2 Ağustos 2018 Perşembe

LE PETİT MARSEİLİAİS BODY OİL -SHEA BUTTER&ALEO ASPİR YAĞI


LE PETİT MARSEİLİAİS   BODY OİL
LE PETİT MARSEİLİAİS   BODY OİL -SHEA BUTTER&ALEO ASPİR YAĞI 
Merhaba bayanlar ;
Yaz tatili başladı mı benim tatilim bitti bile önümüzde yıl mart ayına kadar tekrar iznim yok maalesef ,tüm yıl beklediğimiz tatil hemencecik bitiyor ne yazık ki.Suların ısınmasını fırsat bildim ve denize gittim bu yıl biraz fazla bacaklarımı bronzlaştırdım mı bilmiyorum ama inanılmaz kurudu normal nemlendiriciler yetersiz gelince kışın aldığım ve severek kullandığım LE PETİT MARSEİLİAİS   BODY OİL  'e geri döndüm beni yanıltmadı ve çok işime yaradı.

LE PETİT MARSEİLİAİS   BODY OİL
LE PETİT MARSEİLİAİS   BODY OİL 
Adını söyleyemediğim bu markanın bugüne kadar kullandığım çoğu cilt bakım ürününden çok memnun kaldım.Yaz kış aşırı kuru kollarım ve bacaklarım olduğu için kışın Gratis'de dolaşırken satıcı bayanın önerisiyle bunu almıştım ve iki tane bitirdim.Bu güne kadar kullandığım çoğu bakım yağı beni hayal kırıklığına uğrattı  maalesef.Bu ürünü de alırken büyük bir beklentim yoktu ve beni çok şaşırttı.Kışın kullandığım zamanlarda hızlı emilmesiyle ve verdiği nemle beni çok mutlu ediyordu.Gün aşırı kullanmam yeterli geliyordu.O zaman onarıcı etkisini anlamamıştım ama yanan bacaklarım ve kollarımda onarıcı etkiyi gördüm diyebilirim.
LE PETİT MARSEİLİAİS   BODY OİL
LE PETİT MARSEİLİAİS   BODY OİL
Pompalı bir şişesi var bu kullanımını oldukça kolaylaştırıyor. Çok az bir kısmı bile geniş bir alanı nemlendirmeye yetiyor.Hızlı emiliyor yapışkanlık hissi bırakmıyor,sahilde uygularsanız sonrasında kum biraz yapışıyor. Normal  sprey formdaki nemlendiricilerden kullanımı daha zor ama onlardan kat ve kat daha iyi nem veriyor.Güneşten yanan ve kaşınan tenimi çok güzel nemlendirdi ve  kaşıntıyı aldı.Çok severek kullandım.Yaz kış severek kullanacağım bir yağ olduğunu söylemeliyim.Bence tek kötü yanı biraz akıtması onun dışında herhangi bir sorunu olduğunu düşünmüyorum.
Benim yorumlarım bu şekildeydi umarım faydalı olmuşumdur.Şimdilik söyleyeceklerim bunlardı hoşçakalın :)

Hiç yorum yok: