30 Ocak 2020 Perşembe

OCAK AYI KOZMETİK VE BAKIM FAVORİLERİM

Herkese merhaba ; 
Çok hızlı geçen bir  ayı  daha geride bıraktık. Acısıyla  tatlısıyla  bir  ay daha bitti. 2020 hızlı ve dünya genelinde  biraz kötü başladı umarım sonraki aylarda bu durum düzelir. Ben de bu arada tez  çalışmalarıma devam ediyorum , yazma  aşamasına geldik uygulama aşamasını bitirdim. Ama sanırım işin en zor kısmı zaten burası. Bu koşuşturma içeresinde  kullandığım , sevdiğim ve favorim dediğim ürünleri buğün  sizlerle paylaşacağım.
OCAK AYI KOZMETİK VE BAKIM FAVORİLERİM
OCAK AYI KOZMETİK VE BAKIM FAVORİLERİM 
Baktığınızda çok pratik ürünlere elim hep  gitti.Çok işlevsel  ve  kullanışlı olsun dediğim ürünleri tercih ettiğim bir ay olmuş benim için.
OCAK AYI KOZMETİK VE BAKIM FAVORİLERİM
OCAK AYI KOZMETİK VE BAKIM FAVORİLERİM 
Boy en çok vücut bakımında ; Arko nem markasının   değerli yağlar serisini kullandım. Serinin elli kremi  çok severek kullanıyordum  zaten ama yeni çıkan sprey formundaki nemlendiricilerine bayıldım. Özellikle hindistan cevizli olanları benim  favorim oldu. Yakın zamanda bu seriyi ayrıntılı inceleyeceğim için ; daha fazla bir şey söylemek istemiyorum ama üşengeç bir insansınız benim gibj bence bu seriye  bir bakın.
OCAK AYI KOZMETİK VE BAKIM FAVORİLERİM
OCAK AYI KOZMETİK VE BAKIM FAVORİLERİM 
Bu ay  saçlarım inanılmaz kurudu ve  strese bağlı  dökülme problemi yaşadım. Dökülmem stres kaynaklı olduğu için hala devam ediyor ama o kuruluğu  alması için ; gliss saç sütlerinden  faydalandım. En çok içlerinde bu  pembe olanı sevdim ama bence hepsi aynı şeyi yapıyor , ilerleyen günlerde bunların da yazısını bloğum da  yayınlayacağım.
OCAK AYI KOZMETİK VE BAKIM FAVORİLERİM
OCAK AYI KOZMETİK VE BAKIM FAVORİLERİM 
Bu ay en çok kullandığım cilt bakım ürünlerim bunlar oldu. Çok isteniyor Kore cilt bakım ürünleri incelemesi biliyorum ve hala yazamadım ama her birini  bu ay tek tek incelenip yazılacaklar listeme aldım. By wishtrend markasının  asit içeren bu temizleme jeli ; bu tarz bir ürünü ilk kez kullanacaklar ve hassas ciltler için çok uygun. Onun dışında some by mi markasının bu asitli serumu da oldukça güzel gözenek açıyor. Missha markasını zaten çok severim , bu güneş kremini de öykü helvacı' dan duymuştum, denilen kadar varmış öyle söyleyeyim 😇.

Bu ay yine elim hep Elizabeth Arden  markasının sunflower parfümüne gitti, mükemmel bir kokusu var. 
OCAK AYI KOZMETİK VE BAKIM FAVORİLERİM
OCAK AYI KOZMETİK VE BAKIM FAVORİLERİM 
Kozmetik anlamın da  çok fazla yeni ürün kullanmadım. Çok güzel  indirimler  oldu ve yeni ürünler aldım ama hala benim kendilerini  kullanmamı bekliyorlar , elim hep eskiden  bildiğim , güvendiğim ürünlere  gitti.
OCAK AYI KOZMETİK VE BAKIM FAVORİLERİM
OCAK AYI KOZMETİK VE BAKIM FAVORİLERİM 
Mac  markasının eski bir koleksiyon ürünü olan bu bronzera bayılıyorum. Çok doğal  ve güzel bir  rengi var , bu ürünü hem crease  bölgemde hem de  yüzümde kullandım.

Deborah markasının extra black maskarası da , fırçası ve  simsiyah olmasıyla  bu ay elimin hep  gittiği ürün oldu. Bence hak ettiği değeri görmeyen bir ürün. Bununla ilgili bir post hazırlamayı  düşünüyorum. Yine hak ettiği değeri görmeyen hatta kötülenen  bir diğer  favorim de beaulis markasının asansörlü göz kalemleri. Bendeki Cooper rengi ama başka renklerini de satın aldım. Yumuşacıklar ve oldukça dayanıklılar. Açıkçası pahalı markalara taş çıkarttıklarını düşünüyorum.

OCAK AYI KOZMETİK VE BAKIM FAVORİLERİM
OCAK AYI KOZMETİK VE BAKIM FAVORİLERİM 
Bu ay elim hep pratik ürünlere  gitti dediğim gibi ve far olarak da ,krem ve kalem var ağırlıklı makyajlar yaptım. Genellikle bu üç farı  dönüştürerek kullandım. Crease bölgeme de  bronzerla gölge verdim. Gosh  ülkemizden gittiği için  gerçekten mutsuzum , bence çok başarılı ürünleri vardı.

OCAK AYI KOZMETİK VE BAKIM FAVORİLERİM
OCAK AYI KOZMETİK VE BAKIM FAVORİLERİM 
Bu ay en çok kullandığım rujlarım da  bunlardı. Özellikle Maybelline ruj çantamda eksik olmadı. Daha yumuşak ve glosumsu lip balm tarzında olan yapısı sayesinde dudaklarımı çok güzel nemlendirdi  ve renk verdi. Yeni kullanmaya başladığım revlon metalik rujda  yapısının  ve renginin  güzelliği sebebiyle  sevdiğim rujlardan  biri  olmayı başardı. Physician formula markasının healthy mix rujlarını zaten çok seviyorum ,nude olan bu rengini de bu ay her gün mutlaka kullandım.Tazelemem gerektiği durumlarda revlon veya  Maybelline ile günüme devam ettim.

Benim Ocak ayında favorim  dediğim kozmetik ve  bakım ürünlerim bunlardı. Sizi  sıkmadan  yeterli bilgiyi vererek bir yazı  oluşturmaya çalıştım umarım  faydalı olmuşumdur,yeni yazıma kadar  şimdilik söyleyeceklerim bu  kadardı , kendinize iyi bakın beni YouTube'dan takip ederek destek olmayı unutmayın hoşçakalın. 


3 yorum:

larcencielblog dedi ki...

MAC'in bu bronzeri bende de var sanırım; farklı bir koleksiyondakini almıştım ama rengi gerçekten aşırı güzel! PF rujları epeyce merak ettim; denesem mi diye düşünüyorum doğrusu :) Pratik ürünler hepimiz için hayat kurtarıyor. Çok sevgiler!

esratakim dedi ki...

Güzel ürünler kullanmışsın, Arko Nem el kremini merak ediyorum, rujların renkleri de sevdigim tonlar :)

buraliolmayan dedi ki...

Beaulis kalemin kalıcığını beğenmeyen yorumları görünce uzak durmuştum ama senin yorumundan sonra denemeye karar verdim. Gliss saç sütlerini merak ediyordum, ilk indirimde benimle eve gelecek :)