2 Şubat 2021 Salı

ROSSMANN TÜRKİYE ONLİNE ALIŞVERİŞİ

 Herkese merhaba 😇 

Yeni ayın ilk blog yazsında   sizlere bir alışveriş yazısı hazırlamak istedim. Burada  gördüğünüz çoğu ürünü arkadaşımla birlikte aldık , yani kendim için verdiğim sözü bozmadım ,en azından şimdilik 😅

ROSSMANN TÜRKİYE ONLİNE ALIŞVERİŞİ
ROSSMANN TÜRKİYE ONLİNE ALIŞVERİŞİ 
Geçtiğimiz günlerde Rossmann 'da çoğu üründe geçerli bir %50 kampanyası vardı. Uzun süredir merak ettiğimiz ürünleri bu fırsattan yararlanarak aldık. Elimde çok fazla serum olduğu için ben bu indirimi es geçmek istedim. Çok minik bir şey aldım sadece 😆
ROSSMANN TÜRKİYE ONLİNE ALIŞVERİŞİ
ROSSMANN TÜRKİYE ONLİNE ALIŞVERİŞİ 
İsana  Rossmann'ın  kendi markası ve eskisi gibi sık sık %50  indirime  gitmiyor  maalesef , böyle güzel bir indirim olunca da isana markasının lift triple serumundan 2 adet aldık. Tanesi 40  liraya düşmüştü. Boyutuna göre fiyatı uygun olsa da içeriğini  fena  bulmamış olsam da bu serum  ne yazık ki aşırı parfümlü 😕 Ben sadece 2 akşam kullanmak için arkadaşımdan ödünç aldım ve çene bölgemde bir tane sivilce çıkarttı. Benim cildim bu kadar parfümlü ürünleri sevmeyip sivilce  olarak geri dönüş yapıyor maalesef 😟
 
Çiçeksi bir  kokusu var yüzdeki etkisi de güzel ama dediğim gibi hassas bir cildiniz varsa  uzak durmamız da fayda var.
ROSSMANN TÜRKİYE ONLİNE ALIŞVERİŞİ
ROSSMANN TÜRKİYE ONLİNE ALIŞVERİŞİ 
Yine isana markasından bir tane yüz için mikrofiber bez aldık. Bu bezi niyans da görmüştük. Yine bizim cildim  hassas olduğu için bu tarz ürünler cildimi  kızartıyor ,ben  bu sebeple   uzak duruyorum. Fiyatı  7,5 lira olması lazım.
ROSSMANN TÜRKİYE ONLİNE ALIŞVERİŞİ
ROSSMANN TÜRKİYE ONLİNE ALIŞVERİŞİ 
Bir süredir aklımda olan otacı   markasının kaş ve  kirpik serumunu kendim için aldım , fiyatı gramajına göre uygundu düzenli kullanımda etkisini  merak ediyorum.
ROSSMANN TÜRKİYE ONLİNE ALIŞVERİŞİ
ROSSMANN TÜRKİYE ONLİNE ALIŞVERİŞİ 
Son olarak da Mesih markasının kış çayını   aldım. İtiraf ediyorum İlk olarak ambalajına kandım. Meyvemsi  yumuşak içim  bir çay  olacakmış gibi hissettim , umarım hissettim gibi olur.
Son olarak da bu alışverişi yaptığımız zaman cilt bakım haftası indirimi gibi bir kampanya dönemi varmış , bize hediye olarak simple markasının poşet misal su göndermişler. Ben  daha önce deneyip sevmiştim. Bunu arkadaşıma verdim. O da ilk izlenim olarak sevmiş.
ROSSMANN TÜRKİYE ONLİNE ALIŞVERİŞİ
ROSSMANN TÜRKİYE ONLİNE ALIŞVERİŞİ 
Rossmann türkiye online alışverişimizi sabah saatlerinde vermiştik  akşamında kargoya verildi ve iki gün sonra elime ulaştı, güzelce paketlenmiş ve hasar görmemişti.Bizim online rossmann alışveriş deneyimimiz bu şekildeydi.Oldukça memnun kaldığımız  bir alışveriş oldu.
Sizler Rossmann'dan online alışveriş yaptıysanız memnun kaldınız mı lütfen deneyimlerinizi benimle paylaşın 😇

1 yorum:

Başka Güzel dedi ki...

Bu indirimler bizi batıracak kaçıncı sözden dönüşlerim :))Güle güle kulanın canım hepsini.