7 Ocak 2020 Salı

2019 KOZMETİK VE MAKYAJ FAVORİLERİM


Herkese merhaba ;
Umarım 2020 çok güzel bir şekilde başlamıştır. Benim çok da kötü  başlamadı. 2020'ye evde PTT yaparak ( pijama- terlik- televizyon ) girdim. Ailemle mutlu huzurlu bir akşam geçirdim. 2020'de beklentim de bu yönde mutlu huzurlu bir yıl olması.

2019' a genel olarak baktığımda ; zamanın çok hızlı geçtiği, kesinlikle  zamanı verimli kullanamadım  , aynı anda bir sürü şey yapmam gerektiği için strese girdiğim , bazı küçük talihsizlikler yaşadığım 1 yıl olmuş. Büyük hastalıklar  ve kayıplar yaşamadığım için kendimi şanslı hissediyorum. Umarım 2020 2019'dan kat ve kat daha güzel bir yıl olur.
2019 KOZMETİK VE MAKYAJ FAVORİLERİM
2019 KOZMETİK VE MAKYAJ FAVORİLERİM 
2020'nin ilk postu olarak da ; 2019 favorilerimden bahsetmek istedim. Hemen başlayalım istersiniz uzun bir yazı olacakmış gibi hissediyorum.

2019'da genel olarak baktığımda ; daha fazla cilt bakımı yaptığımı  görüyorum. Ne istediğimi bildiğim bir yıl olmuş gibi , arada bazı kaçamaklar yapsam da genellik ve aynı ürünlerin etrafında dönüp durmuşum. Ürün olarak çok fazla ürün olmasına rağmen hep aynı ürünlerde ve aynı tonlarda ilerlemişim. 2019 bana daha sakin bir yıl gibi gelmiş kozmetik ve bakım ürünleri açısından.
2019 KOZMETİK VE MAKYAJ FAVORİLERİM
2019 KOZMETİK VE MAKYAJ FAVORİLERİM 
İlk olarak 2019'da kullandığım favori kozmetik ürünlerimden bahsetmek istiyorum. Bu yıl bronzer kullanmaya  takmış durumdayım. Farklı bronzerlarım olsa da   2 tanesi elimden hiç düşmedi. Bunlardan biri 2019'da keşfettiğim biri ;  physician formula butter bronzerlardan light bronzer rengi. Bana açık kalsa da çok severek kullandım. Bu formülasyonu çok seviyorum. Allıklarına da gözüm ilişmedi  değil ama çok açık renkliler , umarım renk seçeneğini daha da arttırırlar. Bir diğeri de Farmasi kontür paleti. İnceleme yazısını yazmıştım, özellikle bir yere gideceğim zaman bu paleti  yanım da  götürüyorum. Hem göz makyajımı hem de yüz makyajımı aradan çıkartıyorum. The balm Mary lou highlighter vazgeçilmezim her sene sanırım bu olacak 😌. Bu senenin en büyük keşfi ise essance all about matt pudra. Bana pudra kullanmayı sevdiren bir ürün oldu. Tabii ki yenisini aldım. Bir pudranın dibini görmek nasılmış bu pudra ile keşfettim. Kesinlikle cakey görüntüsü oluşturmuyor ama çok güzel sabitliyor ve  güzel bir matlık veriyor.
2019 KOZMETİK VE MAKYAJ FAVORİLERİM
2019 KOZMETİK VE MAKYAJ FAVORİLERİM 
2019'da göz makyajında daha çok krem farlar kullanmışım. Elimde çok güzel far paletleri var ve almaya devam ediyorum far benim makyajda vazgeçilmezlerimden biri. Mutlaka göz makyajında far kullanırım ama bu sene krem bir farları gözümü renklendirip mat bir kahverengi ile de Chris bölgesimi koyulaştırıp dışarı çıktım hep. Arada tabii ki başka makyajlarda yaptım ama elim hep bu makyaja gitti. Krem falan olarak tabii ki Maybelline ve hm  farları  en sık kullanım. On the  bronz rengini bitirip yenisini aldım 😁.
2019 KOZMETİK VE MAKYAJ FAVORİLERİM
2019 KOZMETİK VE MAKYAJ FAVORİLERİM 
Crease  bölgem içinde en sık kullandığım far catrice markasına ait. Adı maalesef silinmiş ama  mat soğuk bir kahve rengi her markada bulabilirsiniz bu tarz bir rengi .

Bu sene birbirinden güzel fırçalar keşfettim, içlerinde en çok sevdiklerim Oriflame ve eklips markasına ait. Özellikle   Oriflame markasının bu karıştırma fırçasına bayıldım. Benim gibi küçük ve düşük göz kapağımız varsa , crease  bölgesine far uygulamakta gerçekten zorlanırsınız. Tam o bölgeye oturacak fırça bulmak çok zor oluyor. Ben bu  fırçayı buldum ve hayatımın fırçası oldu. Elimde bunlar iki tane var ama sanırım artık satılmıyor kataloglarda görmüyorum ,görüşürüz bence bir şans verin yumuşacık harika bir fırça.
2019 KOZMETİK VE MAKYAJ FAVORİLERİM
2019 KOZMETİK VE MAKYAJ FAVORİLERİM 
Eklips markasının fırça kalitesinden bahsetmeme gerek yok sanırım ; özellikle pembe fondöten fırçası harika , yumuşacık bir yapısı var kıl dökmüyor. Kontör fırçasından da elimde iki tane var ama ben kontörden çok renk vermeyen allıklarımı ve göz altlarıma kapatıcı uygularken kullanıyorum. Miniso markasının eski bir  serisine ait olan bu kocaman pudra fırçası 2 senedir en sevdiğim pudra fırça. Bundan da elimde iki tane var ama artık bulabileceğinizi düşünmüyorum. Bayağı eski bir seri çünkü.
2019 KOZMETİK VE MAKYAJ FAVORİLERİM
2019 KOZMETİK VE MAKYAJ FAVORİLERİM 
Bu sene çok güzel göz kalemleri keşfettim.zaten göz kalemi kullanmayı seviyorum , eyeliner  mı göz kalemimi dersiniz göz kalemini tercih ederim. Bu sene keşfettiğim en başarılı göz kalemleri Maybelline color tattoo jel eyeliner olarak geçen göz kalemleri. Ben ilk siyah rengini almıştım , akmayan dağılmayan hızlı sabitlenen bir kalem arıyorsanız mutlaka bakın. İndirimde 10 liraya falan geliyor fiyatını kesinlikle hak ediyor. En uygun fiyatlı göz kalemlerini de beaulis  markası çıkartıyor ,copper  adlı bu göz kalemi harika. Çok az akıyor ama rengi mükemmel. Siyah rengine de  şans vermeyi düşünüyorum. Maybelline Master drama lightliner  kalemlerden bendeki  ten renk olanı. Göz içime ten rengi  kalem çekmek istediğim zaman   elim hep bu kaleme gidiyor. Mükemmel bir ışıltısı ve rengi var. Kalıcılığı da oldukça başarılı.
2019 KOZMETİK VE MAKYAJ FAVORİLERİM
2019 KOZMETİK VE MAKYAJ FAVORİLERİM 
Bu sene genellikle  likit mat ruj kullandım. Özellikle  Golden rose rujlarıma  aşığım. 16 ve 24 numaraları favorim. 16 numarayı  yarılamışım bile. The balm rujlardan  Sincere  rengi benim bu sene çanta rujum oldu. Çantamdan hiç çıkartmadım o kadar çok sevdim.Nyx markasının ruju ise bu sene kullandığım nadir  stick rujlardan biri diyebilirim.
2019 KOZMETİK VE MAKYAJ FAVORİLERİM
2019 KOZMETİK VE MAKYAJ FAVORİLERİM 
En  güzel kaş ürünlerini Maybelline yapıyor , fiber kıllar içeren Kaş maskarasına bayıldım. Yenisini  ilk indirimde almayı düşünüyorum. Bu sene parfüm olarak seni en çok Zara parfümleri kullandım. Hem uygun fiyatlılar hem de benim tenimde ki  kalıcılıkları başarılı.Wonder Rose benim ikince kez  aldığım bir parfüm ,bunu genellikle pek yapmam. Çok güzel pudramsı bir çiçek kokusu var bence her mevsime yakışan bir koku.
2019 KOZMETİK VE MAKYAJ FAVORİLERİM
2019 KOZMETİK VE MAKYAJ FAVORİLERİM 


2019'un favori cilt bakım ürünlerine gelecek olursak ; bu sene Kore cilt bakımını ağırlıklı olarak yapmaya başladım. İki aşamalı temizliğe ağırlık verdim. Yüzümü  güzel bir temizlemeye yağı ile  yıkadım. Bunun için Yves Rocher markasını kullandım. Hala  inceleme yazısını yazamadım ama ikincisini bitirmek üzereyim 😕. Temizleme jeli olarak da geçen senenin favorisi olan cosrx markasının salisilik asitli temizleyicisini kullandım. Yazın tekrar alınacaklar listemde. Bana tunik kullanmayı  sevdiren Klair's markasının toniği harika bir nemlendirici tonik. Cosrx markasının salyangoz özü içeren esansı da hala yazısı yazılamayan favorilerimden biri. Herkesin bildiği Nip&Fab markasının peelingi ise banyom da  duran mükemmel bir peeling. Özellikle banyoda açılan gözeneklerimi temizlemek için kullanıyorum , çok başarılı olduğunu düşünüyorum.

Bu senenin 3 tane favori maskesi var. Bunlardan bir tanesi hiçbir beklentim olmayarak aldığım ama en sevdiğim maskelerden biri olan ; Loreal saf kil serisinin peeling etkili maskesi. Bunu inceleme yazısını yazdım beklentimin çok ama çok üstünde kaldı. Bence indirimlerde şans vermeniz gereken maskelerden biri.The body shop ürünleri çok seviyorum ama fiyatlarını pahalı buluyorum. İndirimlerde yakalarsanız çay ağacı içeren bu maskeye mutlaka göz atın. Mükemmel bir maske sivilceleri çok güzel söndürüyor ve  cildimi irite etmiyor. Kağıt maske olarak sa bu senenin favorisi Garnier nem bombası. Her çeşidini denemiş olabilirim ama en sevdiğim ilk çıkan ferahlık olanı
2019 KOZMETİK VE MAKYAJ FAVORİLERİM
2019 KOZMETİK VE MAKYAJ FAVORİLERİM 
Uzun bir yazı oldu ama bitmek üzere korkmayın ; 2019'un favori saç ürünleri  ; Pantene köpük krem ve Loreal elseve mucizevi yağ krem oldu. Özellikle köpük formundaki  saç bakım kreminden hiçbir beklentim yoktu. Ama mükemmel bir etki yaratıyor , saçlarımı kesinlikle ağırlaştırmıyor  ve çok pratik. İnceleme yazısını en kısa zamanda yazacağım ,ikisini kullanıyorum çünkü. Loreal elseve mucizevi yağ krem ise ; bu sene çıkan diğer alternatif kremlere oranla çok daha başarılı. Azı  öz olan ürünlerden biri. Bir tanem gözbebeğim olan la Roche posey spf 50 güneş kremi ise ; ağırlaştırmayan sivilce yapmayan güneş kremi mi olur sorusunun cevabı niteliğinde. Elimde başka güneş kremleri var ,onlar bittikten sonra kesinlikle  yenisini alacağım.Mükemmel kokuya sahip bir lipbalmdan  bahsetmek istiyorum size ; Nivea lip butterlardan vanilya ve makademiya özü içeren bu ürün benim akşam rutinimin  vazgeçilmesi oldu. Mükemmel bir kokusu var ve kokusu ile beni cezbettiğíní söylemeliyim.

Çok uzun bir yazı oldu farkındayım ; tüm bir yılın değerlendirmesini ancak bu kadar kısa yazabilirdim. Benim 2019'da kullandığım ve favorim dediğim ürünlerim bunlardı. Bağcılar'ın yazılarını bloğum da  bulabilirsiniz. Bazılarının yazılarında en kısa zamanı yazıp sizlerle paylaşacağım. Umarım 2020'de çok güzel bir yıl olur ve hep beraber oluruz.

8 yorum:

larcencielblog dedi ki...

Bence favoriler yazısı için gayet dozunda olmuş, sıkılmadan okudum. O kadar ayran gönüllüyüm ki asla favoriler yazısı yazamıyorum; çünkü sürekli yeni bir şeyler kullanmaya çalışıyorum :))) Ortak favorilerimiz ise Maybelline Tattoo Gel Liner ve Yves Rocher makyaj temizleme yağı oldu! Bu sene ben de daha istikrarlı ürün kullanmaya çalışacağım; bakalım başarabilecek miyim? Çok sevgiler ve mutlu yıllar!!

fatmauzmez.blog dedi ki...

güzel ve ayarında bir yazı olmuş,en azından bana göre israf boyutunda değil

makyajli kareler dedi ki...

keyifle okudum yazını. bu sene ph formula bronzer, pantene ve la roche posay favorimiz olmuş :)))
sevgiler
makyajlikareler

LerzanKaradan.com dedi ki...

çok güzel bir favori yazısı olmuş. Bazı favorilerimiz ortak bazılarını da henüz denemedim. 2020 çok güzel bir yıl olsun

makyajliyorum dedi ki...

Muhteşem bir favoriler yazısı olmuş canım :)

Nilüfer dedi ki...

Bu güne kadar hiç bir pudranın dibini görmedim . Sen memnun kaldıysan bir de ben deneyeyim kullandığın pudrayı .

fatofotofan dedi ki...

Tavsiyelerin için teşekkürler golden rose rujları iyi oluyor bende severek kullanıyorum.

buraliolmayan dedi ki...

Yves Rocher makyaj temizleme yağı ve Loreal mucizevi yağ stoklu bende. Her ikisi de favori ürünüm oldular..