24 Ocak 2016 Pazar

SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM ALIŞVERİŞLER (ROSSMANN,WATSONS,GRATİS,FLORMAR , AVON)

Merhaba kızlar herkese iyi pazarlar;
Bugünkü yazımda size bir kaç gün önce youtube kanalımda paylaştığım videomdan  ve orada gösterdiğim  ürünlerden  bahsedeceğim.Hepimiz alışveriş yapmayı çok seviyoruz değil mi  tabi ki  ben de çok seviyorum ; yılbaşında aldığım kararlardan biri de elimdeki yedek ürünleri tüketmek ve gereksiz ürün almamaktı.Gel görelim ki evdeki hesap çarşıya uymadı ve bir baya bir ürün aldım.Bu videoyu yayınladıktan bir kaç ğün sonra da ( yani buğün) başka bir alışveriş daha yaptım tabi ki.Ne olacak halim bilmiyorum.Ben mi böyleyim yoksa genel olarak bayanlar mı böyle bilen varsa söylesin lütfen acilinden :)
SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM ALIŞVERİŞLER (ROSSMANN,WATSONS,GRATİS,FLORMAR , AVON)

Aldıklarım :

  • Watsons argan yaglı saç maskesi
  • Dalan dolive krem
  • Aseton
  • Gratis Valentina markasının yeşil eyelineri
  • Garnier makyaj temizleme suyu
  • Flormar oje
  • İpana luxe diş macunu
  • Avon care el kremi (2 tane)
  • Avon parfüm
  • Isana lip balm
  • Rival de loop young bb corrector
Benim aldıklarım bunlardı.Kaça aldım ilk yorumlarım nasıl videomu izleyerek öğrenebilirsiniz.Yorumlarınızı bekliyorum.

Size iyi seyirler.

Hiç yorum yok: