10 Haziran 2020 Çarşamba

SON ZAMANLARDAKİ FAVORİ KOZMETİKLER

SON ZAMANLARDAKİ FAVORİ KOZMETİKLER
SON ZAMANLARDAKİ FAVORİ KOZMETİKLER 
Herkese merhaba; 
Nasılsınız ; karantina süreci bitti, normalleşmeye başladık artık, dışarı çıkmaya sosyal mesafeyi koruyarak dolaşmalara başladık.Bu süreçte sağlık çalışanı olduğum için;  ben hep dışarıdaydım ,evde açıkçası vakit geçiremedim hiçbir şekilde. Bu süreç; bizim için daha yoğun ve daha zor geçti.Bu süre zarfında çok fazla kozmetik ve bakım ürünü kullanamadım,başlarda içimden gelmedi sonra açıkçası bazı kişisel nedenlerden dolayı ihmal ettim.  Ağırlıklı olarak son bir aydır kullandığım ve genel olarak baktığımızda son zamanlardaki favorim diyebileceğim ürünleri bir araya getirdim. Bugün bunlardan bahsetmek istiyorum.göreceksiniz çoğunu  kozmetik ürünleri oluşturdu, renkli bir şeyler kullanarak moralimi yüksek tutmaya çalıştım.Bakım ürünü olarak da sürekli elim başka şeylere gittiği için düzenli olarak aynı ürünü pek kullanamadım ve bu kısmı biraz ihmal ettim farkındayım 🙈Zaten yaptığım bu ihmalkarlığın sonucu olarak ; şu anda yüzünde çıkan sivilceler ve artan siyah noktalarla bunu ödüyorum 😕

SON ZAMANLARDAKİ FAVORİ KOZMETİKLER
SON ZAMANLARDAKİ FAVORİ KOZMETİKLER 
Son 1 yıldır bittikçe aldığım bir roll onu sizlere göstermek istiyorum. Celenes  markasına ait olan bu roll on içinde; alüminyum ,alkol, paraben ve mineral yağ olmadığı için benim çok hoşuma gidiyor. Verdiği koruma benim için yeterli. Ve bu koşuşturma içerisinde leke bırakmaması ve beni yarı yolda bırakmadığı için tekrar tekrar alınacaklar listeme adını büyük harflerle yazdırdı. Bir diğer severek kullandığım bakım ürünüm ise;gliss markasının saç bakım sütü oldu ,özellikle bu pembe olanın kokusuna bayılıyorum. Saçlarımı yıkıyorum ve bunu sıkıyorum. Hem saçlarımın  güzelce taranmasını sağlıyor ,hem de bakım yapıyor. 
SON ZAMANLARDAKİ FAVORİ KOZMETİKLER
SON ZAMANLARDAKİ FAVORİ KOZMETİKLER 
Son kozmetik dışı ürünüm ise; Zara markasından bir parfüm.Zara parfümleri çok seviyorum; benim migrenim olduğu için, migrenimi  tetiklemeyecek parfüm bulmak gerçekten zor. Zara parfümlerin büyük çoğunluğu benim migrenimi  tetiklemiyor , bu ara en çok Twilight Mauve parfümünü kullanıyorum, benim tenimdeki  kalıcılıkları harika oluyor genel olarak zara parfümlerin.
SON ZAMANLARDAKİ FAVORİ KOZMETİKLER
SON ZAMANLARDAKİ FAVORİ KOZMETİKLER 
Artık maske taktığımızdan ; benim için makyaj sadece göz makyajından ibaret oldu bu dönemde . Göz makyajında ise daha çok göz kalemlerini  kullandım. Elim bu ara hep beaulis göz kalemlerine  gitti.Copper rengi burada favorim ama  siyahını ve  lacivertini  de çok sevdim. Maskara  olarak ise ; essence lash princess maskara  favorim oldu.Artık bulamıyorum ve elimdeki son yediğimi de  maalesef bitirdim 😔

Sadece gözler ön planda olabilir ama bazen insanın içerisinden tam bir makyaj yapmak gelebiliyor , ne kadar bu yaptığınız makyaj maske ile kapansa da 🙈. Makyajı terapi  niyetine yaptığım zamanlarda; Golden Rose matlaştırıcı bazı tüm yüzüme uyguladım. Göz altlarıma ve  lekelerim üzerine Maybelline fit me ve nyx HD conceleri uyguladım.

Yakın zamanda incelemesini yaptığım; physicians formula butter bronzer deep bronzer rengini ; hem göz kapaklarımda gölge niyetine hem de yüzümü ısıtmak için kullandım. Bunları yaparken de en sık kullandığım fırçalar; eklips büyük kapatıcı fırçası (bence harika bir fondöten fırçası), wetnwild allık fırçası oldu.
SON ZAMANLARDAKİ FAVORİ KOZMETİKLER
SON ZAMANLARDAKİ FAVORİ KOZMETİKLER 
Highlighter  bu ara çok sık kullandığım , çıplak tane bile sürdüm , kendimi mutlu etmek için yaptığım en güzel ve basit hareketti bu. Bu ara en sevdiğim highlighter; wetnwild blossom glow oldu. Biraz beyazlık içeriyor olsa da elim bu ara hep buna gitti.

Çok fazla dudak ürünü kullanmadım.Duruma göre; Golden Rose 16, Flormar Kiss me more 06 ve Maybelline rujları kullandım. En sık Maybelline ruju tercih ettim.ıslak yapısı nedeniyle kuruyan dudaklarıma çok iyi geldi,tek sıkıntısı yapısı nedeniyle bulaşma problemi yapmasıydı.Özellikle nöbete gittiğim zamanlarda  likit mat ruj   kullandım .Kuruyunca bulaşmadıkları için , erkenden sürdüm iyice kuruduktan sonra maskemi taktım bulaşmadan beni çok uzun bir süre idare ettiler.

Benim son zamanlarda kullandığım ve favorim dediğim ürünlerim bunlardı.diğer kullandığım kolanyalar, antibakteriyel jellere  burada yer vermek istemedim. Ben daha çok kolonya yerine alkol ve el dezenfektanı kullandım.
Sizin bu süre içerisinde kullandığınız ,favori kozmetik ürünleriniz  neler benimle paylaşırsanız  çok sevinirim ,sonraki yazımda görüşene kadar kendinize iyi bakın hoşçakalın 😻


2 yorum:

Esra Yıldız dedi ki...

Güle güle kullan çok güzel şeyler var :)

buraliolmayan dedi ki...

Celenes roll on benim de vazgeçilmezim oldu. Gliss de aklımda, bir ara almalıyım :))