10 Haziran 2018 Pazar

NİVEA BESLEYİCİ VÜCUT SÜTÜ-ÇOK KURU CİLTLER İÇİN

Herkese merhaba
Daha önce bahsetmiştim;yağlı bir cilde ve yağlı saçlara sahibim.Bununla beraber boynumdan aşağısı ise inanılmaz kuru bir yapıda.Özellikle kış aylarında pul pul dökülen cildim sebebiyle çok zorluk yaşıyorum.Bugün size bahsedeceğim NİVEA BESLEYİCİ VÜCUT SÜTÜ benim tesadüf eseri denediğim ve 2018 kışının vazgeçilmez ve kurtarıcı ürünü oldu.
NİVEA BESLEYİCİ VÜCUT SÜTÜ
NİVEA BESLEYİCİ VÜCUT SÜTÜ

Yaz kış vücut  kremleri,body butter tarzı ürünlerle özellikle banyo sonrasında resmen pehlivan gibi yağlanıyorum. Tüm ürünlerin vücuda sürümü ve iyice emilmesi en az 15 dakika mı alıyordu ama bu bile benim için bazı dönemlerde yetersiz kalıyordu.Bir deodorant alışverişimde NİVEA BESLEYİCİ VÜCUT SÜTÜ deodoranta yapışık bir şekilde satılıyordu.Daha önce bir yerlerde yazısını okuduğumu hatırlamış ve o sebeple de denemek için bu seti almıştım.O kadar memnun kaldım ki ertesi gün 5 tane daha o deodorat setinden satın aldım. İyi ki almışım.Bazen tesadüf ederi keşfettiğiniz şeyler asıl istediğiniz şeyler olabiliyor.
NİVEA BESLEYİCİ VÜCUT SÜTÜ
NİVEA BESLEYİCİ VÜCUT SÜTÜ

İçinde badem yağı olan bir vücut sütünün bu kadar güzel nemlendireceği  ve verdiği nemin benim için bile yeterli olacağı aklımın ucundan geçmezdi.Eskiden her gün özellikle kol ve bacaklarıma nemlendirici uygulamak zorundayken bu ürünü kullandığım dönemde gün aşırı her duştan sonra yapmaya başladım.Bu süre zarfında cildim yumuşacık kalmaya devam etti ve pamuk gibi oldu.Pul pul dökülmeler azaldı.
NİVEA BESLEYİCİ VÜCUT SÜTÜ
NİVEA BESLEYİCİ VÜCUT SÜTÜ
Hızlı emilen formülü ,uygulama kolaylığı mis gibi Nivea kokusuyla benim favori nemlendiricim oldu.Tüm kış boyunca 250 ml'lik üründen 3 tane bitirdim ve dördüncüsünü kullanıyorum.Büyük boylarının nerede satıldığını  biliyorsanız bana yorum olarak bırakmayın büyük boyunu almayı düşünüyorum.
Benim şimdilik NİVEA BESLEYİCİ VÜCUT SÜTÜ ile ilğili söyleyeceklerim bunlardı.Umarım hoşunuza giden faydalı bir yazı olmuştur.Sonraki yazımda görüşene kadar kendinize iyi bakın hoşçakalın :)

1 yorum:

YD dedi ki...

Güzel ürüne benziyor denemek lazım, sevgiler..