15 Mayıs 2018 Salı

ORİFLAME THE ONE SERİES LİP PALETTE

Herkese merhaba
Yaz iyice kendini göstermeye başladı ,tatil heyecanı da iyice arttı ,benim gibi tatile gittiğin de yanında her şeyi taşıyan  insanlardansanız size bugün harika bir ürün anlatacağım.Tek bir palet  çantamdaki bir kaç ürünün çıkmasına sebep oldu, resmen çantam hafifledi.
ORİFLAME THE ONE SERİES LİP PALETTE
ORİFLAME THE ONE SERİES LİP PALETTE 
Oriflame the one serisini bilmeyen yoktur sanırım daha önce eyeliner ve rujunu denemiş ve çok sevmiştim.Seride çok fazla ürün çeşiti var ,daha önce denediklerimi  de sevdim ama bu palet içlerinde en sevdiğim oldu.
ORİFLAME THE ONE SERİES LİP PALETTE
ORİFLAME THE ONE SERİES LİP PALETTE 
Aslında çok küçük gibi duran bu paletin içinde uç farklı renkte krem ürün var.Bendeki palette renkler bu şekilde tam yaza yakışır çok tatlı renkler.Krem ürünleri uygulamak için fırçası ve kapak kısmında aynası da var ki çok şık tasarlanmış bir palet olmuş bu haliyle.
ORİFLAME THE ONE SERİES LİP PALETTE
ORİFLAME THE ONE SERİES LİP PALETTE 
Paletteki renklerin swatch yapılmış halleri de bu şekilde ;birbirine çok benzeyen renkler ama dudakta biraz farklı duruyorlar.Yazın daha hafif  rujları sürmeyi sevdiğim için bu paleti çok sevdim.Bir yere gittiğim vakit bu paleti çantama atıyorum.Bir rimel bir göz kalemi ve bu palet ve benim makyajım tamamlanmış oluyor.
Parmağıma ürünü alıp önce dudağıma sonra da yanaklarıma sürüyorum.Tek bir ürünle iki işlem bitmiş oluyor.Renkler yazın benim elimde düşmeyen renkler olunca ve hem dudakta hemde yanaktaki kalıcılıkları iyi olunca seyahatler işin elimden düşmeyen bir palet haline gelmesini sağlıyor  bu paletin.
Yazın bu tarz renkleri ve çok işlevsel ürünleri  seviyorsanız ORİFLAME THE ONE SERİES LİP PALETTE ' e bir şans vermenizi öneririm.İndirim dönemlerinde çok güzel bir fiyata iniyor.
Palete ulaşmak için ;Oriflame.blogger/burdan/ sayfasına ulaşabilirsiniz.

Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı.Sonraki yazımda görüşen kadar kendinize iyi bakın hoşçakalın :)

3 yorum:

www.yagmurvil@blogspot.com.tr dedi ki...

güzel bir palet bu iyi günlerde kullanın bende beklerim blogumu izlemeye gfc takibe:) yagmurvil.blogspot.com.tr

larcencielblog dedi ki...

Bunun mercan tonlarında olanı benim de aynı şekilde işime yarar gerçekten. Güzel günlerde kullanman dileğiyle, sevgiler!

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Hafifmiş rengi sevdim aslında,guzel gunlerde sürüştür.