31 Mayıs 2018 Perşembe

RİVALDELOOP İNTENSE EYELİNER -02 WALNUT

Herkse merhaba;
Hayırlı ramazanlar efendim ,ramazan ayı resmen bereketiyle geldi benim için diyebilirim.Bir aydan fazla süredir aradığım favori göz kalemimi sonunda buldum.Makyaj masamın altından çıktı oraya nasıl girdi neden bu vakte kadar baktım da göremedim bilmiyorum ama sonunda buldum ve çok mutluyum.Bir ara yenisini alıp yedek yapacağım o kadar seviyorum.Yedek yapacağım dediğim bu kalem nedir merak ediyorsanız söyleyeyim RİVALDELOOP İNTENSE EYELİNER -02 WALNUT rengi ,özellikle alt kirpik diplerime uygulamaktan hoşlandığım en güzel kalemim.
RİVALDELOOP İNTENSE EYELİNER -02 WALNUT
RİVALDELOOP İNTENSE EYELİNER -02 WALNUT
Aslında elimde bu tonlarda çok fazla göz kalemi olmasına rağmen bu kalemi akmaması yönünden çok sevdim.Benim gözlerimde kalem akıyor arkadaş ne sürersem süreyim ,eğer bir kalem az akıyorsa o kalem alınır ve baş tacı yapılır bu kalemde onlardan biri işte.
Yaptığım göz makyajı en az 18 saat nöbet şartlarında kımıldamadan kalması gerekiyor işte o günler için bu kalem benim kurtarıcım.İlk 8 saat yüzümde hiç kımıldama yok tabi bu ara koşturma işindeyiz iş hayatı hastane ortamı malum sonra bir bakıyorum çok hafif bozulmaya terden akmaya başlamış o zaman biraz tazeliyorum.Sonrası hiç bir şey olmamış gibi eve gelene kadar dayanıyor.Daha ne ister ki bir insan bir kalemden ;
RİVALDELOOP İNTENSE EYELİNER -02 WALNUT
RİVALDELOOP İNTENSE EYELİNER -02 WALNUT
Çok hafif grilik bulunduran harika bir kahve rengi,elimde çok fazla kahve renkli göz kalemi olduğu için bu kalemi kullanmam biraz geç olmuştu.Geç keşfettiğim için kendime kızıyorum.Alt kirpik diplerim de kullandım ,göz içlerimde kullandım eyeliner gibi çekip dağıttım her şekilde başarılı ama ben en çok alt kirpik diplerim de sevdim.Göz içlerimde ve üst kirpik diplerim de siyah kalem kullanmayı daha çok seviyorum.
Benim severek kullandığım ve ilk fırsatta yedeklemeyi düşündüğüm RİVALDELOOP İNTENSE EYELİNER -02 WALNUT kalemle ilgili yorumlarım bu şekildeydi.Asansörlü yapısı ve uygun fiyatıyla çevresinde ROSSMANN mağazası bulunun herkesin denemesi gereken bir göz kalemi olduğunu düşünüyorum.Başka renklerine de şans vereceğim .

Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı ,sonraki yazımda görüşene kadar kendinize iyi bakın hoş çakalın :)

2 yorum:

larcencielblog dedi ki...

Yalnız rengi tam benim sevdiğim gibi bir kahveymiş, bayıldım!!! Akmaması da harika, aklımda olacak kesinlikle. Sevgiler!

ilke Çevik dedi ki...

Rengi çok güzelmiş buna bir bakayım <3