11 Nisan 2016 Pazartesi

SON ZAMANLARDAKİ YAPTIĞIM KOZMETİK ALIŞVERİŞLERİM

Herkese merhaba ;
Uzun zamandır blogumu ve özellikle youtube kanalımı ihmal ettiğimin farkındayım kusura bakmayın ; inanın çok yoğunum ve uyumaya bile vaktim yok.Bu aralar kendimi rahatlatmak için sadece alışveriş yapıyorum bu bütçemi fazlasıyla sarssa da gardolabım ve kozmetik çekmecem bundan oldukça memnun o ayrı.Tabi sezon sonu  indirimleri de beni gaza getiriyor o ayrı bakalım ne olacak sonum :)
my last cosmetic shopping
SON ZAMANLARDAKİ YAPTIĞIM KOZMETİK ALIŞVERİŞLERİM 
Alışverişimin büyük çoğunluğunu  Rossmann 'dan yaptım sanırım diğer kozmetik mağazalarının içinde en çok Rosmann 'ı seviyorum.Hem çalışanları rahat ve sizi sıkmıyor hemde uygun fiyatlı ürünler bulmak mümkün. Rossmann dışında bir de küçük bir bijuteriden alışveriş yaptım açılışa özel güzel indirimleri vardı.
  1. NİVEA AFTER SHAVE BALSAM:Almazsam olmazdı herkes aldı yorumladı tamamen merak ettiğim için aldım.13 TL idi.(Rossmann)
  2. EMOTİON OCEAN FRESH PARFÜM:Güzel bir parfümdü.Ben severek kullandığım için bir tane de arkadaşıma hediye aldım.12 TL (Bijuteri)
  3. MAYBELLİNE COLOR TATTOO  İMMORTAL CHARCOAL :Mart ayına kadar color tattoo deneyimi olmayan ben şimdiden serinin 4 rengini tamamladım bile :) 9 TL (Bijuteri)
  4. CATRİCE VELVET MATT 070 :Mat far sevmeyen beni bile kendine açık etti.Çok kalıcı ve piğmentli.5,5 TL (Rossmann)
  5. CATRİCE VELVET MATT 030:Çok temiz  açık bir renk.Günlük kullanım için aldım. Eyeliner makyajım da sürekli benimle.5,5 TL(Rossmann)
  6. CATRİCE CAMAUFLAGE CONCELER: İnanılmaz kapatıcı ama bir o kadar koyu yapılı kapatıcıyı çok övüldüğü için aldım.Ama ilk izlenimim pek olumlu değil.Sanırım 11 TL( Rossmann )
Benim son zamanlarda aldığım kozmetik ürünleri bu  kadardı.Umarım hoşunuza gitmişti.Ürünlerle ilğili yorumlarınızı varsa sorularınızı bekliyorum.

Hiç yorum yok: