8 Ağustos 2018 Çarşamba

LOREAL SAF KİL DETOX YÜZ TEMİZLEME JELİ


LOREAL SAF KİL DETOX YÜZ TEMİZLEME JELİ
LOREAL SAF KİL DETOX YÜZ TEMİZLEME JELİ
Merhaba güzel bayanlar
Yazın cilt problemi artan ve sıkıntı yaşayanlar  el kaldırsın lütfen sanırım o grubun başını çekerim.Yazın cilt bakımına daha fazla önem  verip daha fazla arındırıcı ürünler  kullanıyorum.Şu anda cilt bakım rutinimi komple değiştiriyorum biraz daha yerine oturunca sizlerle paylaşacağım.Bu sırada kullandığım LOREAL SAF KİL DETOX YÜZ TEMİZLEME JELİ ile lğili yorumlarımı sizlerle paylaşacağım.
LOREAL SAF KİL DETOX YÜZ TEMİZLEME JELİ
LOREAL SAF KİL DETOX YÜZ TEMİZLEME JELİ
Yaz yaklaştıkça kil özlü ürünlerin reklamları artmaya kil içerikli ürünleri markalar çıkarmaya başladı.Sanırım yaklaşık 6 ay öncesine kadar siyah ürünler bu kadar yayğın değilken şimdi her şeyin siyahı çıktı.Bu temizleme jeli benim denediğim ilk siyah temizleme jeli olduğu için ve çok övüldüğü için beklentim çok yüksekti beklentimin çok altında kaldı.Daha başarılı siyah bir temizleme jeli keşfettim  onu da  ilerleyen günlerde sizlerle paylaşacağım 
LOREAL SAF KİL DETOX YÜZ TEMİZLEME JELİ
LOREAL SAF KİL DETOX YÜZ TEMİZLEME JELİ
Rengi bu şekilde simsiyah ve akışkan hatta fazla akışkan bu resmi çekerken zorlayacak kadar akışkan bir temizleme jeli.İçinde 3 farklı kil özü içerdiği ve detox etkili olduğunu  söylediği için benim ilk dikkatimi çeken bu vaatleri  oldu.Bu ürünü kullandığımda havalar henüz daha ısınmamıştı ve benim cildim karmaydı bu kadar yağlı değildi ona göre yorumlayacağım.
  • Cildimi arındırma konusunda çok kötüydü,Gıcır gıcır hissini bırakın köpük gibi hafif bir temizleme ürünüyle yıkanmış gibiydi cildim.Karma yada yağlı ciltler için yetersiz bir temizle jeli kuru cildiniz varsa  germeden temizliyor ama yeterli bir temizlik hissi vermiyor.
  • Cildini double cleanser denilen yöntemle  temizliyorum hiç bir zaman makyajımı tek başına temizleme jeliyle çıkarmaya çalışmadım ama elimdeki swatchları bile çıkaramadı o konuda da başarılı değildi.
  • Dokusu çok akışkan o nedenle kullanırken çok zorlanıyorsunuz aldığınız zaman hemen uygulamak gerekiyor yoksa akıp gidiyor.
  • Lavaboya aktığı zamansa temizlemesi çok zor olduğunu söylemeliyim.Bu güne kadar kullandığım en zor temizleme jeliydi. Elinizle ovmak gerekiyor yoksa suyla direkt akıp gitmiyor.Kullandığım diğer iki siyah temizleme jelinde böyle bir sıkıntı yaşamadım.
LOREAL SAF KİL DETOX YÜZ TEMİZLEME JELİ
LOREAL SAF KİL DETOX YÜZ TEMİZLEME JELİ
İçeriğini merak edenler vardır diye paylaşmak istedim.İçeriği de güzel olmayan bir ürün olduğu için tekrar almak istediğim bir ürün olmadı.İçeriğe çok takılan biri olmasam da bundan sonra daha temiz içerikli ürünler kullanmak istiyorum. Rutinimi düzenlemeye çalıştığım için yeni aldığım ürünlerde dikkat ettiğim bazı özellikleri bu ürün karşılamıyor.Bu temizleme jelinin maskesi olsa da onu da almayı düşünmüyorum.Elimdeki ürünleri kullanıp bitireceğim ama tekrar alacağım bir temizleme ürünü olmadı.Benim LOREAL SAF KİL DETOX YÜZ TEMİZLEME JELİ ile ilğili yorumlarım bu şekildeydi.Sizlerin yorumlarını bekliyorum.

Hiç yorum yok: