23 Temmuz 2018 Pazartesi

GARNİER ARINDIRICI TEMİZLEME JELİ

GARNİER ARINDIRICI TEMİZLEME JELİ
GARNİER ARINDIRICI TEMİZLEME JELİ
Herkese merhaba
Cilt bakımını ihmal etmesem de bazı günler yorgun olduğum da her zaman yaptığım ikili temizleme işlemini yapmayıp cildimi  sadece makyaj temizleyici bir ürünle temizleyip yatabiliyorum.Normal de bu işlemin üzerine bir de köpüren ürün kullanmam gerekiyor ama o yorgunlukta kim uğraşacak deyip yapmam gerekeni  yapmıyorum en azından makyajla yatmamayı kendime görev bildim ona şükrediyorum.Yağlı bir cildim olduğu için cildim ;cilt bakımını ihmal ettiğim dönemlerde sen misin beni ihmal eden dercesine iyice yağlanmaya, siyah ve sivilcelerle beni deli etmeye başlıyor bunu kendini görev biliyor.İşte bu dönemlerde cildimin kurtarıcı olan ve kullandığım ilk üç gün içinde tüm fazladan yağlanmayı alan GARNİER ARINDIRICI TEMİZLEME JELİ ile ilğili yorumlarımı buğün sizlerle paylaşacağım :)

GARNİER ARINDIRICI TEMİZLEME JELİ
GARNİER ARINDIRICI TEMİZLEME JELİ
Bu ürünü ilk geçen senenin başında migrostan almıştım ve ikinci tüpünü de büyük bir keyifle bitirdim.Genellikle sabahları kullandığım ama ikili temizleme işlemini yapmayıp cildimi sadece makyaj temizleyici ürünle temizlediğim dönmelerden sonra bu ürünü en az 2 gün hem sabah hem de akşam rutinim de kullandım.Cildimi güzel temizleyen cildimde ki yağlanmayı biraz da olsa azaltan çok güzel kokan bir temizleme jeli olduğu için çok sevdim.
Şuna bir açıklık getirmeliyim sanırım benim cildim yağlı hatta yazın aşırı yağlı ,cildimi iyi temizlemediğim dönemlerde normal dönemlerden daha da yağlı bir hale geliyor bu üründe benim o normal olmayan yağlı halime iyi geliyor.Biraz kafa karıştırıcı şekilde anlatmış olabilirim ama umarım anlaşılmıştır.Gözle görülür bir matlık gözenekleri sıkılaştırma gibi bir şeyi yapmıyor ama yağ miktarını biraz da olsa azaltıyor.
GARNİER ARINDIRICI TEMİZLEME JELİ
GARNİER ARINDIRICI TEMİZLEME JELİ
Çok büyük beklentilere girmezseniz yağı biraz da olsa alan cildi germeyen irrite etmeyen benim minik minik çıkan sivilcelerimi söndüren güzel bir günlük temizleme jeliydi.
Piyasada ki benzer alternatiflerine oranla daha çok sevsem de vaatlerini tam olarak yerine getirmiyor. Çok büyük beklentilere girmez ve günlük bir temizlik yapsın sivilce yapmasam yağı da arındırsın derseniz bakmanızı öneririm. İndirim dönemlerinde 7-10 TL arasında bir fiyata satılan GARNİER ARINDIRICI TEMİZLEME JELİ ile ilğili benim yorumlarım bunlardı.Umarım faydalı olmuştur.

Hiç yorum yok: