25 Ocak 2021 Pazartesi

OCAK FAVORİ KOZMETİK VE BAKIM ÜRÜNLERİ (2021)

 Herkese merhaba nasılsınız ,umarım güzel bir ay geçirmişsinizdir 😇 

2021 yılının ilk ayı da çok hızlı bir şekilde geçti benim için ; nedensiz  bir şekilde zaman problemi yaşıyorum , sanki zaman o kadar hızlı ilerliyor ki bir türlü yetişemiyorum gibi geliyor ; umarım daha iyi olurum önümüzdeki aylarda diye ümit ediyorum 🙈Ocak ayını bitirdiğimiz için de bugün sizlerle  bu ay kullandığım ve sevdiğim favori ürünlerimi  paylaşmak istiyorum.

OCAK  FAVORİ KOZMETİK VE BAKIM ÜRÜNLERİ (2021)
OCAK  FAVORİ KOZMETİK VE BAKIM ÜRÜNLERİ (2021)
Toplu bir şekilde böyle  görünüyor ; bu gözünüzü korkutmasın çok fazla ürün yok aslında. 
Bu ay  ; birkaç yıl önce yaptığım gibi kozmetik sepeti uygulamasını yaptım ve   ağırlıklı kullanmak istediğim ürünlerimi koydum. Çoğunlukla   aynı ürünleri kullandım. Bu sayede inceleme yazılarını da  kısa süre içerisinde paylaşabilirim diye düşünüyorum 😊.
OCAK  FAVORİ KOZMETİK VE BAKIM ÜRÜNLERİ (2021)
OCAK  FAVORİ KOZMETİK  ÜRÜNLERİ (2021)
Bu ay aldığımdan beri sadece bir kez kullandığım wetnwild Rose in the Air paletine ağırlık verdim. Çok güzel göz makyajları yaptım bu sayede ; daha sıcak tonlarda oldu tabii ki göz makyajlarım . Makyajım da baz  olarak kullanmak için de  ; Maybelline color tattoo farlardan vip ve dusk doll renklerini seçtim. Bu yeni serinin yapılarına ve renk seçimlerine  bayılıyorum. Bu iki renkte harika baz görevi görüyor. Bazı günlerde far bazı  olarak ; Max factor far bazını kullandım. İnceleme yazısına yazacağım merakta kalın😂Göz kalemi kullanmayı sevdiğim için de  bu ay genellikle makyajıma uygun olacak şekilde ; Maybelline color tattoo eyeliner kalemlerden rich berry rengini ya da beaulis asansörlü kalemlerden Cooper  rengini kullandım. Beaulis göz kaleminden   iki tane  yedeğim   var o kadar seviyorum ❤️Maskara olarak da bu ay Loreal paradise maskarayı kullandım. Neredeyse kurumak üzere ; çok kısa süre içerinde inceleme azısını paylaşacağım :)
OCAK  FAVORİ KOZMETİK VE BAKIM ÜRÜNLERİ (2021)
OCAK  FAVORİ KOZMETİK  ÜRÜNLERİ (2021)
Yüzümde gerekli yerleri kapatıcı ile kapatıyorum , kapatıcıyı sabitlemek için fit me transparan pudrayı , kapatıcı  olarak da bu ay ayrıntılı inceleme yazısını yazacağım Maybelline super stay kapatıcıyı kullandım. Allık olarak essence silky touch allıklardan baby doll rengini kullandım. Sanırım bu ağırlıkların ambalajları değişmiş ama ben yapılarına aşığım 😍
İki fırçaya bu ay elim hep gitti, bir tanesi son  alışveriş  yazım da da gördüğünüz eklips karıştırma fırçası , harika bir fırça homojen dağıtmakta bir numara. Diğeri de açılı allık fırçası olarak geçen nascita fırça. Görürsünüz zaten tanırsınız böyle çok fazla fırça seçeneği yok  nascita markasında.
OCAK  FAVORİ KOZMETİK VE BAKIM ÜRÜNLERİ (2021)
OCAK  FAVORİ KOZMETİK  ÜRÜNLERİ (2021)
Dudak ürün olarak bu ay ya lip balm sürdüm yada tek bir rujla geçiştirdim. Nivea markasının bu renksiz olanına bayıldım , ruj olarak ise beaulis  markasının drag it rujlarından caramel nude rengine bayıldım. Bu rujlar  hem krem kıvamında hem de  sabitlenme özellikligine  sahip.Yakın zamanda inceleme yazısını yazmayı planlıyorum.
Bir süredir  splat blackwood diş macununu kullanıyorum ve  bayılıyorum, dişlerimde hassasiyet yaratmadan güzelce temizliyor.
OCAK  FAVORİ KOZMETİK VE BAKIM ÜRÜNLERİ (2021)
OCAK  FAVORİ BAKIM ÜRÜNLERİ (2021)
Cilt bakımı olarak bu ay yeni bir asidik tonik kullanmaya başladım. Mizon markasının günlük asidik toniğini bir buçuk aydır kullanıyorum ve inceleme yazısı yakında gelecek günlük kullanımda başarılı bir tonik olduğunu düşünüyorum. Asidik bir ürün yada c vitamini kullandığımda  daha yumuşak bir temizleyici kullanmam gerekiyor onun için de bu ay bitirmeye çalıştığım  babe  markasının temizleyicisini çok sık kullandım. Bu kadar güzel bir temizleyiciyi niye unutmuşum diye kendime kızıyorum 😀
OCAK  FAVORİ KOZMETİK VE BAKIM ÜRÜNLERİ (2021)
OCAK  FAVORİ  BAKIM ÜRÜNLERİ (2021)
Havalar soğumaya başladığı ve güneş kaybolmaya başladığı  için Mart ayının sonuna kadar c vitaminini  ağırlıklı olarak kullanıyor olacağım , şu anda klairs  markasının c vitamini serumunu  kullanıyorum ,c vitaminli serum kullanmaya başlayanlar için başarılı bir serum olduğunu düşünüyorum.
OCAK  FAVORİ KOZMETİK VE BAKIM ÜRÜNLERİ (2021)
Bu ay ellerim inanılmaz kurudu ellerime iyi gelmesi açısından daha önce ambalajına vurularak aldığım bee beauty  markasının kremini kullanıyorum. Meyvemsi çiçeksi bir kokusu var. Hızlı emiliyor ve devasa boyuyla sürekli benimle her yere geliyor. Bu eski bir ürün arkadaşlar bulamayabilirsiniz Ben zamanında 2-3 tane almıştım, kullanma tarihi geçmeden kullanıp bitirmeyi planlıyorum ❤️
Son olarak da bu ay ya elime oje sürmedim ; oje sürdüğüm zamanda hm  markasının bu koyu yeşil ojesi ile catrice markasının kahverengimsi bronz ışıltılı ojesini kullandım. Her ikisi de eski ojeler adları maalesef silinmiş ama yapıları mükemmel. Zamanında 2-3 lira gibi fiyatlara  alıyorduk ojeleri ;  şu anda 10 lira civarında ortalama  fiyatları ve bu beni çok üzüyor 😕

Benim Ocak ayı favorilerim bu şekildeydi yine kalabalık ve uzun bir yazı oldu 😅 Umarım okurken seversiniz  , sorularınız varsa sormaktan çekinmeyin kendinize iyi bakın hoşçakalın

2 yorum:

LerzanKaradan.com dedi ki...

bu ara hiç kozmetik almıyorum çünkü çok fazla var ve tarihleri geçiyor. Bu ara favorim drxdion serum ve gabrini aloe vera dudak nemlendirici

Başka Güzel dedi ki...

C vitamin serum düşünüyorum elimdeki bitti artık, aklımda bir kaç marka var bunada bakayım bir.