28 Temmuz 2018 Cumartesi

LOREAL ELSEVE MUCİZEVİ CİLT BAKIM YAĞI -DENGELEYİCİ

Herkese merhaba
Loreal'in çıkardığı mucizevi yağ furyası önce saçta sonrada cilt bakımında hızla yayıldı.Herkes bu yağları kullanmaya başladı.Benim cilt yapımla alakalı olarak çekinerek yanaştığım bir moda olsa da yüz bakım yağları sonunda denedim ve açıkçası pek de anlaşamadım. Bugüne kadar sadece LOREAL ELSEVE MUCİZEVİ CİLT BAKIM YAĞI 'nı denemiş olsam da başka bir markayı alıp almamakta kararsızım.
LOREAL ELSEVE MUCİZEVİ CİLT BAKIM YAĞI
LOREAL ELSEVE MUCİZEVİ CİLT BAKIM YAĞI
Benim kullandığım aslında karma ve yağlı ciltler için çıkan dengeleyici yüz bakım yağı ,benim cilt tipime uyuyor ama yağ olduğu için mi yoksa benim cildim bu ürünü ememeyecek kadar yağlı olduğu için mi bilmiyorum cildimle asla tam olarak bütünleşmiyor hem bir maske hissi veriyor bu histen de pek hoşlanmıyorum.
LOREAL ELSEVE MUCİZEVİ CİLT BAKIM YAĞI
LOREAL ELSEVE MUCİZEVİ CİLT BAKIM YAĞI -DENGELEYİCİ 
Damlalıklı,kullanımı kolay tasarımı oldukça şık bir ambalajı olan güzel bir cilt bakım yağı aslında ,çevremdeki kullanan herkes çok memnun,Onlarında güzel yorumlarını duyunca indirim döneminde satın aldım ve yaklaşık 6 aydır bende olmasına rağmen yaklaşık 10 defa ancak kullanabildim.Bir çok şekilde kullanmaya denedim ama benim cildime uymadı maalesef.
Cilt bakım rutinimi değiştirmeye ve korelilerin bakımı ile türk bakımını birleştirip ortaya karışık bir bakım rutini oluşturuyorum hala tam oturtamadım ama çok basamaklı ,birden fazla ürün kullanımına alıştım.Haliyle bu ürünün kullanmak bana zor gelmiyor ama cildime uymayınca da uymuyor maalesef.

Bu ürünü faklı şekillerde denedim mesela ;
  • Sabahları nemlendirici öncesi kullandım nemlendiricim bile bunun yüzünden emilmedi.
  • Makyaj masama aldım makyaj altına kullanayım dedim ten ürünleri bir türlü yüzüme oturmadı.
  • BB kremlerimle karıştırdım yapılarını mahvetti yağlandırmayan ürün yağlandırdı.
  • Akşam rutinim de serum yerine kullandım olmadı.
  • Banyodan sonra tek bu ürünü kullandım verdiği nem yetersiz geldi ama cildimden de tam olarak emilmedi.
  • Kil maskesi sonrası kullandım o zaman verdiği em yetersi olsa da emildi kilin verdiği gerginliği birazcık azalttı.
Benim kil maskelerinde kullanmaya başladığım ve kuruyan ürünlerimi çözerim belki diye elimde tuttuğum bir ürün oldu.
LOREAL ELSEVE MUCİZEVİ CİLT BAKIM YAĞI -DENGELEYİCİ
LOREAL ELSEVE MUCİZEVİ CİLT BAKIM YAĞI -DENGELEYİCİ 
İçerik olarak da çok sevmediğim kendi işlevini yerine getirmediği için başka işlevlerde kullandığım bir ürün oldu.Kullanma tarihi bitmeden kullanıp bitireceğim ürün ziyan olmasın diye hiç olmazsa el bakım yağı olarak kullanacağım ama bir daha almayacağım bir üründü.Kimseye almasını önermiyorum.benim yorumlarım bunlardı sizin cilt bakım yağlarıyla imtihaniniz nasıl geçti sevdiğiniz bir yağ olduysa lütfen cilt tipinizle birlikte bana yorum olarak bırakın :)

1 yorum:

Elif dedi ki...

Bende rimelimin içine damlattım mahvetti