8 Ağustos 2019 Perşembe

ESSENCE EXTREME LASTİNG EYE PENCİL -

ESSENCE EXTREME LASTİNG EYE PENCİL -
ESSENCE EXTREME LASTİNG EYE PENCİL -
Herkese merhaba
Essence markası hem ürün çeşitliliği hem de uygun fiyatlı olması sebebiyle en sevdiğim markaların başında geliyor.Özellikle kozmetik ürünlerine çok para harcamak istemeyenlerin,bütçesi kısıtlı olanların sıklıkla tercih ettiği essence ürünlerini bende çok seviyorum.Özellikle kalemleri favorilerim arasında.Çok farklı kalem serileri var.Bugün size bahsedeceğim serisini ilk defa gördüm ve denemek için bu rengi aldım ama başka renklerini de alacağımdan emin olabilirsiniz.

ESSENCE EXTREME LASTİNG EYE PENCİL -
ESSENCE EXTREME LASTİNG EYE PENCİL -
Çok yumuşacık bir ucu var.Göz kalemi olmasına rağmen bence krem far olamaya çok yaklaşmış bir renge ve yapıya sahip.Ben tüm göz kapağıma sürüyorum ve tüm gün aklıyor.Her göz makyajım da far bazı kullanıyorum onu da söylemeliyim yoksa  bu kadar kalıcı olmaz çok yumuşak çünkü hemen sabitlenemiyor.
Alt kirpik diplerime sürdüğümde 4-5 saat sonra akma problemi yaşadım ama bu kadar yumuşak olan her kalem bence akar ayrıca benim gözümde akmayan bir göz kalemi bulmak imkansız.Az akanı bulunca baş tacı yapıyorum biliyorsunuz ki :) Göz içlerimde bu renk renk vermiyor bence rengin açıklığıyla alakalı yoksa renk vermemezlik yapacak bir kalem değil.
Benim rengi ve yapısı sebebiyle çok sevdiğim kalem far olarak kullandığım ESSENCE EXTREME LASTİNG EYE PENCİL -    ile ilğili yorumlarım bunlardı.5,75 TL gibi fiyatıyla bence şans vermeniz gereken bir göz kalemi. Rossmann mağazaların da eveshop,kozmele gibi internet sitelerinden temiz edebilirsiniz.

Benim şimdilik söyleyeceklerim bunlardı.Umarım hoşunuza giden faydalı bir yazı olmuştur.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın :)

1 yorum:

Pelorina dedi ki...

Denemekte fayda var :) Bilgiler için teşekkürler.
Bende sayfama beklerim.

http://www.pelorina.com/tek-omuzlu-bluz%e2%9c%aeelbise-trendi/