14 Temmuz 2018 Cumartesi

ESSENCE LASH & BROW GEL MASCARA


ESSENCE LASH & BROW GEL MASCARA
ESSENCE LASH & BROW GEL MASCARA
Herkse merhaba 
Essence ürünlerinin uzun zamandır deniyorum ve çoğu ürününü çok severek kullanıyorum.Elimdeki ürünleri de zamanı geldikçe sizlerle paylaşıyorum .Buğün de sizlere şeffaf kaş jeli olarak piyasada benim denediğim en başarılı ve uygun fiyatlı kaş maskarası olan ESSENCE LASH & BROW GEL MASCARA ile ilğili yorumlarımı paylaşmak istiyorum.
ESSENCE LASH & BROW GEL MASCARA
ESSENCE LASH & BROW GEL MASCARA
Normal hayatımda (normal hayat olmayan hayat nasıl oluyor acaba ! )  kaşlarımı doldurmadığım dönemlerde şeffaf bir kaş jeliyle kaşlarımı tarıyordum.Yaklaşık 2 aydır ise kaşlarımı doldurmaya ve şeffaf bir kaş jeliyle  doldurmaya özen gösteriyorum.Kaşlarım seyrek kıllı  ve maalesef arası boşluklu olduğu için doldurmam gerekiyor ve doldurduğunda daha güzel bir görüntüye sebep oluyor ama buda zaman alıyor.genellikle bunu yapmaya üşeniyor ve Essence kaş jeliyle tarayıp dışarı çıkıyorum.Eğer dolduracaksam da yeni aldığım loreal kaş pomadı ile dolduruyorum.Onu henüz deneyimleme aşamasındayım daha fazla kullanıp sizlerle yorumlarımı paylaşacağım.
ESSENCE LASH & BROW GEL MASCARA
Bu kaş jeli sadece kaşlarda değil aynı zamanda kirpiklerde de kullanılabiliyor ben hiç kirpiklerimde kullanmadığım için o konudaki başarısı hakkında bir yorum yapamayacağım. Kaşlarım da o kadar çok kullandım ki neredeyse bitti diyebilir,m.İlk Rossmann ziyaretimde yenisini almam gerekiyor bunun farkındayım.Bitmesi sizi korkutmasın hızlı biten bir ürün değil ben bu maskarayı yaklaşık 1,5 yıldır kullanıyorum ancak bu seviyeye getirebildim.
ESSENCE LASH & BROW GEL MASCARA
Kirli bir görüntüyle sizi baş başa bıraktım kusura bakmayın ama kaşlarımı doldurduğum için rengi böyle oldu. Eğer kaşlarınız dolduruyorsanız renkli jelin içi zamanla bulanıklaşıyor.Ben  uzunca bir süre tek başına kullandığım için benimki yeni yeni kirlenmeye başladı.Gelelim kullandığım süre boyunca ki yorumlarıma
  • Kaşlarınızı dolduruyorsanız sürdüğünüz ürünün zaman içinde dağılmasını engelliyor ve kalıcılığını arttırıyor.
  • Tek başına kullansanız da kaşlarınızı doldurduğunuz ürün üzerine kullansanız da kaşlarınızı çok güzel sabitliyor ve tüm gün kalıcılığı koruyor.
  • Kaşlarınızı dökmüyor.
  • tek sıkıntısı bence kaşlarınız da kıtır kıtır bir his bırakıyor bu his beni rahatsız etmiyor 
Genel olarak sevdiğim piyasada ki en uygun fiyatlı kaş maskarası olduğu için tekrar tekrar alacağım ESSENCE LASH & BROW GEL MASCARA ile ilğili yorumlarım bunlardı.Daha önce Wetnwild maskarasını da denedim ama bunu daha çok sevdim.Şeffaf bir kaş ürünü arıyorsanız bakmanızı öneririm. Rossmann mağazaların da rahatlıkla bulabilirsiniz :)

2 yorum:

YD dedi ki...

Benim de uzun zamandır bittikçe aldığım ürünlerden biri :)

Reilliza dedi ki...

Essence is my favorite make-up brand, its cheap and has so much amazing products!!!!

REILLIZA ||| I N S T A G R A M