10 Şubat 2017 Cuma

FREEMAN MINT &LEMON CLAY MASK


FREEMAN MINT &LEMON CLAY MASK
FREEMAN MINT &LEMON CLAY MASK
Merhaba güzellikler ;
Umarım iyisinizdir burada inanılmaz bir soğuk var kış soğuk demek soğuk demek ama ben yine de baharı tercih edenlerdenim umarım kısa sürede bahar gelir :) Karma bir cildim olduğu için her mevsim geçişinde cilt bakım rutinimi gözden  geçirmem ve ürünlerimi değiştirmem gerekiyor.Hem yaz hem de kış rutinim de rahatlıkla kullanabildiğim ve bu yönüyle beni çok şaşırtan FREEMAN MINT &LEMON CLAY MASK buğun yazıma konuk olacak.
FREEMAN MINT &LEMON CLAY MASK
FREEMAN MINT &LEMON CLAY MASK
Benim karma bir cildim var T bölgem yağlıyken yanaklarımda pullanma olacak kadar kuru bir yüzüm var.Yazın yağı dengeleyecek ve cildimi temizleyecek  ,kışın ise tüm bunları yaparken T bölgemi kurutmayacak bir kil maskesi ararken bu ürünü buldum ve bulduğum için kendimi çok şnslı hissediyorum.Freeman markasının daha önce hiç bir ürününü kullanmamıştım.Denemek için ilk olarak bu maskesini satın aldım ve beni beklediğimden daha çok memnun etti.Yağlı ciltler için olan bu  kil maskesinin  görüldüğü gibi yeşil bir rengi var ,  bu rengini  içinde bulunan naneden alıyor  ve tüm yüze uyguladığımız zaman yeşil bir şirin oluyorum :)
FREEMAN MINT &LEMON CLAY MASK
FREEMAN MINT &LEMON CLAY MASK
İçeriği de bu şekilde ,görüldüğü gibi paraben içermiyor.Piyasadaki temiz içerikli ürünlerden biri.Miktar olarak 175 ml boyutuyla oldukça uzun süre dizi idare ediyor.Benim haftada en az 1 kez kullandığım ve cildimi kurutmadan güzelce temizleyen ,yağı dengeleyen bu ürünü çok sevdim.

FREEMAN MINT &LEMON CLAY MASK ı eczanelerde ,bazı Watsonslarda bulabilirsiniz.Benim maskeyle ilğili söyleyeceklerim bu kadardı.Sizin FREEMAN ürünlerinizden denediğiniz bana önerebileceğiniz   bir maske varsa yorum olarak bırakmayı unutmayın.Yeni yazılarımdan haberdar olmak için kanalıma abone olmayı unutmayın kendinize iyi bakın :)

Hiç yorum yok: