31 Mayıs 2020 Pazar

BAHAR DEPRESYONU

 Herkese merhaba;
Son zamanlarda nasılsınız,ben hafif deprasif bir ruh hali içindeyim. Kelimenin tam anlamıyla içimden hiçbirşey yapmak gelmiyor, yapmam gereken milyonlarca şey varken sadece YouTube'da yemek videosu izliyorum
Eskiden daha çok bakım videosu  izlerken, son zamanlarda yemek videosu izlemem bana hiç iyi gelmedi, karantina döneminde çalışan grubundaydım ama yine de kiloları aldım 😅 
2 Haziran benim doğum günüm; doğum günümden sonra sağlıklı bir yaşam ve diyete başlıyorum. Bir dünya karar aldım sanırım herkes bunu doğum günü yaklaşırken bunu yapıyor 🙈. Ama şaka bir yana son 2 aydır ben ben değilim, hiçbir şey yapmıyorum ve acil bir şeyler yapmam gerekiyor. Bloğumu,  YouTube kanalımı  ihmal ettim , kitap okumuyorum ve arkadaşlarımla az  konuşuyorum , kısaca bahar depresyonundayım. Tezimi  bitirmeme 1 ay kaldı ve ortada tez yok 😕 tez yazmak yerine başka şeylerle uğraşıyorum ve bundan vazgeçmem lazım.

Bu süre zarfında güzel ürünler denedim, yazılacak ve yorumlanacak şeyler birikti. Blog tasarımını  değiştirmeye çalıştım beceremedim 😒 YouTube videolarımı  hala editleyemiyorum  , kısaca Haziran ayının sonuna kadar yapmam gereken milyon tane şey var . Benim  dizimi kırıp yapmaya başlamam gerekiyor . Sizlerin de bu anlamda bana varsa tavsiyelerinizi bekliyorum 🙏 şu anda her türlü yardıma açığım

5 yorum:

Esra Yıldız dedi ki...

Bende bu ara kötü hissediyorum. Zaman bol ama asla kendime ayrılmış bir an yok.. Ve çok yorgunum :(

Makyaj Kelebegi dedi ki...

Doğum günün ayın güzelliklerle gelsin sana :)

Beauty&Life Türkiye dedi ki...

doğum günün kutlu olsunnn . genelde evde olan herkes yemek videolarına sardı tek değilsin hhhahah. seni sayfamda bir mime davet ettim umarım katılırsın sevgilerr.

Adsız dedi ki...

Ben bir de mukbang asmr videolari izliyorum :)

buraliolmayan dedi ki...

Doğumgünün kutlu olsun canım.
Karantina hepimizin psikolojisini etkiledi ama kalkıp kırpırdanmak lazım biraz :) Gerçi kıpırdanmak bazen benim için de zor oluyor ama :)