31 Ağustos 2020 Pazartesi

BEAULİS CLOSE İT CONCELER

Herkese merhaba  😇
 Hayat oralarda nasıl geçiyor buralarda yoğun ve maalesef kalabalık bir şekilde geçiyor 😕Fark ettim ki bu sene herkes evleniyor 😟 kaç tane düğün davetiyesi eve gelmiş annemler akşam gösteriyordu,normalde de yazın çok kadar fazla düğün olur muydu  yoksa   bu sene birazcık daha arttı  bilmiyorum 😅  Biz gidemediğimiz için mi  öyle geliyor bilmiyorum , annem ve babam kronik hastalığa sahip bireyler haliyle düğünler bizim için gelen davetiyelerden ibaret bu sene.

Bu hayat  telaşesi içerisinde gerçekten de  sokaklarda çok kalabalık , maske takmayanlar ne yazık ki var ama bizler maske takıyoruz ve sizlerin de taktığını düşünüyorum.

Maske taktığımız zaman tüm yüzümüzü kapandığı için; açıkçası ten makyajı normalde yapmazken son zamanlarda hiç yapmıyorum. Gözlere önem veriyorum herkesin yaptığı gibi.Göz altlarımı kapatmak için son zamanlarda sıklıkla kullandığım BEAULİS CLOSE İT CONCELER 'dan  bugün sizlere bahsetmek istiyorum.
BEAULİS CLOSE İT CONCELER
BEAULİS CLOSE İT CONCELER
Gratis'in kendi bünyesindeki markalardan biri  olan BEAULİS markasına yeni yeni şans veriyorum ve her ürününü indirim zamanlarında denemeye özen gösteriyorum .Özellikle kalemlerine bayılıyorum onu rahatlıkla söyleyebilirim henüz yazılarını yazmamış olsam da 😅
BEAULİS CLOSE İT CONCELER
BEAULİS CLOSE İT CONCELER
Beaulis markası ;genel olarak çok uygun fiyatlı bir marka ama artan kozmetik fiyatları nedeniyle bu marka da  zam görmüş durumda. Yaklaşık bir buçuk ay önce %50 indirim  ile beş buçuk liraya aldığım kalemi şu anda yine %50 indirimle yedi buçuk liraya alıyorum, evet hala uygun fiyatlı ama zam geldiği de  ne yazık ki bir  gerçek 😕

Kozmetik gibi lüks bir kategoride bu hayat şartlarında uygun fiyatlı ürünler bulmak çok  zor. Açıkçası blogger olmanın da verdiği bir sorumlulukla  uygun fiyatlı alternatifleri sizin için arayıp tarıyoruz 😇Ben de başka arkadaşlarımdan çok güzel ürünler keşfediyorum ve sizlere de faydalanabileceğiniz alternatifler bulmak için uğraşıyorum , beaulis  ürünlerini de denemeye  bu amaçla   başladım.
BEAULİS CLOSE İT CONCELER
BEAULİS CLOSE İT CONCELER
Normal hayatımda fondöten ya da BB Krem yerine gerekli yerlere kapatıcı kullanarak, ten makyajını sade tutan taraftayım ben 😇 Çok fazla kapatıcı denemeye çalışıyorum haliyle de. Maybelline ve Loreal Paris kapatıcıları çok sevsem de indirimli halleri şu an itibariyle 35 lira civarında . Açıkçası fiyatlarını artık pahalı buluyorum 😟
Piyasada bulunan diğer markaları da yavaş yavaş denemeye ve mercek altına almaya başladım.İndirimde 9 liraya düştüğü için beaulis close it  kapatıcıyı almıştım ve o kadar çok sevdim ki yaz gelince , cildime uysun diye yeni rengini de satın aldım ❣️
BEAULİS CLOSE İT CONCELER
BEAULİS CLOSE İT CONCELER
Beaulis close it kapatıcıyı ben göz altlarım da ve yüzümde sivilce lekeleri olan yerlere uyguluyorum. Göz altlarını kurutmuyor ve çok hafif çizgilenme yapıyor.Tüm  kapatıcılar benim göz altlarımda hafif çizgilenme yaptığı için bu durum benim için kabul edilebilir bir durum.Ben bütün kapatıcılarımı hafif pudra ile sabitliyorum , bu kapatıcıyı da sabitliyorum ve göz altlarım da kuruluk olmuyor.

Göz altlarım da kapatıcı 10 saate kadar bozulmadan duruyor , kendiniz için uygun rengi alırsanız gri de  durmuyor.göz altlarım da kuruluk ve cildimde sivilce oluşturmadığı için çok memnun kaldığım BEAULİS CLOSE İT CONCELER'i herkese öneriyorum.

Kapatıcının kendiniz için uygun rengini almanızı ve denemenizi istediğim ,çok fazla renk seçeneği olan ve fiyat performans ürünü olan BEAULİS CLOSE İT CONCELER   ile ilgili yorumlarım bunlardı umarım faydalı olmuşumdur.

3 yorum:

audrey dedi ki...

beaulise karşı bir önyargı oluştu bende jel aydınlatıcısı durduğu yerde kuruduğu için pek elim gitmiyor o yüzden de...

Sedoşun Blogu dedi ki...

merhaba beaulis concealer ı bende çok beğendim hem uygun fiyatlı hemde yüksek performanslı bir ürün gerçekten :)

Unknown dedi ki...

hangi renk bu acaba