16 Nisan 2016 Cumartesi

ESSENCE ALL EYES ON ME MASCARA

ESSENCE ALL EYES ON ME           MASCARA
ESSENCE ALL EYES ON ME   MASCARA  
Herkese merhaba iyi hafta sonları ;
Bugün sizlere son zamanlar da  severek kullandığım ESSENCE ALL EYES ON ME 
         MASCARA 'mdan bahsedeceğim. Essence ürünlerini çok seviyorum hem çok uygun fiyatlı hem de fiyatına göre başarılı ürünleri var.Rujları,maskaraları,ojeleri,kalemleri derken sanırım markanın denemediğim ürünü kalmadı :) sürekli yeni seri çıkarsa da sabit kalan ürünleri de var ve bu maskara da sürekli olan ürünlerinden biri .

ESSENCE ALL EYES ON ME           MASCARA
ESSENCE ALL EYES ON ME   MASCARA  
 Daha önce de ESSENCE markasının başka maskaralarını da  denemiştim ve  onlardan da çok memnun kalmıştım.Bu maskara denediğim diğer maskaralardan farklı olarak ince fırçalı bir maskara ve waterproff özelliğe sahip.

ESSENCE ALL EYES ON ME           MASCARA
ESSENCE ALL EYES ON ME   MASCARA  
Maskaranın özelliklerine ve bendeki etkisine geçmeden önce kirpiklerimden biraz bahsedeceğim biraz:) çapraz uzanan ( evet çapraz) çok uzun olmayan ve orta dolgunlukta kirpiklerim var.Çapraz uzandığı içinde çoğu maskara kirpiklerimi yapıştırıyor ve topaklanıyordu.İlk defa bu fırçayla kirpiklerim kelimenin tam anlamıyla ayrıldı yani bu fırça yapısını çok begendim.Şimdi de maskaradan bahsedelim :)
  • Fırça yapısına aşık oldum benim için yaratılmış sanki ;ince ve plastik yapılı fırçası var be bence çok başarılı.
  • Kirpikleri tek tek ayırıyor ve 3-4 kat sürülse de yapışkanlık yaratmıyor.
  • Aşırı dolgunluk vermiyor sadece kirpikleri iyi ayırıyor ve günlük kullanıma uygun hale getiriyor.
  • Kesinikle waterproff , yüzümü gün içinde 2-6 kez yıkasam da maskaram akmıyor  kalıyor ve krem tarzda, yada misal su tarzında bir temizleyiciyle rahatlıkla çıkıyor.
  • Normal fiyatı 10 tl den az alan bir maskara ve 6 ay kullanım ömrü var.
  • Tek sıkıntısı maskaranın kısa sürede kuruması + aydan önce kesinikle kurur çünkü kuru bir yapısı var maskaranın bu özelliğini sevemedim.
Genel olarak çok severek kullandığım ESSENCE ALL EYES ON ME   MASCARA  ile ilğili yorumlarım bunlardı.Umarım hoşunuza gitmiştir.Kendinize iyi bakın .

Hiç yorum yok: