20 Nisan 2020 Pazartesi

NİP &FAB GLYCOLİC SCRUB


NİP &FAB GLYCOLİC SCRUB
NİP &FAB GLYCOLİC SCRUB
Herkese merhaba evde olduğumuz bugünlerde günüz  nasıl geçiriyor ? Ben 3 gün öncesine kadar çalışan gruptaydım ama 3 gün önce yapılan test sonucunda Corona taşıyıcısı olduğum  tespit edildi ve 10 gün ev karantinası verildi.sadece eklem ve sırt ağrısı yaşıyorum ve acıktı ağzımın tadı değişti şimdilik şükür başka bir belirtim yok ama içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor. Bu süre zarfında daha çok internette vakit geçiriyorum ,hazır vaktim varken de bir süredir yazılarını  ihmal ettiğim  bloguma yeni yazılar hazırlamaya karar verdim.
NİP &FAB GLYCOLİC SCRUB
NİP &FAB GLYCOLİC SCRUB
Bugün sizlere neredeyse bitirmek üzere olduğum ; tanecikli peelingleri kullanmayı bırakmama rağmen kendisini bir  türlü bırakamadığım NİP &FAB GLYCOLİC SCRUB 'tan bahsedeceğim.

Benim asitli ürünler ile tanışmam bu ürün sayesinde oldu ,cildimde ki etkisinde beğenmeye başlayınca ilk önce markayı daha sonra asit içeren diğer ürünleri araştırdım ve şu andaki cilt  bakım rutinimin temellerini oluşturmaya başladım.cilt bakım rutinim ilerleyen günlerdeki  yazının  konusu olacak onu şimdilik onu es geçiyorum 🤣 ve tekrar en sevdiğim tanecikli peelingime  geri dönüyorum.
NİP &FAB GLYCOLİC SCRUB
NİP &FAB GLYCOLİC SCRUB
Yaptığım araştırmalar; cilt yüzeyine uygulanan sert tanecikli peelinglerin cilt de mikro   çiziklere  sebep olduğunu ;  bunların da  ilerleyen yaşlarda lekelere ve kırışıklıklara  zemin hazırladığını gösterdi. Ben de peeling  olarak ; sevdiğim büyük tanecikli peelingleri  artık kullanmamaya  karar verdim. Daha çok içerisinde asit bulunan ürünleri peeling amaçlı kullanmaya başladım. Ama insan eli yıllarca alıştırdığı o tanecikli yapıyı  arada arıyor , Ben de sırf bu hevesim geçsin diye memnun kaldığım tanecikli peeling bir mi duşa koydum , 10 günde bir ya da haftada bir olacak şekilde  çok bastırmadan uygulamaya başladım. çok fazla şekerli peeling olduğunu biliyorum, içlerinde sevdiklerim de var ama yine de benim en sevdiğim tanecikli peeling NİP &FAB GLYCOLİC SCRUB  oluyor.
NİP &FAB GLYCOLİC SCRUB
NİP &FAB GLYCOLİC SCRUB
Bu peeling  içerisinde ; başta  salisilik asit  olmak üzere bazı asitler var.Bu sayede tanecikli yapısı ;  fiziksel peeling yaparken, asitli yapısı da kimyasal peeling yapıyor.Düzenli yapılan peeling sayesinde cildin üst tabakasındaki ölü kısım atılıyor ve alttan daha sağlıklı daha taze bir deri  ortaya çıkıyor.

Bu peelingin  içeriğini   çok sevsem de , tanecikleri büyük ve sert olduğu için dördüncü kez  almama  rağmen bundan sonra almayı düşünmüyorum.Özellikle yanak bölgelerim de sanki hassasiyet yaratmaya başladı ya da benim cildim eskisine oranla daha hassas olmaya başladı  emin değilim 😟

Belki bunun sebebi artık bu üründen sıkılmış olmam da olabilir emin değilim ama kullandığım yıllar içersin de  ( 3 yıl oldu ) başka herhangi bir sıkıntı yaşamadım.Özellikle aktif sivilcemin  olmadığı zamanlarda kullandığımda; cildimde ki pürüzsüzlüğü, siyah noktalardaki o azalmayı çok net gözlemledim. Çok severek kullandığım; NİP &FAB GLYCOLİC SCRUB  ürünü ; özellikle aktif  sivilcesi olmayan , yağlıya  dönük normal yada karma ciltli bireylere öneririm.

 Bu ürün  başta olmak üzere ; asit içeren bir ürün kullandığınız zaman mutlaka güneş kremi kullanmanız gerekiyor.asit içeren ürünler kullanırken güneş kremi kullanmazsanız, cildin üst tabakası hassas olduğu için , güneş lekelerine zemin oluşturuyor. Düzenli  güneş kremi kullanmıyorsanız, asitli ürünlere yaklaşmanızı  önermem.

Benim şimdilik NİP &FAB GLYCOLİC SCRUB ile ilgili  söyleyeceklerim bu kadardı , ilerleyen günlerde kullandığım diğer peelingleri de sizlerle paylaşacağım.
Şimdilik hoşça kalın , kendinize iyi bakın ve lütfen evinizde kalın.

Hiç yorum yok: