19 Mayıs 2018 Cumartesi

AVON GLİMMER STİCK FLİCK EYELİNER -SKY RENGİ


 Herkese merhaba
Tüm gençlerin ve kendini genç hissedenlerin 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlu olsun.Atamızı anmayı bugün de unutmayalım.

Avon ürünlerini kullanmayanlarınız kaldı mı acaba ,hepimiz hayatımızın bir döneminde Avon'dan ürün almış ve kullanmışızdır.Ben hala da kullanmaya devam ediyorum.Sevdiğim ürünleri var ve özellikle parfümleri ve asansörlü göz kalemlerini çok seviyorum. Bugün de sizlere Avon'dan aldığıma ama hiç sevemediğim bir söz kaleminden bahsetmek istiyorum.

AVON GLİMMER  STİCK FLİCK EYELİNER
AVON GLİMMER  STİCK FLİCK EYELİNER -SKY RENGİ
Genellikle çevremdeki insanlar Avon temsilcisi oluyorlar,kalabalık ve çoğunluğu kadınlardan oluşan bir mesleği icra edince Avon temsilcisine ulaşmak zor olmuyor benim için.Bu göz kalemini yeni çıktığı ve şekli  farklı olduğu için almıştım.Rengini de yazın severek kullanırım diye düşünmüştüm.Yazın renkli göz kalemlerini alt kirpik  diplerime çekmeyi seviyorum.
AVON GLİMMER  STİCK FLİCK EYELİNER
AVON GLİMMER  STİCK FLİCK EYELİNER -SKY RENGİ
Şekli  yeni çıkan kaş kalemlerinin şekli gibi olunca ilğimi çekmişti.Sürümü daha kolay olur. Eyeliner olarak da rahat kullanırım diye düşünmüştüm.Gel gelelim durum böyle olmadı.
AVON GLİMMER  STİCK FLİCK EYELİNER
AVON GLİMMER  STİCK FLİCK EYELİNER -SKY RENGİ
Rengi ne kadarda güzel bir mavi renk değil mi. İçinde belli belirsiz ışıltılar var ama rengi opak bir şekilde uygulamak çok zor.Bir kaç kat sürmen gerekiyor.Bu hem vakit alıyor hemde sert bir kalem olduğu için can yakıyor. Görülebiliyor mu bilmiyorum ama ben bu resmi çekerken bile kalem kırıldı.Daha önce hiç bir Avon göz kalemiyle böyle bir sıkıntı yaşamamıştım.Bu kalemse resmen kırıla kırıla bitti.Çevremde bu seriden kalem kullanan diğer insanlara da sordum.Bu seriyi seven çok az ,eşit renk vermiyor ve kısa sürede kırılıyor. Avon'dan asansörlü bir göz kalemi alacaksanız normal serisine bakmanızı tavsiye ederim.Bu GLİMMER  STİCK FLİCK  kalemlerin şekli güzel olsa da yapısı benim için sınıfta kaldı.Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı. Umarım faydalı olmuştur.Şimdilik hoşçakalın kendinize iyi bakın :) 

1 yorum:

larcencielblog dedi ki...

Bende bu kalemlerin gümüş ışıltılı bir siyahı var ama ben onda böyle zorlanmamıştım... belki de ürün kurumuştur ama talihsiz olmuş tabii... çok sevgiler.