22 Mayıs 2016 Pazar

THE BALM CABANA BOY BLUSH

Herkese merhaba 
Allık sevenler  ve sevdiği halde kullanmayanlar el kalırsın ,allıklara aşık olanlardan ama günlük makyajında allık kullanmayanlardan  ihmal edenlerden biri de benim maalesef :( Buğün de size uzun zamandır elimde olan ama ihmal ettiğim THE BALM CABANA BOY BLUSH  'dan bahsedeceğim.Bu güzelliği nasıl ihmal etmişim bilmiyorum :(
THE BALM CABANA BOY BLUSH
THE BALM CABANA BOY BLUSH 
The Balm markasını seviyorum normal fiyatlarını pahalı bulsam da indirimde ürünlerini alıp kullanmayı seviyorum.Fiyat performans ilişkisini başarılı buluyorum özellikleri allıkları ve far paletlerine aşığım.İndirim zamanı Gratis de The Balm standına yaklaşmak ve bir şeyler kapmak zor olsa da gözüme kestirdiğim ve almalıyım dediğim bir kaç parça var tabi ki.
THE BALM CABANA BOY BLUSH
THE BALM CABANA BOY BLUSH 
Uzun zamandır pembe-mürdüm tonları bir allık istiyordum ve bu allığı buldum.O kadar doğal ve sade duruyor ki her türlü makyaja yakışır diye düşünüyorum.


 İçinde ışıltılar yok ama mat da bir allık değil.Yumuşacık bir dokusu var ve tasarımı zaten herkesin olduğu gibi benim de favorim. Kapağındaki retro tarza benzettiğim  resim harika.Ayrıca mıknatıslı ve aynalı kapak  tasarımı da ürünün daha kaliteli durmasını sağlıyor ayrıca BALM bacımızın sözü de çok dogru : " ÇOK ERKEK AZ ZAMAN " bu allığı sürdüğümde mutlaka birilerimden iltifat aldığım doğrudur.
THE BALM CABANA BOY BLUSH
THE BALM CABANA BOY BLUSH 
Tek seferde renk veriyor o nedenle de azar azar uygulamak lazım ne olur ne olmaz.Ben azar azar uyguluyorum ve çok az kullanmayı tercih ediyorum.Bu şeklide daha dogal duruyor.
THE BALM CABANA BOY BLUSH
THE BALM CABANA BOY BLUSH 
Rengi pembe- mürdüm arası dediğim gibi kalıcılığı 8 saat ben genelde tazelemiyorum ve geldiğimde az da olsa kalıyor tenimde tamamen silinmiyor.Yapısını duruşunu çok beğendiğim THE BALM CABANA BOY BLUSH  ile ilğili yorumlarım bunlardı.İçinizde kullanan varsa yorumlarınızı bekliyorum .Bana önerebileceğimiz başka THE BALM ürünü var mı ? 
Kendinize iyi bakın görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok: