22 Şubat 2016 Pazartesi

MAYBELLİNE SUPERSTAY 14H LİPSTİCK 260 ALWAYS PLUM

Herkese merhaba 
Yeni bir haftada yeni bir yazıyla karşınızdayım.Umarım her şey yolundadır.Uzun saatlerimi dışarıda geçirdiğim için ;bozulan rujumu sürekli tazelemek zorundayım.Bunu da çok sevmediğim için bu aralar  kalıcı rujlara takmış durumdayım ve çok çeşitli rujlar denedim. Buğün de size bu arayışımda keşfettiğim  MAYBELLİNE SUPERSTAY 14H LİPSTİCK ' lerinden 260 numaralı Always Plum rengini anlatacağım.

Kalıcı ruj arayışında keşfettiğim rujlar genelde sıvı formdaydı.Normal ruj şeklinde olanlarsa çok kalıcı değildi.Bu rujun kalıcılığı rengi beni kendisine aşık etti.
Bu rujun ambalajını da çok sevdim.Rujun rengi dışarıdaki renkle hemen hemen aynı.
Ürünün rengi bu şekilde.Normal rujlara göre daha ince yapılı ve uzun.Bu sayede daha dar kısımlara da bulaştırmadan rahatlıkla sürebiliyorsunuz bulaşma yapmıyor.Kokusu ise muhteşem.Harika bir vişneli meyvemsi kokusu var.Sürerken bu kokuyu alıyorsunuz ancak sürdükten sonra koku falan kalmıyor.
Rengi de bu şekilde ; resimde ne kadar ıslak dursa da aslında mat bitişli bir ruj.Mat rujlar da olduğu gibi dudaklarımı kurutmuyor nemlendiriyor hatta ama yine de mat.Kalıcılığı 14 saat olmasa da  10 saatten fazla kaldığını  olduğunu denedim ve onayladım. Yemek yedikten sonra dişlere , bardağa vb yerlere de bulaşma yapmıyor.Genel olarak ;
10 saatten kalıcı
Mat yapılı ama dudaklarımı kurutmuyor
Kokusu muhteşem
Son derece kolay sürülüyor
Taşıması çok kolay
Piyasada ki alternatiflerine göre daha kolay bulunuyor
Fiyatı 15-25 TL arasında değişiyor.

Benim son derece memnun kaldığım bu rujun başka renklerini de denemeyi düşünüyorum.İçinizde bu seriden ruj deneyenleriniz varsa yorumlarınızı bekliyorum.Sizin kalıcı ruj önerileriniz neler ?

Hiç yorum yok: