7 Ocak 2016 Perşembe

DİADERMİNE DENGELEYİCİ YÜZ YIKAMA JELİ

Herkese merhaba

Cilt bakımının günlük hayatımda ne kadar önem verdiğimi daha önce ki yazılarım da da bahsetmiştim.Günlük yaşamımda çok fazla ten makyajı yapmıyorum bununla birlikte de cilt bakımını  da ihmal etmiyorum.Sabah akşam yüzümü bir temizleyici ürünle yıkamayı tercih ediyorum. Buğün de size hem ürün bitirme projem de yer alan  hemde günlük rutinim de sürekli kullandığım DİADERMİNE DENGELEYİCİ YÜZ YIKAMA JELİ' nden  bahsetmek istiyorum.


Daha önce DİADERMİNE markasının hassas ve yüksek toleranslı  ciltler için olan yüz yıkama jelini kullanmış ve çok memnun kalmamıştım.Bu  temizleme jelinden ise oldukça memnun kaldım.Normal,karma ve yağlı ciltler için olan bu yüz yıkama jeli oldukça başarılı bir ürün.Cildi makyaj ve kirden oldukça iyi temizliyor ve bunu yaparken de cildi kurutmuyor.Genelde kışın karma olan cildimde kuru olan yanaklarım çok hassas olur ve yüz yıkama jelleri genelde hassasiyete neden olurken bu jelde öyle bir sıkıntıya rastlamadım.Yüzümü yıkarken bir fındık tanesi kadar alıyorum.Koyu kıvamlı olmasına rağmen kısa sürede cilde yayılıyor ve çok güzel köpürüyor.Durulayıp arındırması da oldukça kolay.Kokusu saf su ve salatalık kokusu gibi.


İçeriği de bu şekilde olan  temizleme jelinden oldukça memnunum.İçerikten pek anlamam ama temiz içerikli olmadığını rahatlıkla söyleyebilirim.150 ml boyutu var ve 12 ay kullanım ömrü var.benim severek kullandığım bu temizleme jelini kuru ciltli arkadaşlar hariç herkese öneririm.İçinizde DİADERMİNE DENGELEYİCİ YÜZ YIKAMA JELİ' ni yada herhangi bir DİADERMİNE  temizleme jelini kullanan varsa yorumunuzu bekliyorum.

Hiç yorum yok: