17 Nisan 2020 Cuma

LOVE BEAUTY AND PLANET COCONUT & YLANG YLANG SHAMPOO AND CONDITIONER

BEAUTY AND PLANET COCONUT &  YLANG YLANG SHAMPOO
BEAUTY AND PLANET COCONUT &  YLANG YLANG SHAMPOO AND CONDITIONER 
Herkese merhaba; 
Karantinada olduğumuz bugünlerde nasılsınız? Çoğu kişi evlerinde bulunuyor ve #evdekal olayını gayet ciddiye alıyor. Hastalıkların daha hızlı yayılmasını  engellediği için herkese başta kendi adıma olmak üzere çok teşekkür ederim.Sağlık sektöründe olduğum için sürekli işe gidiyorum,sürekli bir karmaşa ve bir yoğunluk var haliyle,bu karmaşada insanın dikkatini dağıtacak yeni şeyler keşfetmesini sağlayacak ve depresif ruh haline iyi gelecek  güzel hobilere ihtiyacı var.

 Ben de yıllar önce bu bloğu  açtığımda; insanlara faydalı olmak ve güzel bir hobim olması adına açmıştım.Yıllardır yazı yazıyorum ve çok şey öğrendim insanlara da az çok faydalı olduğumu düşünmek isteyorum. Umarım gerçekten de faydalı olmuşumdur ve birkaç şey de olsa insanlar öğretebilmişimdir. Genel olarak bloğum da  ürün yorumları ağırlıklı yazılar  paylaşıyorum. Bugün de size bir süredir kullandığım ve ilk çıktığın zaman  içeriği  sebebiyle   dikkatimi çeken   LOVE  BEAUTY AND PLANET COCONUT & YLANG YLANG SHAMPOO AND CONDITIONER   özlü şampuan ve saç kremini incelemek istiyorum.
BEAUTY AND PLANET COCONUT &  YLANG YLANG SHAMPOO AND CONDITIONER 
Bu marka  ilk çıktığı zaman ; vegan olması, içeriğinin çok temiz olması,ambalajlarının doğada dönüştürülebilen yapıda olması ve hayvanlar üzerinde test etmemesi sebebiyle  çok ilgimi çekmişti. Markadan daha önce bir diş macunu denemiş ve temizlemesini sevmiştim. Diğer ürünlerine de  göz atmayı planladığım sırada denebunu.com ekibi denemem adına COCONUT OİL & YLANG YLANG  serine ait şampuan ve saç kremini  göndermişlerdi. İki  aydır düzenli bir şekilde kullandım. 

Özellikle bakım ürünlerini  düzenli kullandıktan sonra yorumlamak gerekiyor bence ; daha önce yorumladığınız   zaman ;ürünün etkisini tam olarak algılamayabilirsiniz. Bu şekilde yaptığım zaman firmaların daha az dikkatini   çekiyorum farkındayım aman yalan yanlış yorum yapmaktansa az öz  yorum yapmak bence en doğrusu.

BEAUTY AND PLANET COCONUT &  YLANG YLANG SHAMPOO AND CONDITIONER 
İlk olarak COCONUT OİL YLANG YLANG  serisinin şampuanından bahsetmek istiyorum.Benim ince telli , yağlı , kırılmaya meyilli  uçları hasar görmüş saçlarım var. Benim bir  şampuanından beklediğim ; güzelce temizlesin, ağırlaştırmasın , kepek yapmasın ve dökülmeye sebep olmasın. Ben genel olarak   şampuanlarda içeriye dikkat etmeye çalışıyorum ama piyasada güzel içerikli uygun fiyatlı çok fazla şampuan ne yazık ki bulamıyoruz .İçeriği güzel , çevre dostu şampuanların fiyatları birazcık pahalı oluyor maalesef .Normalde; iki günde bir saçlarımı yıkıyordum ,şu anda Corona sebebiyle her iş çıkışında duş alıyorum haliyle de şampuan tüketimim daha da arttı. İçeriği temiz şampuan kullanmayı özen gösteriyorum ,bu sayede  saçlarım daha az zarar görür diye düşünüyorum.Bu şampuanı kullandığım süre zarfında ; çok az bir kısmı bile saçlarımı temizlemede yeterli geldi. Kepek yapmadı, ağırlaştırmadı  ve saç kremi kullanmadan bile saçlarım rahatlıkla taranmasını sağladı.
BEAUTY AND PLANET COCONUT &  YLANG YLANG SHAMPOO AND CONDITIONER 
COCONUT OİL YLANG YLANG serisinin saç kremine gelecek olursak; genel olarak saç kremlerinin yaptığı her şeyi yapıyor ;saçları güzelce nemlendiriyor , taramasını kolaylaştırır ama çoğu saç kreminin  yaptığı ağırlığı yapmıyor ve saçlarım ağırlaşmadığı  içinde sönük durmuyor.

 Her banyoda; saç kremi kullanan biriyim ve çoğu saç kremi düzenli kullanımdan sonra saç dökülmesine sebep olabiliyor ama bu seriyi  kullandığım süre zarfında herhangi bir dökülme problemi yaşamıyorum.
Genel olarak  LOVE  BEAUTY AND PLANET COCONUT & YLANG YLANG SHAMPOO AND CONDITIONER  serisini yorumlamam    gerekirse; içeriği çok temiz, doğa dostu , hayvanlar üzerinde test yapmayan ve vegan , ambalajlarda  dönüştürülebilen yapıda olan saç kremi ve şampuan ; saçlarıma çok iyi geldi.saçlarım ağırlaşmadı , kepek yapmadı, dökülmeye sebep olmadı. Kullandığım süre zarfında herhangi bir zarar   görmedim.

Çok severek kullandım ;  LOVE  BEAUTY AND PLANET COCONUT & YLANG YLANG SHAMPOO AND CONDITIONER  serisini deneme fırsatı verdikleri için @denebunu.com ekibine ve beauty and planet ailesine çok teşekkür ederim.
Benim şimdilik  söyleyeceklerim bu kadardı sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın şimdilik hoşçakalın , diğer  sosyal medya hesaplarım olan Instagram @evintekkizimona ve YouTube kanalımı takip etmeyi unutmayın.

1 yorum:

Beauty&Life Türkiye dedi ki...

Çok güzel bir yazı olmuş seni izleyiciye aldım sende bana destek olursan çok sevinirim bu arada resimlerde bir sorun var sanırım açılmıyor ❤️