31 Mayıs 2020 Pazar

Oral-B Professional Diş Eti ve Diş Minesi Pro Onarım Original Diş Macunu

Merhaba; kendimce aldığım kararlar doğrultusunda blog yazılarıma  hızlı bir tempo ile geri dönmüş bulunmaktayım. İlk  olarak da en sevdiğim üründen başlamanın daha iyi olacağını düşündüm; Oral-B Professional  Diş Eti ve Diş Minesi Pro Onarım Original Diş Macunu deneyimlerimi paylaşmaya karar verdim.
Oral-B Professional  Diş Eti ve Diş Minesi Pro Onarım Original Diş Macunu
Oral-B Professional  Diş Eti ve Diş Minesi Pro Onarım Original Diş Macunu
Oral- b markasını herkes gibi bende önce diş fırçaları ile tanıdım, özellikle şarjlı  diş fırçalarını severek kullanıyordum. YouTube'a merak sarmaya başlayınca ; yabancı vloggerları  izlediğim zaman  gördüm ki ; markanın aslında dış macunları da varmış. Ülkemize gelmesini sabırsızlıkla bekledim. Elime geçince de büyük bir merakla kullandım.

Ben diş problemi yaşayan bir insanım. Alt ve üst çenem arasında sıkıntı var, doğuştan gelen bir sıkıntı bu, operasyon geçirmem gerekiyor ama operasyonunda kesin çözüm olamayacağını öğrendiğim için açıkçası erteliyorum. Bu durum konuşmamı etkiliyor  , bununla birlikte  bu durum sebebiyle ve  kendi diş yapım sebebiyle aşırı hassas diş etlerim ve dişlerim var.Çoğu diş macunu bende hassasiyet yaratıyor ve alerji yapıyor. Diş etlerim de kanamalar oluyor ve zaman zaman çekilmeler hissediyorum. Bazı diş macunlarının içinde bulunan maddelere karşı alerjim var, onları kullandığımda damak içlerimde soyulmalar oluyor yani kısaca  ağız bakımı benim için önemli ve doğru ürünü bulmak gerçekten zor.

Oral-B Professional  Diş Eti ve Diş Minesi Pro Onarım Original Diş Macunu
Oral-B Professional  Diş Eti ve Diş Minesi Pro Onarım Original Diş Macunu
Bir buçuk aydır günde 2 kez; Oral-B Professional  Diş Eti ve Diş Minesi Pro Onarım Original Diş Macunu  ile dişlerimi fırçalıyorum. Ben dişlerimi fırçalarken sabahları normal diş fırçasıyla akşamları ise şarjlı diş fırçası ile fırçalıyorum. Şarjlı diş fırçasını iki kez kullanmak bana doğru gelmiyor hassasiyetimi artırabiliyor 😕

Bu diş macununu; evde 2 kişi kullanıyoruz ve şu anda bitirmek üzereyiz. Hem  bayan hem de erkek gözünden yorumlayabilirim gönül rahatlığıyla.

Benim yorumlarım;
  • Diş etlerinde olan kanama ve çekilmeler kayboldu.
  • Dişlerimde hassasiyet vardı, sıcak -soğuk değişimi sırasında sızı yaşıyordum. Bu sızı büyük oranda azaldı.
  • Tadı güzel, temizlenmiş hissi veriyor.
  • Diş yüzeyinde bulunan pürüzlerin ve lekelerin azaldığını gözlemledim.
Oral-B Professional  Diş Eti ve Diş Minesi Pro Onarım Original Diş Macunu
Oral-B Professional  Diş Eti ve Diş Minesi Pro Onarım Original Diş Macunu
Kardeşimin yorumlarına gelirsek;
  • Güzel temizlediği ve  tadınının güzel olduğunu söyledi.
  • Direk beyazlık vaat etmese de; diş lekelerinde azalmalar gözlemlemiş.
  • Köpürmesini de sevmiş.
  • Alerji ikimizde de oluşturmadı.
Oral-B Professional  Diş Eti ve Diş Minesi Pro Onarım Original Diş Macunu
Oral-B Professional  Diş Eti ve Diş Minesi Pro Onarım Original Diş Macunu
Severek kullandığımız bir diş macunu oldu. İnternetten baktım da başka çeşitlerinin de olduğunu gördüm, özellikle beyazlık vadeden versiyonunu almayı istiyorum.Şu anda indirim kolluyorum. Çok sevdiğim,  uzun zamandır beklediğim için yüksek tuttuğum beklentilerimi karşılayan, hassasiyetime ve diş etlerime iyi gelen harika bir diş macunu oldu. Dermokozmetik marketlerinde, eczanelerde, normal marketlerde,kozmetik mağazalarında kısaca her yerden rahatlıkla ulaşabileceğiniz bir ürün olduğu için sizlere de gönül rahatlığı ile öneriyorum.
Eğer diş hassasiyetinin ve dişeti problemleriniz varsa bir şans verin bence 🙏 şimdilik kendinize iyi bakın sağlıklı sıhhatle kalın hoşça kalın.



Oral-B Professional  Diş Eti ve Diş Minesi Pro Onarım Original Diş Macunu'nu deneme fırsatı verdiği için denebunu.com ekibine ve orab-b ailesine teşekkür ederim.

3 yorum:

maviye iz süren dedi ki...

denemediğim bir ürün tavsiyen için teşekkürler :)

audrey dedi ki...

oral b sevdiğim bir markadır bu macunun da tadı ve verdiği temizlik etkisini sevdim ben..

Başka Güzel dedi ki...

Markanın bir kaç çeşitini kullanmıştım buna da bakayım o zaman <3