11 Mayıs 2017 Perşembe

BEE BEAUTY MİSS VIOLETTE PARFÜM


Herkese merhaba
Umarım iyisinizdir. Dışarıda mis gibi bir hava var ve insanın içini kıpır kıpır yapıyor gezmek dolaşöak geliyor insanın içinden ,Buğün sizlere  bu mis gibi havalara yakışacak bir parfüm incelemesiyle jarşınıza geçtim .BEE BEAUTY MİSS VİOLETTE parfüm GRATİS'in  biz bloggerlara yılbaşı hediyesiydi ve geldiğinden beri elimden düşmedi.
BEE BEAUTY MİSS VIOLETTE PARFÜMe
BEE BEAUTY MİSS VIOLETTE PARFÜM
Parfüm yorumlarıma geçmeden şunu belirteyim bu benim gratis den aldığım ilk hediyeydi ,daha önce de  başka bir bee beauty ürünü yollamışlardı ama biz evde olmadığımız ve sevğili kapı komşumun yanlış yönlendirmesi sonucunda o kutuma kavuşamamıştım  maalesef.O nedenle ilk kez kutu gelince çok heyecanlandım beklemediğim bir kutuydu.Yani neye göre yoluyorlar bilmiyorum.Bu parfümü instagram da her paylaştığımda çok soru alıyorum onlara açıklık getirmek istedim.
Şimdi parfümle ilğili yorumlarıma geçebiliriz,Parfüm mor bir şişe içinde geliyor ve 50 ml boyuta sahip.Cam şişesi var.Mor rengin ne kadar asil bir renk olduğunu da söylemeden geçemeyeceğim.

BEE BEAUTY MİSS VIOLETTE
BEE BEAUTY MİSS VIOLETTE PARFÜM
Koku tarifim kötü olsa da parfümde yasemin kokusu baskın ve az da olsa gül kokusu alıyorum.Yaz yada kış kokusu diye sınıflamaya uygun bir parfüm degil bence.4 mevsim rahatlıkla kullanılabilecek bir kokusu var.Benim kokuyla aktifleşen migrenim olmasına rağmen parfümün kokusu ne ilk sıktığım zaman nede sonrasında beni rahatsız etmedi.
Kalıcılığını ,tenimle birleştiğinde ortaya çıkan kokuyu çok seviyorum.Bittikçe alacağım bir parfüm oldu diyebilirim.

Sadece Gratis mağazalarında ve genellikle kasa arkasında bulunan BEE BEAUTY MİSS VIOLETTE PARFÜM ile ilğili yorumlarım bunlardı umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Hiç yorum yok: