALM&BLUSH  - FLIRTY PİNK-
Hafif  pembemsi rengi bu şekilde , çok da renk vermiyor maalesef,Kokusu hafif şekerimsi ve tatlı. Cosmetica indiriminden almıştım , indirimden 5 tl  civarı bir fiyatı vardı bence bunu bile haketmiyor açıkçası tekrar almam kimseye de önermem .Benim MAYBELLİNE  BABY LİPS BALM&BLUSH  - FLIRTY PİNK- ile ilğili deneyimlerim bu kadardı umarım hoşunuza gitmiştir.

Hiç yorum yok: