3 Mart 2021 Çarşamba

ŞUBAT AYI ALIŞVERİŞLERİM (GRATİS/MİSSHA /KOKOMA ... )

Herkese merhaba 😇

Yine motivasyonsuz geçen bir ay sonunda ; verimsiz bir blogger  olduğumu kendime kanıtladım ve  şubat ayında  sadece bir post yayınlayarak  ayın sonunu getirdim. Kabul ediyorum şubat kısa bir aydı  ve bence zaman çok hızlı geçiyordu ama bu kadar kısa dediğim bir ayda bu kadar çok şey almayı başardığım için kendimi tebrik ediyorum 😅 Ve devasa bir alışveriş yazısı olacak bu  postu hazırlıyorum.

Bu yazıda ;ağırlıklı olarak gratis'in bitmek bilmeyen indirimlerinden ve küçük bir missha indiriminden aldığım ürünlerden oluşuyor alışverişlerimi göreceksiniz.

ŞUBAT AYI ALIŞVERİŞLERİM  (GRATİS/MİSSHA /KOKOMA ... )
Ürünlere geçmeden önce şunu söylemeliyim ; gratis  iki büyük indirim yaptı benim  yararlandığım  , ilki sadece Gratis de satılan  markalarda   yaptığı yüzde altmış indirim , diğeri ise 150 TL üzeri alışverişlerde sepette  50 TL indirim  kampanyası. Ben bu iki indirimden de yararlandım ve hem  ihtiyacım olabilecek hem de  merak ettiğim şeylerden oluşan kocaman alışverişler yaptım.
ŞUBAT AYI ALIŞVERİŞLERİM  (GRATİS/MİSSHA /KOKOMA ... )
İlk olarak  beaulis  markasından farlar aldım , yazın çıkan serinin fine cherry   rengini 3.5 TL ye aldım. Sonra meşhur point it farlardan merak ettiğim 6 rengi aldım. İki farklı indiriminden yararlanarak aldım bunları ; kimisi altı buçuk liraya kimisi dört buçuk liraya geldi.
ŞUBAT AYI ALIŞVERİŞLERİM  (GRATİS/MİSSHA /KOKOMA ... )
Pek dipliner  kullanan biri değilim ama bazen çekmek istiyorum elimin altında olması adına uygun fiyatlı olduğu için  Beaulis markasının zoom it ve show it diplinerlarini  aldım tanesi 6 ,5  liraya geldi.
ŞUBAT AYI ALIŞVERİŞLERİM  (GRATİS/MİSSHA /KOKOMA ... )
Bir süredir  almak istediğim physicians formula spotlight aydınlatıcı bazı 26 liraya aldım. Her indirimde gözüm kalıyordu o kadar uyguna bir daha bulamam diye düşünerek satın aldım, yağlı bir cildim var nasıl kullanırım  bilmiyorum ama eldeki duruşuna  bayıldım 😇
ŞUBAT AYI ALIŞVERİŞLERİM  (GRATİS/MİSSHA /KOKOMA ... )
Beaulis  markasının maskaralarını sadece arkadaşlarımdan alıp denemiştim , bir süredir aklımdaydılar. Denemek için ve 5.6 liraya   düştüğü için swipe it maskarasından 7 adet aldım. 4 tanesini arkadaşlarıma hediye ettim. Bir tanesini kullanmaya başladım ve günlük kullanım için oldukça başarılı bulduğum bir maskara oldu. Fiyat performans oranı oldukça yüksek. Yakında sizlerle yorumunu paylaşacağım 🙏 umarım.
Bu indirimden daha çok beaulis  ürünleri aldım anladığınız üzere ; beaulis markasının meşhur close it kapatıcısını yedekledim, far bazını ve kullandığım renkli kaş maskarasının açık rengini de satın aldım.

Wetnwild  markasının meşhur toz pudrasını her indirimde almak istiyordum ama toz pudrayı sevip sevmeyeceğimden emin   olamadığım için elim hiç gitmiyordu battı balık yan gider dedim ve onu da sepetime ekledim. City color kalemlerden kahverengi olanı aldım , açıkçası bu kalemi asansörlü zannetmiştim 😟 
wetn wild kapatıcı ve Loreal krem farı kardeşimin   eşi için aldım. Özellikle   kapatıcının yapısını çok beğendiğini söyledi. Beaulis markasının oje kurutucusunu ve tırnak koruyucusunu da indirimde görmüşken satın almak  istedim. Son olarak  ruj koleksiyonuma ; beaulis  markasının babe ve punch adlı  rujları ile Maybelline markasının beige babe adlı rujunu aldım.
ŞUBAT AYI ALIŞVERİŞLERİM  (GRATİS/MİSSHA /KOKOMA ... )
Bu ay en çok   dudak bakım  ürünleri aldım ve kullandım. Dudaklarım inanılmaz kurumuştu, eve gelene kadar bu kadar çok dudak bakım ürünü aldığımı fark etmedim bile 😅 nyx dudak bakım yağlarını sevdim , gün içinde kullanması güzel oluyor. Vazelin gerçekten başarılı yatarken  kullanmayı seviyorum. Bence onarıcı  bir etkisi de   mevcut. Gratis'te satılan bu mentollü lip balmı ise yapı ve etki  olarak meşhur blistex lip balma benzettim.Dudakları hafif yakıyor ve dolgunluk veriyor. Üzerine  ruj sürmeyi sevdim 🤗
ŞUBAT AYI ALIŞVERİŞLERİM  (GRATİS/MİSSHA /KOKOMA ... )
Dudaklarım gibi  cildim de   kurudu ve cildime nem  vermesi ve bakım yapması amacıyla hada lobo Tokyo markasının meşhur tonik esansını aldım , ilk kullanım için gerçekten su gibi bir yapısı var onu söyleyebilirim. Ben indirimlerle beraber 42 liraya almış oldum. 150 liraya sanırım satılıyor şu anda indirimsiz fiyatını hak ettiğini düşünmüyorum açıkçası😟 
Serum seven biri olarak yeni ülkemize gelen nacific markasının meşhur fresh herb serumundan   aldım. Sanırım 1 milyondan fazla satılmış  olması lazım bu serumun  amazon'da. Cildime verdiği nemi sevdim ilk izlenim olarak onu söyleyebilirim. Daha sonra diadermine markasından ; gece kremi , gündüz kremi ve güneş kremi aldım. Güneş kremini evde durduğum  günlerde kullanırım diye düşünüyorum , bunlar da bir indirim vardı ve tanesi 19.90'a geldi. Nemlendiricileri de her türlü kullanılır diye düşünerek satın aldım açıkçası.
ŞUBAT AYI ALIŞVERİŞLERİM  (GRATİS/MİSSHA /KOKOMA ... )
Ev ihtiyaçları bitmez evde kullanmak için Gratis de  satılan bir Alman markası olduğunu düşündüğüm markanın bulaşık deterjanından aldım. Tanesi 17 liraya düşmüştü ve  içinde  60 tane var. Yaklaşık  iki haftadır bununla bulaşıkları yıkıyorum bardaklarımı  çizmedi  ve temizlemesini sevdim.(çok yağlı kalıntılı bulaşıklarım olmadı bu ara) benri markası yeni köpük temizleyiciler çıkarmış ; denemek için lavabo ve fırın temizleyicisini aldım. Tanesi 5 liraydı ve lavabo temizleyicisine bayıldım ❤️
ŞUBAT AYI ALIŞVERİŞLERİM  (GRATİS/MİSSHA /KOKOMA ... )
Bee beauty markasına biraz daha şans vermek istiyorum. İndirimler varken de ; sıvı saç kremini, durulanmayan saç bakım yağını, deodorantını  aldım. Sıvı saç bakım kremi oldukça başarılı gliss markasından  bence de farkı yok. Benri markasının; bebek şampuanı , bebek temizleme köpüğünü ve el kremini de yeğenim için aldım. El kreminin kokusuna  bayıldık.
ŞUBAT AYI ALIŞVERİŞLERİM  (GRATİS/MİSSHA /KOKOMA ... )
Dove duş jelini   denemek istiyordum, lifi ile  beraber 12 liraya bulunca kaçırmak istemedim. Uyku gözlüğünü çok şirin olduğu için aldım, fırçalarım tozlanmasın diye fırçalığı ve maske tutucuyu da ihtiyacım olduğu için satın aldım. Ayak bakım maskesi ve pratik diş ipi ise her indirimde tekrar tekrar aldığım ürünlerden.
ŞUBAT AYI ALIŞVERİŞLERİM  (GRATİS/MİSSHA /KOKOMA ... )
Son olarak da missha indiriminden Amazon kırmızı kili  içeren maske ve temizleyici köpük aldım. Yağı çok güzel emdiğini söylüyorlar , yazın kullanmak için güzel olabilir diye düşündüm.

Buraya kadar okuyan var mı bilmiyorum ama benim Şubat ayında aldığım ürünlerim bu kadardı. Uygun fiyatlı  çok parçadan oluşan bir alışverişti benim şubat ayında yaptığım alışverişlerim.8 Mart indirimleri de başlıyor kendimi tutacağım ve bir şey almadan mart ayını  atlatmayı planlıyorum Umarım yapabilirim.

Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı hoşçakalın ınstagram'dan beni takip etmeyi unutmayın 😇

1 yorum:

Makyaj Laboratuvarı dedi ki...

Aman tanrım! Harika bir alışveriş olmuş gözümden kalpler çıkarak baktım fotoğraflara. Physicians formula spotlight ve eklips fırçalık aklımda kaldı; benim fırçalığım kırıldı :( Güle güle kullan hepsini