1 Mayıs 2017 Pazartesi

FLORMAR MONA EYESHODOWS - ORANGE GOLD -

FLORMAR MONA EYESHODOWS - ORANGE GOLD -
FLORMAR MONA EYESHODOWS - ORANGE GOLD -
Herkese merhaba :) Nasılsınız bayanlar
Sonunda bahar ayı geldi ve havalar ısındı yasasın :).Havaların ısınmasıyla her şey renklendi ısındı sımsıcak oldu.Bende bu renklenme  akımına kapıldım ve baharın gelmesiyle benimde makyajım olabildiğince renklenmeye başladı.Bu renklenmeye ben iten FLORMAR MONA EYESHODOWS - ORANGE GOLD -  oldu  kendisini kullanmaya başladığımdan beri sürekli renkli makyajlar yapar oldum :)
FLORMAR MONA EYESHODOWS - ORANGE GOLD -
FLORMAR MONA EYESHODOWS - ORANGE GOLD -
Normalde çok renkli makyaj yapmam  daha doğal tonları tercih ederim ama bu ara göz makyajım da turuncu ağırlıklı makyajlar yapar oldum.Genel makyaj anlayışım nude bir göz makyajı yap ,sivilcelerini kapat ve borda yada renkli bir sür çıktı.Bir arkadaşımın itibiriyle sıkıcı makyajıma hareket katmam gerekiyordu elimde olan ama kullanmaya korktuğum farımı kullanmaya başladığımdan beri çok şey kaçırdığımı anladım :)
Koyu kahve göze turuncu - kahve tonlarındaki makyaj çok yakışıyormuş göz rengini daha da ortaya çıkarıp hoş bir g örüntü koyuyormuş benden söylemedi.İlerleyen günlerde yaptığım makyajımın videosunu da sizlerle paylaşacağım  söyleyeyim şimdiden :)
FLORMAR MONA EYESHODOWS - ORANGE GOLD -
FLORMAR MONA EYESHODOWS - ORANGE GOLD -
Rengini çok sevdiğim farın yapısı da bir o kadar güzel.Tek dokunuşta rengini veriyor ve base kullanmadan da 8-9 saat kalıyor sonrasında bozulmalar başlıyor.Hem elimle hem fırçayla uyguladım   her şekilde rahat rahat kullanılabiliyor uygulamada zorluk yaşatmıyor.Karıştırmaya elverişli bir yapısı var.Fiyatı değişmekle birlikte sıklıkla 5 tl ye satılıyor o dönemlerde mutlaka bakın deneyin derim .
Benim genel olarak FLORMAR MONA EYESHODOWS - ORANGE GOLD - e ilğili deneyimlerim bunlardı sizin de yorumlarınız beklerim :)

Hiç yorum yok: