15 Kasım 2018 Perşembe

CATRİCE PRİME AND FİNE EYESHADOW BASE


CATRİCE PRİME AND FİNE EYESHADOW BASE
CATRİCE PRİME AND FİNE EYESHADOW BASE
Herkese merhaba 
Uzun zamandır kullandığım bir göz bazından sizlere bahsetmek istiyorum .Göz kapakları yağlı olan biriyseniz ve göz makyajı yapmayı seviyorsanız ,göz bazı kullanmak zorundasınız  yoksa göz makyajınız bir kaç saat içinde bozulur, gider.Daha önce; başka markaların göz bazlarını  kullanmış olsam da en sevdiğim ve bugün bahsedeceğim göz bazım  CATRİCE PRİME AND FİNE EYESHADOW BASE , uzun zamandır kullanıyorum, hala bitmedi ve uzun zamanda benimle birlikte  olacak gibi.

CATRİCE PRİME AND FİNE EYESHADOW BASE
CATRİCE PRİME AND FİNE EYESHADOW BASE
Göz makyajında en sevmediğim şey; farlarının göz kapaklarıma dolması ve yaptığım dağıtma işleminin zamanla kaybolmasıdır.Göz bazı kullanmadan önce göz kapaklarımın yağlı olması sebebiyle yaptığım göz makyajı maksimum 2 ya da 3 saat dayanıyordu.Lisedeyken göz kapaklarıma kapatıcı sürüyordum o zamanlar göz bazı nedir bilmediğim için ,bir arkadaşım üniversiteye başladığım zaman ESSENCE  markasının far  bazını bana hediye etti ,o zamandan beri her göz makyajında göz bazı kullanıyorum.Daha önce ;essence kullandım, the balm kullandım, rival de loop kullandım şimdi de Catrice kullanıyorum açıkçası içlerinde sürdüğüm farın rengini değiştirmediği için en sevdiğim Catrice oldu.

CATRİCE PRİME AND FİNE EYESHADOW BASE
CATRİCE PRİME AND FİNE EYESHADOW BASE
Çok küçük bir ürünmüş gibi görülebilir ama çok az bir kısmı yeterli geldiği için size uzun süre idare edecektir.

CATRİCE PRİME AND FİNE EYESHADOW BASE
CATRİCE PRİME AND FİNE EYESHADOW BASE
Ablikatörü  sayesinde; kullanım kolaylığı sağlıyor göz kapağına tam oturuyor ,tahriş  etmiyor bazen bu far bazını göz altlarıma da sürdüğüm oldu özellikle alt kirpik diplerine far süreceğim vakit birazcık bundan sürüyorum farın daha uzun süre kalmasını sağlıyor ve kesinlikle akmıyor.

Çalıştığımdan dolayı;özellikle işe gittiğim günler yaptığım makyajın en az 16 saat yüzümde kalması gerekebiliyor ,ten makyajı yapmadığım için yaptığım göz makyajının dağılmasını istemiyorum ve far bazı kullanıyorum, özellikle CATRİCE PRİME AND FİNE EYESHADOW BASE kullandığım zaman 16 saatin sonunda farlarının hala yerinde olduğunu bazı farların çok az göz kapaklarıma doğduğunu ama çoğu paramın yerinden kımıldamadığı görüyorum eyeliner sürmüşsem akmıyor , krem farlarım hiç kımıldamıyor benim gibi yağlı  göz kapaklarınız varsa ve farların yerinden kımıldamasından şikayetçiyseniz mutlaka deneyin.

CATRİCE PRİME AND FİNE EYESHADOW BASE
CATRİCE PRİME AND FİNE EYESHADOW BASE
Çok hafif kremsi bir rengi var, normal bazlar renkli oldukları için farın rengini değiştirebiliyorlar ama  bunun hafifçe rengi sebebiyle farın aynı renkte kalmasını sağlıyor ,göz kapağının damarlı görüntüsünü çok hafif alıyor ama tamamen ortadan kaldıramıyor. Kullandığım süre boyunca yağ butonu ,sivilce ya da herhangi bir enfeksiyona sebep olmadı ,hassas gözlerim olduğu için en korktuğum şey alerji yapmasıydı onu da yapmadı.
Uzun zamandır yedeklemek için ROSSMANN mağazalarına  gidiyorum. Catrice standında bu bazı göremiyorum ,hala satış olmasına rağmen çok rağbet gören bir ürünmüş bulmak biraz zor oluyor.Bulmak için ;Rossmann ,Cosmetica ,Cosmohome,Kozmela magazalarına bakabilirsiniz.En son 11 TL'ye satılıyordu fiyatına göre harika bir base bence deneyin benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı kendinize iyi bakın hoşça kalın

4 yorum:

larcencielblog dedi ki...

Hiç denemediğim bir baz ama performansı iyiymiş; aklımda olsun! Sevgiler!

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Merak ettiğim bir bazdı lakin hiç bulaşmadım, maybellıne colour tattoo larını baz niyetine kullanmakdan bunlara vakit kalmadı :)

Jules on the moon dedi ki...

It looks interesting! I like your blog!

https://julesonthemoon.blogspot.com/

Melci dedi ki...

Far kullanacaksam kesinlikle bende baz kullanmaktan yanayım hem homojen görüntü hem de kalıcılık hem de renklerin kalitesinin artması bir tek bazla oluyor. Bu markanın ürünlerini de kaçtır görüyorum çok merak ediyorum açıkçası yorum için teşekkürler ve sevgiler :)