16 Eylül 2017 Cumartesi

SLEEK CRAYON LİPSTİCK /POWER PİNK & COLOSSAL CORAL

SLEEK CRAYON  LİPSTİCK
Herkese merhaba
Yazın sonuna geldiğimiz şu günlerde yaz makyajında sıklıkla kullandığımız renklerin ve pratik ürünlerin yerlerini daha kışlık ürünler  ve koyu renkler almaya başlasa da benim yazın dudaklarımdan düşmeyen ürünlerden olan crayon rujlarımın yerini şimdilik hiç bir şey alamayacak gibi.Özellikle benim gibi son anda hazırlanan ve dışarıda tazelemesi kolay ürünleri sevenler için crayon rujlar bir numaralı ürünler haline geliyor.Yazın başından beri kullandığım SLEEK CRAYON  LİPSTİCK /POWER PİNK & COLOSSAL  CORAL renkleri de hem yapıları hem kolay tazelenmeleri ile benim için yazın favori parçalarından olduklarını söyleyebilirim.
SLEEK CRAYON  LİPSTİCK
Benim seride gördüğüm  tüm renkler yaz için birebir seçilmiş renkler.Sürümlerinin kolaylığı ve kalıcı olmaları sebebiyle de çantaya atıp  çıkmaya ; sahilde denizde parkta her yerde kısa sürede tazeleme imkanı veriyor.İçlerinde  hafif mentol  içermesiyle de dudaklarımın hafifçe karıncalanmasına ve bu sayede az da olsa dolgunlaşmasına olanak verdiğini itiraf etmeliyim.
SLEEK CRAYON  LİPSTİCK
Bendeki renkleri de bu şekilde.Tam yazlık renkler olduklarını tekrar söylememe gerek yok sanırım.Ben genellikle hafif makyaj yaptığımda alttaki rengi,biraz daha kahvemsi tonlarda makyaj yaptığımda da üstteki rengi kullandım.Kullanımı kolay olması sebebiyle de dudak kalemi kullanma ihtiyacı hissetmedim.Kışın nasıl kullanırım diye düşünenler içinde ; koyu renkli rujlarınızın altına dudak kalemi olarak kullanabilirsiniz ; hem kullandığınız rujun kalıcılığını arttırmış olursunuz  hemde içerdiği hafif mentol sayesinde dudaklarınızda hafif bir dolgunlık  oluşmasına sebep olursunuz.Yaz kış ayrımı olmadan istediği  renkleri kullanmayı benim gibi seven biriyseniz pratik ürünlerden olan SLEEK CRAYON  LİPSTİCK /POWER PİNK & COLOSSAL  CORAL renklerini 4 mevsim rahatlıkla kullanabilirsiniz.
 Herşeyini  sevdim ama sevmediğim tek özelliği var ki maalesef miktarı ; diğer rujların neredeyse yarısı kadar olması.Keşke daha çok olsaymış.Benim gibi ruj bağımlısı biriyseniz bu durum sizi pekte sıkıntıya sokmayacaktır.Belki de benim bitirdiğim uzun zamandır tek rujlar bunlar olacak kim bilir.Ayrıca SLEEK markası GRATİS 'de satılıyor ve sıklıkla indirime giriyor.İndirime girdiği bir dönemde almanızı tavsiye ederim :)

Hiç yorum yok: