18 Nisan 2016 Pazartesi

ROSSMANN VE WATSONS ALIŞVERİŞİM (ROSSMANN AND WATSONS HAUL)

Kızlar nasılsınız :)
Bahar geldi ve içimiz ısındı kanlarımız kaynadı sağ olsun mağazalar da indirimlerine başladı.Bu güzel havalarda dışarı çıkmayı ve her yerde dolaşmayı çok seviyoruz. Ben de oldukça seviyorum ve magazalar da dolaşırken mutlaka alacak bir şeyler buluyorum :)Bugün de size bir kaç gündür parça parça yaptığım ROSSMANN VE WATSONS ALIŞVERİŞİM 'den bahsedeceğim.Bunun dışında Gratis'den de bir alışveriş yaptım ve oradan aldıklarımı da sonraki yazımda göreceksiniz :)
ROSSMANN VE WATSONS ALIŞVERİŞİM
ROSSMANN VE WATSONS ALIŞVERİŞİM
Ürünlere geçmeden önce şunu belitmeliyim aldıklarımın hepsi indirimdeydi.İndirimsiz ürün almaya karşı bir alerjim var :)
  1. ISANA MEN YÜZ YIKAMA JELİ:Bu ürünü erkek kardeşim için aldım yağlı bir cildi var ve banyodan banyoya cildini temizliyor ve bende iyi bir abla olarak  onun kullanması için aldım.Çok da uygun fiyatlıydı.Fiyatı :3,60 TL
  2. GOLDEN ROSE RİCH COLOR 05 OJE:Bu ojeden daha önce bende vardı çok severek kullanıyordum ama kaybettim , kaybedince de yenisini aldım.İlk sürdüğüm zaman instagram da paylaşacağım.
  3. ISANA MİSKET LİMONLU EL SABUNU: Rossmanna her gittiğim de hep kokluyordum  ve kokusunu çok seviyordum.Sonunda aldım. 500 ML boyutu  var ve 3 TL fiyatı vardı.Kokusu , köpürmesini çok seviyorum.Başka bir çeşidini de alacağım mutlaka.
  4. CATRİCE METALIK FARLAR 010 VE 020 NUMARA:Bu serinin testerlarını çok sevmiştim.İndirimde olunca da 2 tane kaptım.İkisini 11 TL ye aldım.
  5. PURE BEAUTY BB KREM:Bu krem o kadar popüler ki indirime girdiğinde almazsam olmazdı.Nisan ayının sonuna kadar indirimde ve 18,90 fiyatı var.İçinde 42 koruma faktörü olunca yazın da bolca kullanırım diye düşünüyorum.
  6. RİMMEL LONDON LİKİT RUJLAR:Ambalaj değişikliğine gidiyorlarmış sanırım ve kasa yanında 3 tl ye bulunca iki rengini aldım.Henüz kullanmadım ama bu seriye dair olumlu yorumlar okumuştum.
Benim aldıklarım bu şekildeydi.Ürünleri kullandıkça mutlaka yazılarını yazacağım.Ürünlerle ilğili sorularınız önerileriniz varsa yorumlarınızı bekliyorum :)Görüşene kadar kendinize iyi bakın :)

Hiç yorum yok: