24 Şubat 2016 Çarşamba

MAYBELLİNE DREAM PURE EFFECT BB KREM

Herkese merhaba
MAYBELLİNE DREAM PURE EFFECT BB KREM
Günlük yaşamımda çok fazla cilt makyajı yapmıyorum.Benim için makyaj denildiğinde akma ilk gelen göz makyajıdır. Bazen canım süslenmek istediğinde yada cildime bir şey sürmek istediğimde bb kremleri fondötenlere tercih ederim. Günlük makyajda bb  kremleri kullanmak bence yeterli.Çok fazla bb krem denemedim açıkçası .Bundan önce ESSENCE markasının bb kremini kullanmış ve memnun kalmamıştım.Ondan fayda alamayınca indirimde MAYBELLİNE DREAM PURE EFFECT BB KREM'i aldım ve aldığımdan beri de kullandığım zamanlarda çok sevdim.

MAYBELLİNE DREAM PURE EFFECT BB KREM

Bu bb kremi tercih  etmemin temel nedeni yağlı ciltler için olması  ve salisilik asit içermesi.Ne kadar karma cildim olsa da salisilik içeren ürünleri kullanmayı seviyorum.8 etkinin 1 arada olduğunu vaat eden bir bb krem ve spf 15 içeriyor.Yaz için yetersiz bir spf oranı olsa da kış için yeterli.

 Bu 8 vaadi ;
MAYBELLİNE DREAM PURE EFFECT BB KREM

Günlük kullanıma çok uygun bulsam da bu 8 vaadi yerine getirdiğini söyleyemem.Hafif kapatıcılık da,ciltle hemen bütünleşen ,cilt de agırlık yapmayan ,cildimde kusma yapmayan sivilce vb soruna yol açmayan bir bb krem bence.

MAYBELLİNE DREAM PURE EFFECT BB KREM
Bendeki rengi   bu şekilde;sürdükten kısa süre sonra ciltle bütünleşiyor ve gün içinde akma yapmıyor.Sürdükten sonra cildimde oluşan kadifemsi hissi de çok sevdim.

Benim için günlük kullanıma çok uygun olan bu bb kremi çok sevdim.Bitirdikten sonra tekrar alabilirim.İçinizde MAYBELLİNE DREAM PURE EFFECT BB KREM 'i yada MAYBELLİNE markasının başka cilt ürününü kullanan var mı ? Bu ürün bitince neyi kullanmamı önerirsiniz ? Yorularınızı bekliyorum.

Hiç yorum yok: