12 Aralık 2020 Cumartesi

SON ZAMANLARDA KOLEKSİYONUMA EKLENENLER -KOZMETİK VE BAKIM ÜRÜNLERİ

 Herkese merhaba bir süredir yazı yazamıyordum ve  instagram'da paylaşım  yapamadım 😕 

Taze hala oldum bir yeğenim daha oldu ,beklediğimizden çok daha erken doğduğu için şu anda yoğun bakımda iki haftadır onunla uğraşıyoruz doğalı 5 gün oldu ama öncesindeki süreç sıkıntılıydı maalesef 😔 küçük doğduğu için bir süre yoğun bakımda kalması gerekecek ama onun dışında şimdilik söylenen başka bir sıkıntısının olmadığı. Yazı yazamadığım ve Instagram'da aktif olamadığım bu dönemde benim aldığım ve arkadaşlarımın bana erken yılbaşı hediyesi olarak aldıkları bazı şeyler oldu ,bugün onları toplu bir şekilde sizlerle paylaşmak istiyorum. İlerleyen paylaşımlarımda  onları gördüğünüzde nereden geldi bunlar  diye düşünmenizi istemiyorum şimdi onları gösterme zamanı diye düşündüm 😇

SON ZAMANLARDA KOLEKSİYONUMA EKLENENELER -KOZMETİK VE BAKIM ÜRÜNLERİ
SON ZAMANLARDA KOLEKSİYONUMA EKLENENLER 
İlk olarak arkadaşlarımın bana aldığı şeylerden bahsedeyim ; bu resimde gördüğünüz her şey en az  %70  indirimli bir şekilde  alındı ve bu beni açıkçası çok mutlu ediyor 😂 Kozmetik ürünlerine  o kadar çok zam geldi ki %70  indirimli hali bile iki  yıl önceki %50 indirimli haline ancak  gelmiş oldu.
Show your pastel serisinin ürünlerini daha önce denemedim ama merak ediyordum. Özellikle  likit allıkları bir süredir aklımdaydı. Arkadaşımın oturduğu yerde platin mağazası varmış orada pastel ve Max factor  ürünlerinde  indirim olduğunu görünce hem benim için hem de kendi için bir iki parça ürün almış. Show your pastel serisinin 52 numaralı likit allığı, 70 numaralı highlighterı ve yeni çıkan allıklarından 203 numarayı benim için almış. Likit allığa bayıldım ama çok dikkatli kullanmak gerekiyor. Tekrar bulursa 54 numarayı  da almasını istedim , o rengi kullanmak günlük olarak çok daha kolay diye düşünüyorum. 
Yine pastel markasının; şeffaf kaş maskarasını ve dark brown renkli kaş maskarasını da benim için almış. Arkadaşım da benim gibi bir hemşire ;  uzun saatler çalıştığımız için yaptığımız makyajın yüzümüzde daha uzun süre tutacak ürünler kullanmaya ihtiyaç duyuyoruz özellikle bu dönemde. Max factor ürünleri pahalı olduğu için çok deneme fırsatı bulamamıştım daha öncesinde. Bir- iki parça ürününü  denemiştim sadece. Kalıcılık vaat ettiği için far bazını ve sabitleme spreyini %70 indirimli görünce ikimiz için de almış. Far bazının performansını denemiş ve sevmiş ama ben her iki ürünü de henüz deneme fırsatı yakalayamadım. İşe gittiğim ilk gün deneyip ilk izlenimlerimi instagram'da  paylaşacağım.

The balm markası sevdiğim bir marka ama son zamanlarda fiyatları inanılmaz arttı. Görülmemiş fırsat adı altında the balm eyeliner 30 liraya inmişti. Hafta sonuna özel 150 TL üzeri alışverişlerde 30 lira indirim   kampanyası da olunca  arkadaşlarla hepimiz birleştik ve bir alışveriş yaptık. Sonuç itibarı ile  ben bu eyelineri 25 liraya satın almış oldum 😇
SON ZAMANLARDA KOLEKSİYONUMA EKLENENELER -KOZMETİK VE BAKIM ÜRÜNLERİ
SON ZAMANLARDA KOLEKSİYONUMA EKLENENLER
Gratis mağazalarından  Loreal ve Maybelline markası bildiğiniz gibi çekildi. Eldeki stokları bitirmek amacıyla hem online mağaza da , hem de normal  mağazalarda bazen kalan ürünleri %70 e varan  indirimli bir şekilde bulabiliyorsunuz. Krem far kullanmayı sevdiğim için arkadaşlarım da beni biliyorlar. Bulundukları gratis mağazalarından ve online mağazadan buldukları bende olmayan krem farları almışlar. Sanırım yeni seriden sadece bir ya da iki rengim eksik kaldı . Cream de nude   bende olan bir renkti ama o yedeklenmiş oldu.
SON ZAMANLARDA KOLEKSİYONUMA EKLENENELER -KOZMETİK VE BAKIM ÜRÜNLERİ
Bu krem farlar içerisinden şu ana kadar en çok frost runner rengini kullandım harika bir renk. Çok hafif alt tonlu ışıltılı bir renk. Bu farların bazıları onlar mağazada satılıyor bazıları kalmamış gözüküyor dönem dönem stokları kontrol etmek gerekebiliyor. Bu farların en pahalısı 9  liraya  en ucuzu 7 liraya alınmış , ben de  yolum düşerse Gratis mağazalarındaki indirim sepetlerine bakıyorum ilk resimde olan Maybelline face studio shimmer highlighter 06 numarayı 12 TL'ye mağazadan ben satın aldım.
SON ZAMANLARDA KOLEKSİYONUMA EKLENENELER -KOZMETİK VE BAKIM ÜRÜNLERİ
SON ZAMANLARDA KOLEKSİYONUMA EKLENENLER 
Cilt bakım ürünü olarak da tabii ki birşeyler   aldım.
Bu maskelerin gratis'ten çekildiğini düşünüyorum çünkü tanesi 2 liraya  inmişti ve bizde arkadaşlarla toplamda 35tane  bu maskelerden aldık 😂 5 arkadaşız hepimize 7'şer tane diye düşündük. Daha önce aloe veralı olanından kullanmıştım ve çok sevmiştim kolejen ve salyangoz özlü olanı ilk kez deneyeceğim seveceğimden  eminim.
SON ZAMANLARDA KOLEKSİYONUMA EKLENENELER -KOZMETİK VE BAKIM ÜRÜNLERİ
SON ZAMANLARDA KOLEKSİYONUMA EKLENENLER 
150 TL üzeri alışverişlerde 30 TL indirim kampanyasından alışveriş yaparken gliss markasının bu  4'u 1 arada saç maskelerinden de aldım. Normalde 10 TL üzeri alışverişlerde 18 liraya düşmüşlerdi. Üzerinden bir de indirim yapıldığı için bu maskelerin tanesi 15 liraya geldi. Şimdilik sadece bu shea yağı içereni denedim ve ilk izlenim olarak fiyatına göre başarılı buldum. Saçta bıraktığı duş sonrası kokuya bayıldım.
Son olarak da buradaki yerel bir marketten 10'ar liraya aldığım vazelin ve Nivea makyaj temizleme suları var. Vazelini ayak bakımında  kullanıyorum ve etkisinden memnunum. Daha önce baby olanı kullanıyordum. Kış geldiği için bu kakao yağlı olanı severim diye düşündüm ve doğru düşünmüşüm. Gerçekten güzel bir kokusu var ve verdiği nem muazzam.
SON ZAMANLARDA KOLEKSİYONUMA EKLENENELER -KOZMETİK VE BAKIM ÜRÜNLERİ
SON ZAMANLARDA KOLEKSİYONUMA EKLENENLER 
Son olarak da Black friday indiriminden aldığım ve ancak elime ulaşan the body shop alışverişimi göstermek istiyorum. Ben bu ikiliyi  Trendyol üzerinden almıştım ve yoğunluktan mıdır bilmiyorum ama gerçekten çok geç teslim edildi. Satıcı body shop mağazasıydı ama  bu kadar geç göndermemeliydi bence 🤔
Daha önce katı formunu kullandığım camomile makyaj temizleme yağlarının likit  formunu da aldım. Katı formunun yazısını daha yazamadım ama gerçekten sevmiştim, likit formunu da sevebilirim diye düşünüyorum . Umarım düşündüğüm gibi olur .

Benim son zamanlarda makyaj ve bakım ürünleri adına  koleksiyonuma eklenen yeni ürünlerim bunlardı. Biz arkadaşlarımla birbirimize bir şeyler almaktan keyif alıyoruz onlar beni biliyorlar ben onları biliyorum haliyle de özel günlerde bu tarz ürün alışverişimiz   çok oluyor. Umarım bu ürün kalabalığı sizlerin gözünü korkutmamıştır 😀

Hoşunuza giden faydalı bir yazı olmuştur , umarım  ürünler  sizlere fikir verir. Ben ürünlerle ilgili ilerleyen günlerde yeni yazılar planladım sizlerle paylaşacağım merak etmeyin 😇Kendinize iyi bakın hoşçakalın

2 yorum:

Beauty&Life Türkiye dedi ki...

Çok güzel ürünler var. Maybelline ürünlerini ben çok sevdim 😍

buraliolmayan dedi ki...

Güzel bir alışveriş olmuş. Güle güle kullan canım ..