7 Temmuz 2018 Cumartesi

HM CREAM EYESHADOWS -CHAMPERS-

HM CREAM EYESHADOWS -CHAMPERS-
HM CREAM EYESHADOWS -CHAMPERS-
Merhaba güzel bayanlar
Sımsıcak içimizi ısıtan ama bir o kadar da erimemize sebep olan yaz geldi sonunda. Haziran ayında doğmuş olsam da pek yaz insanı olduğumu söyleyemem sonbahar mevsimini daha çok seviyorum nedendir bilmesem de.Normal zamanlarda da makyaj yapmaya üşenen ama  yaptığım zaman tam göz makyajında abartıyı seven biri olarak makyajımın erimesine gıcık  oluyorum.Yüzümden başka terleyen bölgelerim olmadığı için yaz mevsiminin bitmesini sabırsızlıkla bekliyorum itiraf ediyorum.Yazın tüm bu akma ve terleme sebebiyle daha çok krem ürünleri tercih ediyorum. Buğün de size elimdeki krem farlar içinde kuşkusuz en sevdiğim ve en çok kullandığım krem farımdan yanı HM CREAM EYESHADOWS -CHAMPERS- 'dan bahsedeceğim.
HM CREAM EYESHADOWS -CHAMPERS-
HM CREAM EYESHADOWS -CHAMPERS-
Krem far olarak geçmesine bakmayın yapısı krem köpük arası bir kıvamda ve oldukça piğmentli.Bu güzelim farı meşhur HM indirimlerinden birinde 5 TL'ye aldığımı düşününce aslında sizlerle daha önce paylaşmam lazımmış şimdi onu anladım kusura bakmayın :) Elimde serinin 6 rengi daha olsa da tonundan kaynaklı işlerinde en sevdiğim bu.Tam bir şampanya rengi ve göz kapagını nötrlemede çok başarılı.Tek başına bu ürünü kullanmadığım ve ışıltılı bir far kullanacağım zaman bu farı base olarak da çok sık kullanıyorum.
HM CREAM EYESHADOWS -CHAMPERS-
HM CREAM EYESHADOWS -CHAMPERS-
Umarım rengi tam yansıta bilmişimdir. Mat bir far değil ama içindeki ışıltılar da buram buram bağırmıyor.Çok temiz her zaman kullanılabilecek piğmentli bir krem far.Yaz aylarında daha çok kullansam da 5 dakika evden çıkmam gerektiği zaman bu ürünü hemen elimle dağıtıyorum ve bolca rimel sürüp dışarıya çıkıyorum Tüm gün göze batacak bir çizgilenme yapmadan  gözümde kalıyor.Söylemeden edemeyeceğim yağlı bir göz kapağım var bende hemen hemen her far çizgilenme yapar.Sahip olduğum onca far  içinde  en az çizgilenmeyi HM krem farlar yapıyor o nedenle bu seriyi çok seviyorum.
Uzun süre kalıcı ve çizgilenmeye sebep olmayan normal fiyatları da uygun olan ama indirimde tadından yenmez bir fiyata düşen HM CREAM EYESHADOWS -CHAMPERS-ile ilğili yorumlarım bu şekildeydi. Umarım faydalı olmuşumdur.Şimdilik hoşçakalın.

Hiç yorum yok: