30 Kasım 2020 Pazartesi

SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM GRATİS & MİGROS ALIŞVERİŞİ

 Herkese merhaba 😇 

Black friday indirimleri devam ederken cüzdanınız nasıl ? Çoktan pes ettiniz mi yoksa hala hayatta kalmaya ve bir şey almamaya  devam mı   ediyorsunuz. Ben Black friday indiriminden olabildiğince az zararla kurtuldum ama onun öncesinde olan ve bütçem de küçük bir delik oluşmasına sebep olan Gratis'ten  ve Migros indirimlerinden aldıklarımı  bugün paylaşmak istiyorum .

Acil bir durum değilse indirimsiz bir şey almamayı hayat felsefesi edindim. Sağ olsun her mağaza öyle ya da böyle bir şekilde indirim mutlaka yapıyor. Gratis Watsons ve rossmann da indirim olmayan bir döneme denk gelmek imkansız gibi bir şey oldu artık. Ben de mümkün mertebe indirimlere bakmamaya çalışıyorum ama bazen ayarım kaçabiliyor ve kendimi ikna edip bir şeyler almış buluyorum bu defa da öyle oldu küçük küçük aldıklarım birikti ve bu alışveriş yazım ortaya çıktı.

LOVE BEAUTY AND PLANET
 MİGROS ALIŞVERİŞİ &  LOVE BEAUTY AND PLANET
İlk olarak küçük Migros alışverişimden bahsetmek istiyorum; Instagram'da dolaşırken keşfette bir bloggerın hikayesini de gördüm. Love Beauty and Planet markasının her ürünü 9.90 TL'ye düşmüştü migros'ta ve ben markadan daha önce LOVE  BEAUTY AND PLANET COCONUT & YLANG YLANG SHAMPOO AND CONDITIONER'i denemiş sizlerle de yorumumu  paylaşmıştım. Diğer ürünlerini de denemek istiyordum. İçerikleri temiz olduğu için  bununla e değer şekilde fiyatlarını birazcık pahalı  bulduğumdan dolayı  stok ürünlerimi  de düşünerek almayı erteliyordum. Her bir ürünü 9.90 TL ye düşünce benim Migros'um da bulunan her bir  Love Beauty and Planet  markasının ürününü aldım. Ben 5 parça ürüne taşıma ücreti ile beraber 54  lira ödedim. Benim için oldukça karlı bir alışveriş olduğunu düşünüyorum.
LOVE BEAUTY AND PLANET
MİGROS ALIŞVERİŞİ &  LOVE BEAUTY AND PLANET
Lavanta içeren şampuanını  denemeyi çok istiyordum, kokusuna bayıldım henüz banyoda kullanmadım ama güzel olduğundan eminim.
LOVE BEAUTY AND PLANET
MİGROS ALIŞVERİŞİ &  LOVE BEAUTY AND PLANET
Farklı diş macunları denemeyi seviyorum. Şimdilik sadece siyah olanı denedim. Temizlemesini ve ağızda verdiği o portakallı nanemsi   tadı sevdim. Biraz daha ayrıntılı kullanmam gerekiyor yorumlayabilmem için.
SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM GRATİS  ALIŞVERİŞİ
SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM GRATİS  ALIŞVERİŞİ 
Gratis son zamanlarda görülmemiş fırsat adı altında her gün bir iki ürün de çok büyük indirimler yapıyordu. Ben de bu indirimlerden yararlanarak birkaç parça şey aldım. İlk olarak birer tl'ye düşen benri markasının 35'li  pamuğundan ve şeffaf yara bandından aldım. Hazır mağazaya gitmişken makyaj masamın üzerinde bulunsun diye benri ıslak mendil de aldım Bunda da %50 yada  %55 lik bir  indirim vardı. Başka bir günde  bir süredir denemek istediğim splat blackwood diş macununu  12 liraya düşmüştü onu da kaçırmadım ve satın aldım.
SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM GRATİS  ALIŞVERİŞİ
SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM GRATİS  ALIŞVERİŞİ
Online olarak Aktivex Hijyen kitini  arkadaşımla beraber satın aldık. Bir üründen maksimum 3 adet satın alabiliyorsunuz sanal   mağazada ve biz bu üründen 3 tane aldık. 2 tanesi bende bir tanesi arkadaşımdaydı. Kitin içerisinden 100 ml boyutunda bir dezenfektan  jel ,300 ml boyutunda sıvı sabun , üçlü antibakteriyel ıslak mendil ve üçlü tek kullanımlık maske çıkıyor. Biz kiti ; dezenfektan jel için satın aldık itiraf ediyorum. Bu setin tanesi 9.75' TL ye düşmüştü. 
SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM GRATİS  ALIŞVERİŞİ
SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM GRATİS  ALIŞVERİŞİ
Bu seti aldığımız gün aynı zamanda L'Oreal ürünlerinin  bazıları tekrar stoğa girmişti. Biz de kendi ten rengimize uygun bulduğumuz loreal true match fondötenleri satın aldık fondötenler 30 TL ye düşmüştü.
SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM GRATİS  ALIŞVERİŞİ
SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM GRATİS  ALIŞVERİŞİ
Başka bir gün; harbederm aha içeren serum %50 indirime girmişti. Bir süredir indirimlerde bulamadığım için yararlandım ve satın aldım. Aynı alışverişimde %50 artı yüzde 10 kampanyaya giren  beaulis dare it rujlardan stella ve caramel nude adlı rujları satın aldım. 
SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM GRATİS  ALIŞVERİŞİ
SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM GRATİS  ALIŞVERİŞİ
Eyeliner çekmeyi beceremesem de  beaulis markasının bu yeşil eyelinerini da aldım. Bunun daha kolay çekildiğini duymuştum denemek istedim. Bu arada umarım beaulis  sesimizi duyar ve başka renklerde eyeliner da yapar. Kahverengi ya da ışıltılı siyah da güzel bir eyeliner önerisi olabilir 😇

Bu alışverişimi yaptığım  da online da loreal ve Maybelline dudak ürünlerinde her şey 5 TL'ye inmişti.Stokta ürün yoktu ama MAYBELLİNE  rujlardan MELTED CHOCALETE  adlı ruju ve LOREAL I SPEAK UP  adlı ruju 5 TL'ye  görünce satın almak istedim. Maybelline rujdan   2 tane almıştım ama biri  maalesef stokta olmadığı için parasını iade ettiler.
SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM GRATİS  ALIŞVERİŞİ
SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM GRATİS  ALIŞVERİŞİ
Tekrar başka bir günde gratis'te görülmemiş  fırsat adı altında cettue  maske çeşitleri 3.75 TL ye  düşmüştü. Ben bu maskelerden oldukça memnunum. Bu fiyata bulmuşken kaçırmadım ve online mağazada   bulunan çeşitlerinden  2'şer 3'er adet olacak şekilde aldım. Bu alışverişim de   aynı zamanda arkadaşım için the balm far paleti de almıştım ama onu  ona hediye ettim.

Oldukça kalabalık gözüken ama teker teker alındığım zaman bu kadar  büyük bir alışveriş olduğunu   fark etmediğim  Gratis ve Migros alışverişim  bu şekildeydi. Aldığım ürünlerin her birini şu anda indirimde bakıyorum ve bu fiyatlara  alamayacağımı görüyorum. Karlı bir alışveriş olsa da ihtiyaç dışında ürün almamayı alışkanlık haline getirmeye çalışıyorum ve bu konuda maalesef başarılı değilim 😐 Bu konuda varsa tavsiyelerinizi dinlemeyi çok isterim . Benim aldıklarım bunlardı sizin ihtiyacınız varsa göz atın indirimlere mutlaka , ama ihtiyacınız yoksa da bu indirimleri es geçin  😇

3 yorum:

Beauty&Life Türkiye dedi ki...

ohh bol bol ürünler almuşsın çok güzel fondöten seçimi olmuş güle güle kullan

audrey dedi ki...

makyaj kozmetik almadım bu indirimde ama migrosdaki bu indirimi fark etseydim şampuanları alırdım kesinlikle..

Cfusun dedi ki...

Migros indirimi çok güzelmiş güle güle kullan canım