30 Nisan 2020 Perşembe

By Wishtrend acid-dua %2 mild gel cleanser

 By Wishtrend acid-dua %2 mild gel cleanser
 By Wishtrend acid-dua %2 mild gel cleanser 
 Evde kaldığımız şu günlerde; cilt bakımını ihmal etmediğinizi farz ediyorum. Her gün kendimize ayırdığımız 10 dakikanın hayatımızın ilerleyen dönemlerinde büyük bir fark yaratacağına inananlardanım. Sabah ve akşam kendime ayırdım o güzel dakikalarda kullandığım ürünleri sizlerle paylaşmayı seviyorum.
 Bugün de sizler için akşam rutinim de kullandığım bir jel temizleyiciden bahsetmek istiyorum. By Wishtrend acid-dua %2 mild gel cleanser bugünkü blog  konuğum olarak karşınızda.

Son bir buçuk yıldır, asit bazlı temizleme jellerini cilt  bakım rutinime kattım. Özellikle akşam yaptığım cilt bakım rutinim de ; asit bazlı temizleyici ürünleri kullanmayı seviyorum. Tüm günün kirini, güneş kreminden kalan kalıntıları  çok güzel temizlediğini ve gözeneklerim   temizlendiği için sivilce ve siyah nokta  oluşumunun azaldığını düşünüyorum.

Daha önce; cosrx  markasının salisilik asitli temizlemesini kullanıyorum.Ondan çok memnun kalmıştım, ( yazısını burada oluşabilirsiniz )  onun içindeki asit oranı daha yüksek olduğu için,yaz mevsiminde kullanmanın daha uygun olduğunu düşünüyorum.Şu anda hafif kuruluk yaşayan bir cildim var,cildimi çok kurutmasa da yeniden cosrx kullanırsam cildim daha fazla kurur diye düşünerek ; cosrx bitince bu ürünü  görüp   şans vermek istemiştim ,iyi ki şans vermişim.
 By Wishtrend acid-dua %2 mild gel cleanser
 By Wishtrend acid-dua %2 mild gel cleanser 
Akşam eve geldiğim zaman; yüzümü mutlaka yağ bazlı bir temizleyicisi  ile temizliyorum, bunun peşinden köpüren bir  temizleyici kullanmayı seviyorum. By Wishtrend acid-dua %2 mild gel cleanser   temizleyici kullandığım  an az  köpüren temizleyicilerden  biri; eskiden ne kadar köpük o kadar iyi diye düşünürken ;artık köpük miktarının içinde bulunan kimyasallar  ile orantılı olduğunu ve aslında iyi bir şey olmadığını kabul etmiş durumdayım. Köpürmeyen temizleyicilerinde güzel temizlediğini kabul ettikten sonra, artık cilt bakım rutinim daha da rahatlamış oldu.

 By Wishtrend acid-dua %2 mild gel cleanser
 By Wishtrend acid-dua %2 mild gel cleanser 
Çok bereketli bir ürün, sadece akşamları kullanıyorum ve üç aydır kullanmama rağmen çeyreğine bile gelemedim daha, pompalı bir şişesi olduğu için kullanımı daha hijyenik ve daha pratik bence.

 Akşamları bir pompa sıkıyorum elime, elimde köpürtüp yüzüme  o şekilde uyguluyorum, bir dakika uyguladıktan sonra duruluyorum. Yüzüm gıcır gıcır ve  tertemiz oluyor, bu ürünü kullandığım süre boyunca ,cildimde gün içinde oluşan yağlama miktarının azaldığını fark ettim, cildimi  kurutmadan güzelce  temizlediği için gözeneklerim de  daha temiz oldular , siyah noktalarımın  ve sivilce oluşumunun azaldığını da gördüm. Yüzümü gerginleştirmediği  için; çok severek,sıkılmadan rahatlıkla kullanıyorum. kullanıyorum.
 By Wishtrend acid-dua %2 mild gel cleanser
 By Wishtrend acid-dua %2 mild gel cleanser 
İçerik miktarını sizlerle paylaştım, asit içeren bir temizleyici olduğunu tekrar hatırlatmak istiyorum. Düşük de olsa asit içerdiği  için aşırı hassas cildiniz varsa sevmeyebilirsiniz. Ben asit içeren ürünleri gündüz rutinime eklemiyorum , güneş lekelerim var ve büyümelerini istemiyorum.

Normal fiyatı piyasaya göre biraz pahalı gelebilir, ben aldığımda indirim de 100 liraydı ve 150 ml'lik  bir boyutu var.Çok az bir kısmı yeterli geldiği  için 12 aylık kullanım ömrü boyunca çok rahatlıkla kullanabilirsiniz.Benim cildim de etkisi başarılı olduğu için  By Wishtrend acid-dua %2 mild gel cleanser   benim fiyatına değer bulduğum; bitince elimdeki diğer asitli temizleyiciler bittiğinde tekrar almak istediğim bir su bazlı temizleyici oldu.

Severek kullandığım By Wishtrend acid-dua %2 mild gel cleanser   ile ilgili yorumlarım bunlardı.Kore cilt bakım ürünlerine  meraklıysanız ve asit içeren bir temizleyici arıyorsanız başlangıç düzeyindeki bu temizleyeceği sizlere öneririm. Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı kendinize iyi bakın hoşça kalın 🤗


4 yorum:

eda dedi ki...

i want to use
best human hair wigs luxhairshop
great post!thank you for your share!

Esra Yıldız dedi ki...

Daha önce hiç duymamıştım.. Merak ettim :)

LerzanKaradan.com dedi ki...

merak ediyorum aslında ama henüz denemedim

Başka Güzel dedi ki...

Kore güzellik ürünlerine meraklı biri olarak not alıyorum bu ürünü..