6 Haziran 2020 Cumartesi

Pyhsian formula butter bronzer light bronzer ve deep bronzer

Bu sıcak güzel haziran gününden herkese merhaba ❤️
 Bugün inanılmaz güzel bir keyifle uyandım , sanırım son 3 aydır bu kadar mutlu şekilde uyanmamıştım. Açıkçası bu durumu değerlendirdim ve kendime güzel bir kahve yapıp sizlere güzel bir yazı hazırlamaya karar verdim.
Çok sık indirime giren ve ben de 2 farklı rengi bulunan physician formula butter bronzer ile ilgili deneyimlerimi paylaşacağım bugün
Pyhsian formula butter bronzer light bronzer ve deep bronzer
Pyhsian formula butter bronzer light bronzer ve deep bronzer
Physician formula  ülkemize  ilk  geldiğinde açıkçası çoğu ürününü merak ederken, içerikleri de başarılı olduğu için fiyatlarının daha pahalı olacağını düşünmüştüm. Gratis bünyesinde satıldığı için indirim olur mu olmaz mı diye de düşünmedim değil. Sanırım ilk indirimleri ülkeye geldikten 2 ay sonra falan olmuştu ,bende   ilk ürünümü ; physician formula butter bronzer. Light bronzer rengini o zaman almıştım. İlk çıktığında bu  bronzerin  tek bir rengi varmış ve  herkese uyuyacak bir tondaymış. Markanın yaratıcısı bu  formülü hasta olan karısının rahatlıkla kullanabileceği yapıda olması için bulmuş diye okumuştum. Gerçekten de bronzerların her birinin tonu birbirine çok yakın. Ben stokta kalan tek renk olduğu için light bronzer rengini seçmiştim ve çok uzun bir süre de onu kullandım.
Pyhsian formula butter bronzer light bronzer ve deep bronzer
Pyhsian formula butter bronzer light bronzer ve deep bronzer
Yumuşacık , kremsi- pudramsi bir yapıda olan bu bronzerların herkes gibi ben de önce yapılarına vuruldum. O kadar güzel bir yapıları ver ki sonradan; bu yapıda allık,far paleti ve highlighter da çıkardılar. Allık ve highlighterlarını denemedim ama far paletlerinden bir tanesi bende var onunla ilgili yorumu kısa bir süre sonra sizlerle bir yazı olarak paylaşacağım.
Pyhsian formula butter bronzer
Pyhsian formula butter bronzer light bronzer ve deep bronzer
Çok uzun bir süre light  bronzun rengini kullandım ama özellikle yaz mevsiminin gelmesi ve benim tenimdeki değişiklikler, birazcık daha kendini belli eden bronzer kullanmak istediğim için; yine bir indirim döneminde deep bronzer  rengini de aldım.
Pyhsian formula butter bronzer light bronzer ve deep bronzer
Pyhsian formula butter bronzer light bronzer ve deep bronzer
Tek katta swatch yapılmış şekilde renklerini göstermek gerekirse; üstte kalan deep  bronzer, altta kalan light bronzer rengi. Dediğim gibi iki renkte aslında birbirine çok yakın tonlar ve bu ikisinin arasında iki farklı renk daha var.

Bu bronzerlar kullanıldığı zaman; çok doğal teniniz  gibi duran yapıdalar.Hızlı uygulanan ve kolay dağıtılan ama kalıcılıkları da başarılı olan ürünler physician formula butter bronzer serisi.
Pyhsian formula butter bronzer
Pyhsian formula butter bronzer light bronzer ve deep bronzer
Ürünlerle ilgili tek sevmediğim şey ambalajları, kalın bir ambalajı sahip olması.Alt kısmından  bir ayna ve sünger aplikatör çıkıyor. Açıkçası ilk aldığım  aplikatörü alır almaz kaybettim , yeni aldığımın alt kısmını ise  ilk kez açtım ben o kısımları pek kullanmıyorum. Kalın durdukları için çantada ve makyaj masasında fazla yer kaplıyorlar 😟 Benim gibi çok ürününüz ve az yeriniz varsa bu biraz sıkıntı oluşturuyor ama o kadar kusur kadı kızında da olur deyip önemsemiyorum 😂

Pyhsian formula butter bronzer light bronzer ve deep bronzer renkleri ile ilgili benim yorumlarım bunlardı. Genel olarak çok sevdiğim bronzerlar ve marka oldu physicians formula. Kozmetiğe yakın zamanda yapılması planlanan bir zam olduğu için; zam gelmeden önce indirimlerde kendinize uygun bir renginizi  almanızı tavsiye ederim. Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı kendinize iyi bakın hoş çakalın.

6 yorum:

BlogluYORUM Gökçe Bağtır dedi ki...

Kokuları haariikaa, Gratis'e gelmeden önce Kozmela'dan almıştım üzerinde rengi yazmıyor bir türlü emin olamıyorum :)

Makyaj Kelebegi dedi ki...

Aldığımdan beri elimden düşmeyen bir ürün.Çok seviyorum kesinlikle...

audrey dedi ki...

en sevdiğim bronzer ikisi de var bende :-))

GÜLÜMSEYÜZÜME dedi ki...

Aldım bende henüz kullanmaya başlamadım. Çok güzel ,mis gibi kokuyorlar.

buraliolmayan dedi ki...

Yapısı, kokusu, duruşu her şeyiyle çok başarılı ürünler. Elimde çok fazla bronzer olduğuiçin sadece uzaktan bakışıyoruz :)

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Inanılmaz sevıyorum bende sadece bunu kullanıyorum artık.