20 Ekim 2019 Pazar

COSRX SALİCYLİC ACİD DAİLY GENTLE CLEANSER

COSRX SALİCYLİC ACİD DAİLY GENTLE CLEANSER
COSRX SALİCYLİC ACİD DAİLY GENTLE CLEANSER 
 Herkese merhaba, bugün size çok severek kullandığım bitmeden yenisini aldığım bir  cilt bakım ürününden bastırmak istiyorum. COSRX SALİCYLİC ACİD DAİLY GENTLE CLEANSER  kore cilt bakımı seven herkesin çok seveceği bir ürün diyebilirim.

COSRX SALİCYLİC ACİD DAİLY GENTLE CLEANSER
COSRX SALİCYLİC ACİD DAİLY GENTLE CLEANSER 

Cosrx markasının salisilik asit içeren bu temizleme köpüğü ; benim cilt bakım rutinimi komple değiştirmeme sebep oldu. Bu ürün sayesinde Kore cilt bakımıyla tanıştığım ve rutinimi  ona göre düzenledim .

Bildiğiniz gibi salisilik asit ; özellikle yağlı ve akneli ciltlerin sevdiği bir içerik. Gözenekleri güzelce temizleyip cildi arındıran, sivilce ve siyah nokta ile savaşan bu içeriği ben de çok seviyorum. Daha önce de  salisilik asit içeren ürünler kullanmış ve memnun kalmıştım. Kore cilt bakımında köpük temizleyicilerin önemini okuduğum blog  yazıları sayesinde öğrenince salisilik asit içeren bu temizleme ürününü mutlaka almam gerektiğini düşündüm. Bir korendy  alışverişim sırasında deneme şansı buldum ve o günden beri en sevdiğim temizleme ürünüm oldu.
COSRX SALİCYLİC ACİD DAİLY GENTLE CLEANSER
COSRX SALİCYLİC ACİD DAİLY GENTLE CLEANSER 


Hassas bir  temizleme ürünü olarak geçse de; içerdiği salisilik asit nedeniyle çok hassas bir ünlü olduğunu düşünmüyorum. Benim yağlı akne ve sivilceye meyilli cildimde her gün sabah akşam  kullandığımda hafif dozda hassasiyet yaratıyor. Genellikle ben bu ürünü makyajımı temizleme yagı ile temizledikten sonra köpüren temizleyici olarak kullanıyorum. Makyaj kalıntılarını  daha dip bucak temizliyor. Sabah uyandığımda kullanmak için bence fazla güçlü bir ürün.


Fiyatı evet pahalı kabul ediyorum Kore ürünlerin çoğu ne yazık ki dolar kuru sebebiyle piyasanın üzerinde satılıyor. Ama verdiğiniz her kuruşa değiyor. Benim bu temizleme ürünü bitirmem yaklaşık 1 sene aldı. Çok az bir kısmı bile yeterli geliyor. Bu açıdan bakıldığında fiyatı tolere edilebilir bir  ürün. Artık trendyolda da bazı Kore markaları satılıyor. Bu ürünün orada da olduğunu gördüm indirimleri takip edip bir indirim döneminde şans vermenizi tavsiye ederim.
COSRX SALİCYLİC ACİD DAİLY GENTLE CLEANSER
COSRX SALİCYLİC ACİD DAİLY GENTLE CLEANSER 


İçerik listesini de merak edenler için koymak istedim, bildiğim kadarıyla Cosrx markası hayvanlar üzerinde test yapmayan bir marka. Marka  genel olarak yağlı akneli, siyah noktalı çiftlere özel ürünler çıkartıyor. Sizin de bu tarz bir cilt yapınız varsa markaya şans verin ,ben bugüne kadar kullandığım her ürününden memnun kaldım hala da yeni ürünlerini denemeye devam ediyorum.


Genel olarak çok sevdiğim , ve cilt bakım rutinim de olmasını hep istediğim bir ürün olan COSRX SALİCYLİC ACİD DAİLY GENTLE CLEANSER   ile ilgili yorumlarım bu şekildeydi. Eğer salisilik asit içeren bir ürün arıyorsanız ve bu ürün cildimi çok tahriş  etmesin diyorsanız size gözü kapalı  bu temizleme ürününü  öneririm. Benim kullandığım süre boyunca ;  siyah noktalarım da azalma, sivilcelerim de azalma ve olan sivilcelerim de hızlı iyileşme  gözlemledim. Çok sevdiğim bu ürünü sivilce ile başı dertte olan herkese öneririm. Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın hoşçakalın.

2 yorum:

makyajliyorum dedi ki...

Kore cilt bakım ürünleri bir harika mutlaka deneyeceğim :)

larcencielblog dedi ki...

Cildim kuru olduğu için tercih etmeyeceğim bir temizleyici ama yağlı ve akneli cilde sahip arkadaşlarım için aklımda olsun :) güle güle kullan, sevgiler!